![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
La Belgique, buiten het gestookt tussen de gemeenschappen staat regelrecht op dezelfde lijn... Verdeel en heers... In Wallonië en Bruxelles doen ze dat door de franstaligen overal stroop rond de mond te smeren tegen de belangen van de Vlamingen, de zogezegde onruststokers in. In Vlaanderen doen ze dat via de verzuiling en de politieke corruptie met en via de banken oogluikend toe te laten en aan te moedigen, ... Dexia, Optima... Als je voor de echte belangen van de Vlamingen opkomt wordt je door de horige pers regelrecht door het slijk gesleurd en instellingen zoals mensenrechten en gelijke kansen spelen dat racistische spelletje braafjes mee. Noem jij dat een land??? Misschien wel maar zeker geen vaderland, eerder een goed uitgeruste maffia die heel dat laag bij de grondse verraad tegen de bevolking in, organiseert. Laatst gewijzigd door marie daenen : 22 juni 2016 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() Ja, dat moet ophouden, dat gestookt tussen de gemeenschappen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak jij mij vlakaf uit voor hypokriet omdat ik met een Belgische vlag zwaai?
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neenee Staaf, de Belgische vendelzwaaier is weliswaar obscuur doch niet verboden.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen, de enige reden dat ik hier nog rondhang is omdat mijn familie hier woont. Ondertussen heb ik hier natuurlijk ook veel vrienden. Voor de rest kan deze kutstreek, met zijn kutklimaat, kuntinstellingen, kutpolitiek en kutmentaliteit vierkant gestolen worden.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Waalse ballast afsmijten! Vroeger zou ik gepleit hebben voor het behoud van Brussel maar dat is bezwaarlijk nog een Vlaamse, zelfs geen Belgische stad meer te noemen. Dus weg ermee. Ik zal er geen traan om laten!
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk ... waarom niet ik heb het gezien heel dat theater die rond die vlag hangt & daar rond draait niets deugd hier , alles is fake ... toneel van een Koninklijke familie en een deal met uitverkoop aan de moslims , corruptie van bankwezen schandalen bij de vleet, met slecht werkende regeringen, gewoon niets gaat hier vooruit zelfs het verkeer niet ...., ect...ik hou niet meer van België, simpel, dus ook niet meer van die dwaze kloten die met een stomme Belgische vlag staan te zwaaien. voil�*. Bij mij hebben ze het verbrod.
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 22 juni 2016 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik had graag geweten wat er hypokriet is aan iemand die zijn vaderlandsliefde toont via de officiële vlag van zijn land? Heb je het misschien meer voor 'landgenoten' die in het leger van een vreemde mogendheid onder een andere vlag gaan strijden en met vijanden van ons land meeheulen en collaboreren?
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gerolf Annemans van Vlaams Belang zei dat Vlaanderen dan wel Brussel zal moeten "adopteren". Omdat Brussel niet zal overleven zonder Vlaanderen. Volgens mij zal er nooit een onafhankelijkheid komen. De NVA drukt het niet door en niemand gaat in zee met het Vlaams Belang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot mijn laatste snik zal er voor blijven pleiten dat Vlaanderen opteert voor een Vlexit uit la Belgique en een confederatie vormt met Nederland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is dat een reden om iemand die er anders over denkt hypokriet te noemen? Citaat:
Is dat een reden om iemand die er anders over denkt hypokriet te noemen? Citaat:
Is dat een reden om mij hypokriet te noemen? Citaat:
Mij niet gelaten. Maar.. is dat een reden om iemand die er anders over denkt hypokriet te noemen?
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat Griekenland overkomen is moeten wij voor alle Europese staten voorkomen. Griekenland zit dan nog eens met de druk van al die vluchtelingen. Europa is geen kloten waard. Ik ben daarom vooral sterk voorstander voor een sterker Europa dan een gesplitst land. Het hele politieke systeem moet veranderen, overal in Europa. Dit kan niet blijven duren en is geen democratie meer te noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar kunnen we het over eens zijn. Citaat:
Dat beweegt er mij niet toe om jou hier voor hypokriet uit te schelden.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voil�*!
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is meer dan een grove veralgemening. Dan kan ik net hetzelfde zeggen over de leeuwevendelzwaaiers die de wielrenners hinderen, met een symbool waarvan ze misschien niet eens beseffen hoeveel minder fraaie histories er aan vastkleven... ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |