![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#18041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is "een groot deel"? Als een "klein deel" dat niet wil, waarom zien we dan niet "dat groot deel" actief ijveren voor het faciliteren van het Russisch leger?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zaak is nu om westerse multinationals zoals Shell, Unilever, etc. wereldwijd het lastig te maken, en hun wereld van uitbuiting in duigen te laten vallen. De huidige situatie levert een unieke kans op op om dit te doen. Rusland en China samen kunnen uitgebuite derde wereld landen de nodige steun geven om deze smeerlappen definitief de nek om te draaien. Laatst gewijzigd door tomm : 11 maart 2022 om 06:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18043 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals, een groot deel van de Oekraïners in bepaalde streken wil bij Rusland. Dat bleek overduidelijk in 2014. Waarom zou dat 8 jaar later zo anders zijn? Wat er anders is, is dat leger en politie nu stevig in handen zijn van uiterst-rechtse elementen. Zoals ik al zei, zoiets vereist tijd. Van zodra de meerderheid doorheeft dat Kiev definitief verloren heeft zul je zulke taferelen beginnen zien. Nu is de kans nog groot dat er een akkoord komt waarbij Donbas onafhankelijk wordt maar de rest terug bij een niet-"gedenazifieerd" regime in Kiev komt. In dat geval is iedereen die nu met de Russen "collaboreert" zijn leven niet zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zoiets niet in de mainstream media komt, geeft aan dat cruciale informatie achter gehouden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan het niet maken zulke zaken op bvb. facebook te plaatsen, want dan zou ik persoonlijk last krijgen, omdat mijn mening te zeer afwijkt van wat getolereerd wordt. Ik hou niet van de socio-economische orde hier, maar ik ben hier opgegroeid en mijn broodwinning is hier. Zegt U nu dat iedereen die het niet eens is met Poetin maar uit Rusland moet vertrekken in plaats van te klagen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18046 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het laatste wat ik las (vandaag, op BBC) is dat de eigendommen van de bedrijven die Rusland verlaten hebben zullen genationaliseerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18047 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is oorlog natuurlijk. Wie sympathie toont voor de Russen wordt koudweg vermoord, net als die onderhandelaar eergisteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18048 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In dat ziekenhuis waren overigens geen bedden te zien...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18051 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Israël is erg bang van het scenario dat ik hierboven beschreven heb. Ze doen toch nog een poging de kerk in het midden te houden, en daar hebben ze veel belang bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18052 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging over veel meer dan koekjes uitdelen, maar over onder andere het benoemen van een nieuwe regering nog voor de democratisch verkozen regering officieel gevallen was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland is bv Mariupol niet aan het 'bevrijden' maar ze wel naar de middeleeuwen aan het bombarderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israël haar zorg is dat zij het bestaande modus vivendi met de russen inzake Syrië willen in stand houden. Dus dat de russen en hun luchtafweer de andere kant opkijken als Israëlische jets de Iran proxy's hun basissen in syrië gaan bombarderen. Israël laat Rusland gerust in de Syrische wespennest. Rusland laat Israël gerust als ze in die wespennest enkel Iran viseren. De druk op Israël om 'iets' te doen richting Ukraïne kwam van de VS, die haar bondgenoot wou doen kleur bekennen. Iets wat Bennet liever zo lang mogelijk wil vermijden net omdat hij geen conflict met de russen wil. Dit is realpolitik, en heeft niets met idealisme te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18056 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18057 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18058 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18059 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja als er een zwaar bewapende militie zich verschanst in gebouwen... bestaat het risico dat er veel schade zal zijn.. En ja de Amerikanen deden net hetzelfde. Dus als je spreekt over sancties, etc. dan moet je ook ijveren om die op te leggen aan de Amerikanen. Immers, als je de Russen straft voor overtredingen die de Amerikanen ook begaan hebben, maar waarvoor ze niet gestraft werden, dan is er geen sprake van internationaal recht maar is het "a la tete du client". Dus dan bestaat er geen recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18060 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet op de beelden die op VRT te zien waren.
Duidelijk is hier dat er een zware propaganda oorlog gaande is. Ik geef toe dat Oekraine, met hun steracteur in de rol van president, de propaganda oorlog in het Westen tot nu toe gewonnen heeft. Echter, als ik rondvraag bij vrienden en collega s zijn er meer en meer die doorhebben dat ook de Oekraieners de zaken flink manipuleren en ook liegen. Het begon al met de militairen op dat eiland die zogezegd omgebracht werden door de Russen. Laatst gewijzigd door tomm : 11 maart 2022 om 10:29. |
![]() |
![]() |