![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Let wel, ik stemde tot nog toe nog nooit voor die partij (waarschijnlijk voor andere redenen dan jij), maar over de ongecontroleerde massa-immigratie hebben ze in het verleden al wel zinnige dingen gezegd. ik heb nochtans de indruk dat jij serieus twijfelt.
![]() |
![]() |
#102 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand hoeft hen alert te houden, ze zijn het. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het blok is uitschot, die zitten in hun cordon en zitten daar goed. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus toch een "blok-obsessie". Citaat:
Citaat:
Lijkt me eerder de beste manier om wereldvreemd van de realiteit te worden. Binnen één, maximum twee verkiezingen krijgt Anderlecht (ooit een zeer aangename gemeente waar ik opgroeide ; nu samen met Molenbeek, stilaan één van de "vuilbakken", van het Brussels Gewest) garantie een islamitische burgemeester. Voor jou vast en zeker boven een "blokker" te verkiezen
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 22 januari 2015 om 15:12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar zou ik mij niet teveel op betrouwen.
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() De Führer van A'pen verbied de vrijheid van meningsuiting onder de dekmantel van veiligheid. Terwijl:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de Anderlechtse migrantenbuurten goed gekend (heb er tussen gewoond) , ook de so called "no go zones". En volgens mijn ouders (die nog in Anderlecht wonen) is het er niet echt op verbeterd.
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man zijn Engels is abominabel. Met al het geld dat die mensen verkwisten, kunnen ze dan werkelijk niemand inhuren die een beetje serieus Engels kan. De hele wereld lacht met die fils a papa.
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hele wereld lacht sowieso met dat apenland dat BelZiek heet met haar tig aantal regeringen e.d., 't is begot 'n zakdoek groot.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedenk net, misschien begreep hij de vraag niet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 januari 2015 om 16:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou inderdaad de verklaring kunnen zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het interview gezien en ik onderschrijf jouw mening hierover voor 100%.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bart De Wever heeft sympathie voor de Islam en radicale joden en Filip De Winter een gezonde antipathie.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom gebruikt gij dan die benaming nog?
Laatst gewijzigd door Sukkelaar : 22 januari 2015 om 16:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei!
Ne Russische panda. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bron?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |