![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#441 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de feedback !
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#442 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huh ?? !
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#443 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er wérkelijk 'vraag' is naar de ontwikkeling van wat dan ook, zal die ontwikkeling er toch komen?
Of is de 'wet van vraag en aanbod' plots niet langer geldig omdat één van de 'randvoorwaarden' - te weten het 'auteurs- en/of patentrecht' - niet langer een door een of andere 'overheid' 'beschermd' 'dogma' is? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#444 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien solidariteit per definitie afdwongen wordt kan je er als bijdrager of profiteur niet uitstappen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#445 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut. Het is wat ik het fundamenteel egoistische "bevredigen van eigen positieve sensaties" noem. Het is volgens mij de allerenigste drijfveer, en die is dus perfect egoistisch.
![]() |
#446 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht een keer: de werkloosheidsverzekering kost 50euro per maand om te organiseren. De vraag is nog niet beantwoord waarom kost die nu 13x meer, want in die vraagstelling zit de oneindige progressiviteit versus het beperkte van de uitkering niet eens vervat. Dus gemiddeld betalen we allemaal 20-30 keer meer dan de werkloosheidsuitkering zou kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#447 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is dan geen solidariteit maar afperserij. Solidariteit is altijd uit vrije wil. Zoals liefde of zo. Er is geen gedwongen liefde.
![]() |
#448 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk nog eens goed na. 2: Jij moet dat wel degelijk, je bent namelijk onderdeel van een collectief. 3: Je bent onderdeel van het collectief zoals ik al zei. 4: Jij bent wel degelijk onderdeel van een collectief, per definitie. Een samenleving heet dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#449 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#451 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In ieder geval blijf ik voorstander voor een dergelijk systeem van sociale zekerheid. Perfect zal het inderdaad nooit worden, maar het kan veel beter dan het nu is. En het lijkt me niet onmogelijk om die verbeteringen aan te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de ontwikkeling nadien winst zal opleveren. Anders doe je de ontwikkeling, en gaat een andere met de verkoop lopen !
![]() |
#453 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben inderdaad volgens mij de schepper van deze wereld, maar ik zie niet in wat dat met deze discussie te maken heeft.
![]() |
#454 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#455 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#456 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige mensen hebben het idee dat ze altijd sterker slimmer en beter zijn dan anderen.Ze denken verkeerdelijk dat ze nooit anderen zullen nodig hebben.....Eens komt de dag dat ook zij tot het besef komen dat voor elkaar zorgen zowat de mooiste deugd is....Als ze ooit af gaan hangen van hun medemens al was het maar om hun poep te vegen ....zijn het meestal diegenen die de meeste hulp verwachten....
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 april 2014 om 15:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#457 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#458 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge leeft in een samenleving, dus is dat per definitie wèl uw probleem.
![]() |
![]() |
![]() |
#459 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal niet gaan zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |