![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hem echt zou "nekken" bij een eventuele procedure voor een arbeidsrechtbank is zijn op schrift gestelde- en aan de openbaarheid prijsgegeven "idee" om vrouwen en mannen gescheiden op openbaar vervoersmiddelen te doen zetten....Dat is vierkant TEGEN de methodologien van zijn eigen (ex-) werkgever en dat hoeft deze werkgever niet te pikken van een werknemer.
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 4 mei 2018 om 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als u het over "de methodologien" (sic) hebt van het bedrijf, moet dit juridisch vertaald zijn in een arbeidsreglement of een ander juridisch bindend document voor de werknemer. Je kan een werknemer niet aanpakken op zaken die je nadien uitvindt. De simpele basis van arbeidsrecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen; "alice"; geslacht is een sociale constructie zodoende kunnen vrouwen niet benadeeld of gediscrimineerd worden want vrouwen (geslachten) bestaan niet.
Hetzelfde met andere minderheden.
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Baarlijke nonsens. Als ik vandaag iemand aanneem, en binnen 2 maanden uitvindt dat hij/zij verdacht wordt van het dealen van harddrugs, dan gaat hij/zij eruit. Ongeacht of dat in een of ander "juridisch bindend document" gespecifieerd wordt of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U snapt weer eens het verschil niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben je daar zeker van ? (hier zeg ik het wat beleefder....) Ook als je daarmee het imago van je werkgever schaadt ? Ik zou me toch maar eens informeren moest ik jou zijn. Het zou niet de eerste zijn die daarvoor zijn C4 krijgt. Zoek dat maar eens op. ![]()
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier schreef ik het in duidelijke lijnen neer: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is iemand die heiliger wil zijn dan de paus, nog altijd een katholiek? Vanaf wanneer neigt hij over van de katholieke sekte naar een anderssoortige sekte?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 5 mei 2018 om 10:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afwezig zijn op school.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin. Niets laat ons als katholieken toe om dieren te mishandelen. En afwezigheid op school? Om welke reden zou een katholiek niet meer school gaan? Of moeten gaan? Ik dacht dat we in België leerplicht hadden en geen schoolplicht. Kent u dan de wetgeving niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hopelijk snapt u het nu en overwint u uw eigen onvermogen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
|
![]() Citaat:
![]() U moet dringend die kleilaag op uw hersenpan laten wegschrapen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er nu precies strafbaar aan het bepleiten van gescheiden busplaatsen? Of zelfs de invoering van de sjaria? We hebben het hier over een politiek streven, niet?! Of stelt u nu dat iemand in het politiek spectrum niet mag pleiten voor de invoering van de doodstraf bijvoorbeeld? En als dit gebeurt, die man een strafbare daad stelt? Vertel me dus eens waar de kleilaag zit. Geef eens wat uitleg in plaats van af te komen met spotgoedkope en weinig geloofwaardige etiketten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
U verziekt deze en andere discussies continu met uw dada van vrijheid, blijheid. Alles wat niet verboden is, moet kunnen. Op zich is daar niks mis mee, maar het getuigt van een vergevorderde hypocrisie dat argument te gebruiken ter verdediging van een louche figuur die ideën voorstaat die haaks staan op onze samenleving, zoals ik en anderen u uitputtend hebben pogen aan te tonen. Maar daar piept u niet over. Zeer vreemd voor iemand wiens partijvoorzitter mij in deze volmondig gelijk zal geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als "die louche figuur" zijn mening mag uiten, mag u dat ook doen. U mag gerust weerwerk bieden tegen de ideeën van die man. Daar "piep" ik trouwens wel over, want het behoort tot eenieders vrijheid om op te komen voor de eigen mening. Toen ik lid werd (en nog altijd ben) van het Vlaams Blok/Belang, heb ik mijn eigen denkvermogen niet opgegeven. Indien u dat vreemd vindt, is d |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() De man heeft uiteraard het onvervreemdbaar recht om een dame niet in de ogen te kijken
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Wapper : 8 mei 2018 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |