![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb veel luxe ook nooit belangrijk gevonden. Ik ben zo niet opgevoed. Ik ben ook nog iemand van de generatie van : dat staat er op tafel en als je het niet lust , leg je er je kop bij. Geen tierlantijntjes , gene zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die besparing van 17 miljard slaat wel op de drie entiteiten hoor!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als dit zou kunnen gaat die maatregel natuurlijk heel wat geld opbrengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige reden waarom dat niet gebeurt is omdat men bang is van het toekomstig stemgedrag van die massa ambtenaren. Dat is echt de enige reden hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Banneling
|
![]() Het toekomstig stemgedrag van de dieselrijders zou ook wel eens verrassend kunnen zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gezien de Belgische bevolking alleen al op hun spaarboekjes een bedrag hebben staan dat onze staatsschuld evenaart is er dus als ik je redenering volg geen enkel probleem en zie ik echt niet in waarom we nog 17 miljard moeten besparen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze je 20 euro per maand afnemen zeg je : och ja , maar als ze je 500 euro per maand gaan afnemen is dat andere koek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles kan ...maar de gevolgen daarvan zouden echt niet te overzien zijn....er zouden nogal wat huishuren niet betaald worden....of autoleningen ....enz....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het politiek scenario is mij wel duidelijk. De eerste 4 jaar gaan ze de bevolking flink pijn doen en het laatste jaar van de legislatuur krijgt de bevolking een aalmoes terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Benieuwd hoe de tjeven het aan boord gaan leggen wat ARCO coöperanten betreft.
Gaan ze voor deze groep ook de belastingbetaler laten opdraaien? Benieuwd hoe de hypocriete tjevenhaan gaat draaien op de kerktoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Merk ook hier het verschil in discours van de N-VA voor en na de verkiezingen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In de nabije toekomst zullen we ook niet langer de dieselkampioenen van Europa zijn. Er zijn nu al veel te veel Belgen die een diesel hebben en te weinig kilometers maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diegenen die denken dat dat niet zal gebeuren , zijn dromers. Of de politieke partijen het uit zichzelf gaan doen is natuurlijk een andere vraag , waarschijnlijk wachten ze tot Europa het hen zal opleggen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn ervaring is anders : Geen grotere zeurders als oudjes als het op eten aankomt ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar komt niets van . dat staat alleen in het regeerakkoord voor de show .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Minister
|
![]() We zullen de onderhandelingen maar afwachten? Het zou dom zijn om vlak na de verkiezingen met spierballengerol te beginnen. Dat was het ideale scenario geweest voor een nieuwe tripartite: zie je wel, ze willen niet onderhandelen, ze willen geen verantwoordelijkheid!
|
![]() |
![]() |