![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Ge moet u altijd afvragen als ge iets schrijft, en ik schrijf dit zonder ironie, of het aangenaam is voor andere forummers om iets te lezen van iemand die zich zit te bestoefen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
Hoe kunt ge nu grondig over de geldigheid van uw overtuigingen nadenken als ge opgeeft op het moment dat iemand het u moeilijk maakt? Ik geef u in alle oprechtheid de raad om open te discussieren, ipv van de commando taktiek van JvdB te imiteren. En als ge atheist zijt, kom ervoor uit, geen enkele reden om u daarvoor te schamen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Ge weet niet waarover het gaat, het ging over een andere thread: onverdoofd slachten.
Laatst gewijzigd door geertvdb : 21 augustus 2015 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementslid
|
![]() Bestaat daar een diagnose voor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Schepen
|
![]() Gij ook ni blijkbaar. Clown.
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Voor u kan God een "ingebeeld" wezen zijn; voor anderen is dat duidelijk niet zo. Wereldwijd geloven miljarden mensen in God. Uw stelling komt er dan op neer dat vier vijfde van de wereldbevolking er "aberrante" ideeën op na houdt. Wereldwijd lijkt me het atheïsme eerder "aberrant", aangezien het een duidelijke minderheidsvisie betreft die afwijkt van wat de ruime meerderheid denkt. Is dat iets dat een atheist denkt? Moet ik daaruit concluderen dat u een atheist bent? Toen ik zei dat opperwezens niet bestaan hebt u dit geantwoord: U kunt niet bewijzen dat het bovennatuurlijke niet bestaat. Is dit de opinie van een atheist?? En daarna heb ik gevraagd, toen u begon over onze zintuigen, en insinueerde dat God mogelijk bestaat buiten onze zintuiglijke waarneming: Is dat een godsbewijs? Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat u bedoelt. Hebt u dan geantwoord dat u een atheist bent? NEEN! Uw antwoord was: U veronderstelt dat wij als bij wonderlijk toeval net over die zintuigen beschikken die �*lles waarnemen en dat er niets buiten onze waarneming valt? Case closed? Ik denk het niet. Indien er een club van atheïsten zou zijn, ge zou er met klikken en klakken uitvliegen. Laatst gewijzigd door geertvdb : 22 augustus 2015 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou net zo goed een topic kunnen openen waarin ik het klassiek marxisme voorstel als oplossing voor alle problemen, en dan zeggen dat wie daar niet mee akkoord gaat een uitbuiter van de mensheid is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||||
|
![]() Citaat:
Verder hoef ik niet alles te herhalen tegen ieder individu afzonderlijk. Als u een thread binnenvalt, kan het lonen om eerst eens te lezen wat er zoal geschreven werd. Citaat:
Wat u in elk geval nergens hebt kunnen lezen is dat ik een gelovige zou zijn. U hebt uiteindelijk voorbarige conclusies getrokken op basis van uw vooroordeel over hoe een atheïst behoort te denken over religie. Citaat:
Citaat:
Werkelijk, u zou er goed aan doen iets meer bescheidenheid aan de dag te leggen. U stapelt fout op fout en wringt zich in de meest onmogelijke bochten om uw ego toch maar in bescherming te nemen. Op den duur zal alleen nog een idioot met u in discussie willen gaan. Niet dat ik u dat niet toewens. Wat mij betreft is alles nu wel gezegd. Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 22 augustus 2015 om 11:05. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
"You never realise I take the piss out of you, you come up to see me and I'll beat you black and blue One day... I'll send you away!"
![]() |
![]() |
#117 |
Schepen
|
![]() Atheïst of niet, mensen blijven des natuur en zijn dus natuurlijk, submariner.
(ivm 'artificiële' staatsstructuur waar u het ergens een keer over had ;o). Maar het lijkt er alvast wel op dat vooral God in staat lijkt daar nu en dan eens iets anders van te maken, correct! (zie ISIS). God is voor vele mensen een toeverlaat. Hey no prob! Zolang het maar geen license to kill wordt dus. "gott mit uns" ![]()
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 23 augustus 2015 om 04:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
U denkt dat een inderhaast fictief getrokken lijntje door het hart van Brabant de eeuwen of wezen van elkaar gaat losrukken? Of bent u akkoord? Of bent u niet akkoord? Of laat u alles door taal bepalen? Die zogehete 'verlichting' waar Bourgeois (what's in a name^^) en konsoorten het wel eens over hebben. Inderdaad, een zeer duistere kelder. Typical really. Maar optie blijft dat het 'vlaams nationalisme' zal 'gebelgd' worden net zoals die Romeinen dat werden ![]() ![]() Dus ik zeg 'vlaams nationalisme' maar in feite weet ik niet wie of wat u vertegenwoordigd.
oerbelg Laatst gewijzigd door Matonge : 23 augustus 2015 om 05:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe omschrijft u de leden en sympathisanten van een belgicistische partij als BUB?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |