![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1701 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1702 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1703 |
Banneling
|
![]() Ik snap dat jij dat nu in 2015 niet begrijpt. Ik probeer me in hun plaats te stellen. Jij kan onmogelijk vatten wat zij hebben gezien en meegemaakt. Gegaan voor een zaak waarvan ze overtuigd waren goed mee te doen en teruggekomen verguisd door hen waarvoor ze vanuit hun visie waren gaan vechten. hoe zegt men vaak: ondank is 's werelds loon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1704 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noem jij mij eerder maar eens een document waarbij iemand die mee deed met de VERLIEZER nadien vrijheidsstrijder werd genoemd. Of noem mij eens iemand die meedeed met de WINNAAR nadien "collaborateur" werd genoemd. DAT zou mijn stelling ontkrachten. Want mijn stelling is: doe je mee met de uiteindelijke winnaar, dan word je achteraf gehuldigd als vrijheidsstrijder/held/.... ; doe je mee met de uiteindelijke verliezer, dan zal je herdacht worden als collaborateur/verrader/terrorist.... Een typisch voorbeeldje: Kommandant Massoud, was dat een collaborateur, of een vrijheidsstrijder (hint, de Russen hebben verloren in Afghanistan en de gasten van Massoud waren dus de winnaars). En de Tchecheense rebellen, worden die gezien als vrijheidsstrijders of als terroristen (hint, de Tchetchenen hebben verloren) ?
Al moordend problemen oplossen. Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2015 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1705 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1706 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgie was bondgenoot van de internazi's en dus sowieso niet juist.
![]() |
![]() |
![]() |
#1707 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ook zonder betekenis, rechtvaardig is een relatief begrip.
![]() |
![]() |
![]() |
#1708 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1709 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1710 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu de vraag van 1 miljoen: is je grootoom veroordeeld? Welke straf heeft hij uitgezeten? Heeft hij zich gedeisd gehouden omdat hij wist wat de repressie anders voor hem in petto had? Met andere woorden, heeft hij (op tijd) zijn kazak gedraaid? Heeft hij eieren voor zijn geld gekozen en heeft hij 'zich aangepast' aan de machthebbers? Heeft er hem iemand de hand boven het hoofd gehouden? Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 mei 2015 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1711 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1712 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik laat een vriend van je aan het woord. http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1622 Wat nu? Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 mei 2015 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1713 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1714 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En is hij uiteindelijk een 'leve Belgie' roeper geworden?
![]() |
![]() |
![]() |
#1715 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo zien jouw vrienden het. Je familie is bezoedeld met de erfzonde. Je mag nu zo een goede Belg zijn als je wilt. Laatst gewijzigd door Spitting Image : 17 mei 2015 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1716 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vijand van mijn vijand is nog niet mijn vriend.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1718 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan bestond dit forum niet, teveel kritiek op de regering mogelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#1720 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |