![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat hebben ze al verandert naar een "voorkeur", wat impliceert dat ze de biologische consequenties hiervan omzeilen of op zijn minst gaan beroepen op rechten die in heteroseksuele relaties berust op medische oorzaken, een vrouw die niet zwanger kan worden door gewone seksuele contact bvb, of vrouwen die geen man wensen maar wel gebruik maken van de spermabank om een kind te krijgen, en uiteraard "a" seksuele die gewoonweg van beide iets aan hebben op relationeel gebied maar biologisch gewoon afkerig staan tegenover seksualiteit !
Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 juni 2015 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is geen kat die dat ( vetgedrukte) beweerd heeft of dat enigsinds wou opwerpen. Dat was enkel jij die dat recupereerde en in post #34 twee posters aan elkaar linkt. Vervolgens ge ja nu proberen dat onderlijnde er ook aan te linken. Citaat:
ER is maar één argument gehanteerd om het ene vrij te laten en het andere te verbieden. Het hoeft zelfs niet onder de term pedofilie te vallen ... of ga je beweren dat Dutroux en zowat 33% van brave christelijke huisvaders pedofielen zijn ? Laatst gewijzigd door praha : 30 juni 2015 om 21:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'genetisch bepaald' of 'genetische afwijking' zou ik niet gebruiken en kan ook nogal moeilijk En als ge Freud moogt geloven _ toch een autoriteit voor velen als het in de kraam past _ dien je aan te nemen dat iedereen biseksueel geboren wordt en het later dus uitgefilterd wordt. Dat pleit dan weer radicaal tegen al de drogredenen hier opgegeven door pilaarbijters en impliciet geven ze dan toe dat hetero er wel bij hun wordt 'ingeklopt', willens nietes Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De consequentie is op den duur onbegrijpelijk geworden en waarom, wat is het doel hiervan en wat is de achterliggende reden van iemands outing als voorkeur voor hetzelfde geslacht, gedragsmatig is dat een argument om te pleiten voor dezelfde rechten binnen een huwelijk ongeacht de geaardheid van iemand ! Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 30 juni 2015 om 21:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van dat eventueel geweld wil je elke vorm negeren buiten het strikt fysieke geweld ( bv. in elkaar kloppen van homo's ) ? Wel ... dan moet ik het je nageven... ik zal daar maar bitter weinig concrete voorbeelden van vinden maar er zullen allicht voorbeelden te vinden zijn in die afgelopen 30 jaar van zulk geweld waar we ( blijkt uit onderzoek over relatie religie en homohaat/geweld ) vanuit moet gaan dat een aantal brave Belgen zich zeker hebben doen laten leiden door de nonsens die hun kerkvaders uitspuwen. en nog even over 2) ja da's klein bier en toch weer niet hé... heb je het manifest gelezen ? 3) ik weet niet precies over wat je het hebt moet maar raden wat je met je oorspronkelijke post bedoelde ? Het gaat niet over christelijken maar over ? Rooms katholieken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb niet gesproken over de waardegrootte van voortplanting. Ik stel slechts vast dat mensen met organen zijn bewerktuigd die voortplanting mogelijk maken en dat in sommige gevallen dat instrumentarium onvolledig of deficiënt is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
|
![]() Jammer.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Heteroseksualiteit als het sluitstuk van het menselijk voortplantingssystheem verbinden aan " de meest gezonde toestand" is natuurlijk onzin. Omdat de meeste mensen wanneer ze seks hebben dat niet doen om zich voort te planten, maar uit een totaal andere drijfveer, lust. De meeste handelingen die mensen tijdens seks stellen richten zich op lust en niet steeds op voortplanting, dat geldt zelfs ook voor hetero's. Wat het meest gezond is , is je geaardheid aanvaarden en van seks genieten. 