![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In welk VTI kan je de richting klompen maken bijvoorbeeld nog volgen? |
|
|
|
|
|
|
#823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weet ik niet, het gaat hier niet om een specifiek beroep, ik stel gewoon de vraag.
|
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu nog steeds gaat het op deze wijze, al zal men dat uiteraard steeds ontkennen en al helemaal nooit op papier zetten. Ik denk niet dat je dom bent Jan en dat je dat bijgevolg wel weet. Mijn schoonzus kreeg die job omdat mijn vrouw toen iets te zeggen had binnen de VLD van de gemeente , niet meer, niet minder. |
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat is om te gaan doppen of om achter de kassa van den Aldi te gaan zitten. Ze zouden die richting beter : kassa Aldi noemen. |
|
|
|
|
|
|
#826 |
|
Banneling
|
We kunnen niet alle leerkrachten over één kam scheren. Het is goed mogelijk dat de ene leerkracht dubbel zoveel tijd in de job steekt en/of resultaat haalt als een andere. Goede gedreven krachten bij de overheid of in de privé doen nu eenmaal meer dan het hoogst noodzakelijke. Als je dus de prestaties gaat verhogen kunnen die goede krachten makkelijker opbranden. Nu hebben de leerkrachten tenminste nog de vrijheid om meer te doen dan van hen verlangt wordt. Om zich verder in hun leerstof te verdiepen, om nieuwe methoden of materiaal te ontwikkelen. Als het bij mij van moetes is dan begint het te wringen.
|
|
|
|
|
|
#827 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#828 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#829 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De belastingdruk is hier inderdaad veel te hoog.
|
|
|
|
|
|
#830 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#831 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#833 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#834 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#835 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#836 |
|
Banneling
|
Jan is een beetje een idealist als het op zijn werkgever aankomt.
In het onderwijs zijn er geen machtspelletjes, wordt niemand de hand boven het hoofd gehouden, zijn er geen slechte leerkrachten, is er voor alles een efficiente procedure, hebben ouders inspraak.... Utopia. De realiteit is helemaal iets anders. |
|
|
|
|
|
#837 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is het voortplantingsstelsel van de mens gewijzigd de laatste decennia, zodat de master biologie zich moest bijscholen ? (en kom nu aub niet af dat aids een nieuwe ziekte is; elke m/v die seksueel rijp is - of nog rijp is voor de oudjes - in gans Vlaanderen "scholen zich bij" door eens iets in de krant te lezen, of iets te zien op tv/internet ...) .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 april 2016 om 09:45. |
|
|
|
|
|
|
#838 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar hoort een geheel nieuwe methodiek bij. |
|
|
|
|
|
|
#839 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=-24WEnUUCZQ |
|
|
|
|
|
|
#840 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heeft er al ooit een onderwijzer een erkend arbeidsongeval kunnen inroepen omdat hij thuis iets voorkreeg bij het verbeteren van proefwerken? Deze mensen werken part-time en worden full-time betaald en hebben 4 keer meer betaald verlof dan een werknemer. Op een volle loopbaan heeft dit uitverkoren volk 23 betaalde jaren extra thuis gezeten tov de andere aktieven! Die 23 betaalde jaren extra thuis levert nog eens een dubbel pensioen op! Dat is komplete waanzin!!!! |
|
|
|
|