![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Had niets te maken met receptionist zijn...
![]() |
![]() |
#483 |
Europees Commissaris
|
![]() Als je tussen de regels kunt lezen toch wel de visie van 1 milj kiezers ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze heeft geen ontslagpremie gekregen,
haar wettelijk recht. Het is hun plicht voor een betalende klant op te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#486 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof dat ik het was die een vergelijking maakte met iemand die zich hoerig kleedt en weigert iets aan die kledij te doen terwijl ze wel aan de receptie wil zitten. Hetzelfde geldt voor een non die ook niet in habijt aan de receptie van een privé firma zit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#487 |
Banneling
|
![]() [quote=Judokus;1763789]Het ging over het feit dat Knorretje een hoofddoekdrager vergeleek met een hoer. Vandaar de vergelijking met een non: is een non een hoer???
quote] De vergelijking van hoofddoekdraagster en non gaat niet op. Non zijn is een betaald beroep : het nonnekapje (dat inmiddels wel al uit het straatbeeld verdwenen is, net zoals de non zelf) is het uniform dat in het verleden bij dat vak gebruikt werd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Dit is de receptie van een klooster - Dit is een receptie van een K-school - Dit is een receptie van een K-ziekenhuis - Dit is een andere Katholieke instelling Dus de link receptionist-firma wordt direct gemaakt. Een receptionist is de ontvangpersoon en de eerste vertegenwoordiger van het bedrijf. Dus moet het ook de dress-code, decorum, normen en afspraken waarvoor het g�*nse bedrijf staat onderschrijven.
![]() |
![]() |
#489 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben de tel kwijt ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#490 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja, waarom?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Knorretje;1763805]
Citaat:
Bij een muslima is dit evenzeer zo. Uniform okee, maar een veralgemeend uniform dan wel, net zoals het bij alle nonnekes hoort, hoort het ook bij alle muslima's.
![]() |
![]() |
#492 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=Judokus;1763821]
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben vooral blij dat je stukje er duidelijk op wijst dat niet het geloof op zich maar de machthebbers de oorzaak zijn van de ongelijkheid die er nu wordt opgelegd tusssen man en vrouw. Laten we niet vergeten dat in onze westerse maatschappij, waar we gelukkig de kerk van de staat hebben kunnen afstoten, de vrouw ook nog steeds een ondergeschikte rol speelt. Mocht je daaraan twijfelen, enkele zaken om over na te denken: - de positie van de vrouw in de kerk - de vrouwen in het westen verdienen gemiddeld een heel stuk minder loon voor gelijkwaardige prestaties - ooit gehoord van het "glazen plafond" ? Het ego van veel westerse mannen kan het na (meer dan een eeuw) emancipatie nog steeds niet aan onder de leiding van een vrouw te komen staan. - de positieve discriminatie van de vrouw in de politiek Zeker, aan de oppervlakte is het westen o zo mooi, tot je dat laagje verf wegkrabt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een non draagt het uniform van haar orde en werkt bij mijn weten niet in een privé firma. Knorretje heeft gelijk: als moslima's zich zo broodnodig aan hun religie willen houden, dan doet ze het best ook volledig. D.w.z. niet werken in de buurt van mannen, liefst thuis binnen blijven zitten, zich niet zonder begeleider op straat begeven en constant ter beschikking zijn indien hun man een potje wil neuken. Dus dan ook geen job als receptioniste.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 19 juni 2006 om 11:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Judokus;1763821]
Citaat:
Citaat:
Moslima zijn is en religieuze overtuiging, geen betaald religieus beroep. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar dit terzijde. Laatst gewijzigd door baarle : 19 juni 2006 om 11:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De vergelijking van hoofddoekdraagster en non gaat niet op.
Non zijn is een betaald beroep : het nonnekapje (dat inmiddels wel al uit het straatbeeld verdwenen is, net zoals de non zelf) is het uniform dat in het verleden bij dat vak gebruikt werd.[/quote] Het valt op, door het verdwijnen van de zusters uit het straatbeeld, hoe weinig men nog weet over hen. Non zijn is een betaald beroep??? Wat een non-sens!!! Zusters worden niet betaald en hebben geen persoonlijke bezittingen. Hun orde beheert dit gemeenschappelijk, en hun inkomsten komen van pachtgelden, subsidies van de kerkelijke overheden en eigen arbeid. Alleen non-zijn is geen betaald beroep, ze dienen ook, net zoals iedereen, te werken. Het is een communiteit waar iedereen zijn steentje bijdraagt, in de keuken, onderwijs, verzorging, etc. Ze leven in één mega-gezin m.a.w., met aan het hoofd een abdis of moeder-overste.
![]() |
#498 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Knorretje;1763834][quote=Judokus;1763821]
Fout. De nonnen doen dat al lang niet meer. Naam van orde graag. Pas op, je kunt gelijk hebben, maar het is een sterke minderheid. Sommige jongere zusters uit bisschoppelijke orden misschien dragen geen kapje meer in het openbaar. Helaas is hun aantal gekelderd dat mensen niets meer weten over nonnen.
![]() |
#499 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(al komt het in deze moderne tijden al op een paar vierkante cm stof aan ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Europees Commissaris
|
![]() Zodus mag het volgens de wet ...
![]() |
![]() |