2. Bijgevolg kun je stellen dat niet voortplanting maar lust centraal staat, en dit binnen alle gezonde seksuele relaties,daarom slikken vrouwen massaal de pil, gaan condooms over de toonbank, geven we voorlichting op scholen, worden er spiraaltjes gezet en zijn er de morning afterpil en zelfs abortus wanneer er geen andere oplossingen meer zijn, de keren dat je seks hebt omwille van voortplanting zijn minimaal in relatie tot het volledig seksueel leven. 3. Het is totale onzin homoseksualiteit te stigmatiseren als een " fout" enkel en alleen omdat je jezelf op die manier niet kunt voortplanten. Het wordt niet door gedragsdeskundigen beschouwd als defect waarbij we oorzaak moeten opsporen,en repareren, dat er gekken zijn in Amerika die denken dit te kunnen doen, is niets anders dan conditionering vaak uit religieuze motieven, denkt u echt dat dit ook maar door iemand ernstig genomen wordt? Gedragsdeskundigen beschouwen homoseksualiteit als diversiteit, lesbiennes kunnen trouwens wel kinderen krijgen en voor mannen is adoptie een mogelijkheid. 4. het zijn geen homo's die de hypothese van diversiteit gangbaar maakten met gedragsdeskundigen zoals psychiaters, seksuologen, psychologen, en in tegenstelling tot wat u beweert, zien homo's hun geaardheid niet als falen, en evenmin tast het hun zelfbeeld aan, waar haalt u die onzin,waarom zouden ze? Wat hen wel hindert zijn mensen die hen niet aanvaarden, als afwijking zien, stigmatiseren en soms zelf criminaliseren. 5. Homoseksualiteit, nog maar eens, is geen parafilie. Het zijn geen uitzonderingen of afwijkingen, holebi's zijn een veelvoorkomende vorm van diversiteit in seksueel gedrag. 6 Ik raadt u een cusus sexuologie aan, kan u helpen om wat inzicht te krijgen in menselijk gedrag op seksueel vlak en de heersende opvattingen daar rond.Met de onzin die u schrijft zou je wel gebuisd worden voor het vak ![]() Laatst gewijzigd door alice : 30 juni 2015 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
A propos, heb je er iets op tegen dat homoseksuelen zich outen? (Als je er niets verstaanbaars op kunt antwoorden, laat het dan maar zo. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat heeft defecte organen te maken met seksuele geaardheid? Niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In zo'n staat , stel dat een gelovige een harttransplantatie , zouden dan ook homodonor mogen bestaan ?? Of stel men krijgt een donor , maar achteraf komt men pas te weten wie die donor was , wat zou men dan doen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is dank zij de heterosex dat ze bestaan !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Necosex is hersengestoord !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben een hele industrie om die voortplanting juist te voorkomen, een gemiddeld gezin heeft 1.8 kinderen. Voortplanting is meestal dus NIET dem otivatie om seks te hebben, wat snapt u daar niet van? Bovendien is " een gezin" niet de drijfveer om seks te hebben voor veel mensen. U negeert dit.Ik doe niet anders dan uw nergens op slaande hypothesen weerleggen maar u heeft gewoon te weinig inzicht om zelfs maar te begrijpen wat u uitgelegt wordt? We onderscheiden ons op dat punt, seks van dieren, mee nu? Nuance, veel gedragsdeskundigen, mensen, de samenleving ziet seksuele diversiteit niet als handicap, en evenmin zien de meeste homo's hun geaardheid niet als een defect. U behoort tot die minderheid die dit willen blijven doen. Uw seksuele geaardheid doet er niet toe. Hoe u daar zelf over denkt is nog geen alfa en omega. Gelukkig maar. Is 96 procent hetero? Denk van niet, er zijn ook studies die zeggen dat 1 op 4 holebi zou zijn. U heeft blijkbaar weinig kennis van psychologie, dat mensen hun lichaam en geest als eenheid zien, lijkt me normaal.Ik " gooi niet door mekaar" maar verbindt en leg uit, haalt weinig uit bij u, lijkt me niet gezond uw opvattingen, uw mening is de mijne niet, en omgekeerd, gelukkig zijn er homo's die minder problematisch over hun geaardheid denken. |
|
![]() |
![]() |