![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er werden voorbeelden gegeven van drempels die er zijn om samen met die mensen iets te organiseren. En nee ,dat is niet van horen zeggen maar eigen ervaring. Ik wil nergens een parodie op maken maar in plaats van enkel over individuele vrijheid te praten moeten we het ook durven hebben over individuele verantwoordelijkheidszin. Dat betekent dat je als individu ook zelf verantwoordelijkheid draagt , ook wat samenleven betreft. En dat betekent dan ook dat je culturele of religieuze origine geen vrijbrief is om vrouwen lastig te vallen, omdat ze volgens jou " geen goede vrouwen zijn want die lopen niet alleen, niet op dat uur, niet met die kleren aan, niet met make up, niet met blote benen, over straat". En binnenkort" die zwemmen met bourkini". ik heb daar als vrouw meer dan genoeg van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Europees Commissaris
|
![]() U begrijpt dan duidelijk niet wat u zelf schrijft. Maar dat zijn wij van u gewoon.
![]() |
#284 |
Minister-President
|
![]() Jouw glazen bol is kapot, dat jij zelfs beter weet dan ikzelf wat ik bedoel.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 19 april 2016 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij moeten dat ook niet in hun land proberen! Sommigen onder hen denken het echter gevonden te hebben door te beweren dat dit hier ook hun land is... En dan komen ze af met onze democratie die zij menen te mogen gebruiken om ze naar de bliksem te helpen want HUN godsdienst is belangrijker dan onze democratie, nietwaar? Straks met het kalifaat misschien? En dat zal meteen de oplossing zijn voor al onze discussies hier... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In naam van de vrijheid willen wij onze levensgewoontes houden zoals ze zijn en niet aanpassen aan vreemdelingen met andere levensgewoontes...die de onze eens gaan veranderen! "Onze vrijheid" gaat precies niet samen met "hun vrijheid"! Moslims kunnen hier dus niet "als moslim met alle eisen erbij" vrij zijn. Onze samenleving kan en mag niet op een moslimsamenleving gaan lijken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan weten we wat we moeten doen om een samenleving te organiseren en te houden waar geen moslims komen! We hebben immers als keuze: - geen moslims en democratie - moslims en geen democratie Of beschouw jij de moslimlanden als democratische landen misschien? Daar waar ze het proberen ontploffen de bommen tussen de massa's? En wij moeten ze de kans geven hier hetzelfde te doen? Zoals in Zaventem? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daarvoor heb je geen glazen bol nodig.
![]() |
#291 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar oei! Onze multiculturele hypocrieten van oa groen en rood staan reeds op hun achterste pootjes te springen en te roepen! Moet uitgeklaard worden in het parlement enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat ze intussen bedreigd worden door door een echt gevaarlijk beest, zal hun (varkens)worst wezen.
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 19 april 2016 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, je antwoord op geen enkel manier om mijn argumenten. Je herhaalt gewoon uw algemene mantra zonder er echt op in te gaan.
Enfin, ik had eigenlijk beter gezwegen, het is een welles-niets spelletje. Citaat:
Maar weet je wat onze maatschappij zo bijzonder maakt tegenover alle anderen (geografisch en in het verleden)? Ik heb het RECHT om totaal fout te zijn. Waarom? Omdat ik een vrije burger ben. Citaat:
(niet dat dat zo moeilijk is, ik ben altijd beleefd) Maar als privé-persoon heb ik andere rechten, en ja, heb ik het absoluut recht om onbeleefd te zijn. Sorry hoor, maar individuele vrijheid betekent niet dat je in een wereld van de Teletubbies leeft, hé... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus neen, eigenlijk heb ik daar geen mening rond.
![]() |
![]() |
#294 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#295 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() JvdB laat dat helemaal niet uitschijnen. Ofwel bent u van slechte wil, ofwel schort er iets aan uw leesvermogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |