![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 |
|
Burger
|
Hopelijk vallen de vliegtuigen nu niet bij bosjes uit de lucht met telkenmale suicidale piloten aan het stuur, want mensen zijn nogal geneigd de slechte voorbeelden van anderen aan te nemen.
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
Europees Commissaris
|
Dat zou mij verbazen, je moet niet alleen suicidaal zijn om zoiets te doen maar ook psychotisch.
|
|
|
|
|
|
#223 |
|
Banneling
|
Neen, terrorisme is effectief wat het woord zegt: een daad, of daden met als doel schrik, angst en terreur te zaaien (eigenlijk alledrie synoniemen van elkaar).
|
|
|
|
|
|
#224 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat doel, de motivatie voor de daad of daden, is meestal religieus of politiek. |
|
|
|
|
|
|
#225 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
Minister-President
|
Er is maar één scenario dat helemaal met de gegevens klopt en de piloten van die stunt waren wel suïcidaal maar niet psychotisch. 9/11 ring a bell?
Vreemd genoeg is het ook het enige scenario dat men van de eerste seconde, met zoveel woorden, probeert af te wijzen. Zijn er ergens belangrijke verkiezingen die nog snel moeten plaatsvinden of zo?...
CLAESSENS Joris Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter Bron: de koran. |
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Banneling
|
Citaat:
je hebt wel mensen die amok maken of een killing spree starten, zonder vooropgesteld doel, maar dat is dan puur een psychologische breakdown een zelfdestructieprocedure met maximale nevenschade. onze piloot lijkt, op basis van wat we nu weten, in deze laatste categorie te vallen. |
|
|
|
|
|
|
#228 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Iemand kan bijvoorbeeld een bank overvallen met als motief persoonlijk geldgewin, omdat de bankovervaller financiële problemen heeft. Het gevolg kan zijn dat klanten/personeelsleden schrik hebben om nog te werken bij de bank of om de bank te bezoeken. Toch zal dit niet als terroristisch beschouwd worden door zowat alle overheden ter wereld, juist bij gebrek aan politieke motieven. |
|
|
|
|
|
|
#231 |
|
Europees Commissaris
|
Kan iemand zich inbeelden hoe de man aan het denken was? Of is dit totaal niet te snappen?
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Minister-President
|
Het is soms inderdaad niet gemakkelijk om te bepalen wat terroristisch is of niet; terror in het Latijn betekent paniek, angst. Maar anno 2015 is het politieke aspect wel uiterst belangrijk. Om een concreet voorbeeld te geven: Marc Dutroux heeft door zijn daden in de jaren '90 ook heel wat schrik aangejaagd bij de gewone bevolking en vooral bij jonge meisjes en de ouders van die jonge meisjes. Toch wordt Dutroux door justitie niet als een terrorist beschouwd, omdat we weten dat hij niet uit politieke motieven heeft gehandeld.
|
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#234 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat mocht ik er een hebben, ik mij per se zou opblazen, want misschien heb ik geen goesting in zelfmoord. Maar MOCHT ik zelfmoord willen plegen, dan zou ik het liefst zoiets doen met een grote klopper. Nou ja, dat zeg ik nu, maar ik weet ook niet wat er in mijn geest zou omgaan mocht ik er zover door zitten dat ik inderdaad er een einde zou willen aan maken. Misschien zou ik dat dan helemaal anders zien. Je moet al bijzonder depressief zijn om er een einde aan te willen maken (tenzij je zwaar ziek bent bvb). Dus misschien dat je dan ook alle megalomane ideeen laat gaan en het zo discreet mogelijk wil doen. Geen idee. Maar kom, ik kan mij ergens wel redelijk gemakkelijk in het denkbeeld van die piloot inleven ALS die beslist had van er zelf een einde aan te maken. Een zelfmoord doe je maar 1 keer als ze lukt ; er is dus een kans dat je dat "in 't groot" wil doen.
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 maart 2015 om 08:23. |
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Toch zijn er nog altijd veel mensen die dat allemaal afschilderen als komedie....lafheid....luiheid.Ze zijn nu éénmaal te dom te vatten dat er naast fysische en zichtbare mankementen als een gebroken been....een tumor in je borst of een hartaanval er ook mentale mankementen kunnen optreden die je helaas niet kan laten zien op het familiefeest. Ons brein is als de computer van je auto......van daaruit wordt alles gestuurd.....en iedereen weet dat als er iets aan de software van je auto mankeert....het probleem niet meer kan worden bijgestuurd door Handige Jos die wel handig genoeg is om je remblokjes of koppeling netjes te vervangen. Reden waarom ik een enorm aanzien heb voor psychiaters.De geneesheren die ons meest ondoorgrondelijke orgaan proberen te begrijpen of te genezen Depressie en andere psychische aandoeningen zijn zware aandoeningen en in vele gevallen zoals alle dagen wordt bewezen zeer dodelijk. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 maart 2015 om 08:51. |
|
|
|
|
|
|
#236 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
godverdoemme! zou dit waar zijn? Men gaat dit toch niet zomaar publiceren?
https://ejbron.wordpress.com/2015/03...n-de-berg-aan/ Citaat:
Ben eens benieuwd of dit door de mainstream media zal worden opgepikt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#237 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zou wel bijzonder grappig zijn mocht het zo wezen, maar ge moet uw dromen nu ook niet voor werkelijkheid nemen.
|
|
|
|
#238 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat ik eerlijk genoeg ben om dat te zeggen ? Ik zou aannemen dat 80% van de mensen zo denkt. Het is alleen politiek niet correct om dat te zeggen, maar als je zelfmoord wil plegen dan kan wat er nadien met anderen gebeurt, U toch geen ballen meer schelen ?
|
|
|
#240 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Blijkbaar heeft de politie in zijn huis een aanwijzing gevonden. Benieuwd waarover het gaat. |
|
|
|
|