Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2012, 12:12   #541
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Ik denk dat Rutten het bij het juiste eind heeft:

'We wisten dat 2009 een moeilijk begrotingsjaar zou worden. Maar na het aantreden van deze regering in juni had Philippe Muyters nog zeven maanden om maatregelen te nemen. Hij heeft daarentegen de keuze gemaakt om van 2009 begrotingstechnisch een vuilbakjaar te maken. Dat kastekort van 1,2 miljard euro is zijn verantwoordelijkheid, niet de onze.'

Zo zit de vork in de steel. Muyters heeft geen poot uitgestoken gedurende 7 maanden ja.
Dat kastekort is de verantwoordelijkheid van diegenen die de begroting opgesteld hebben en die verzuimd hebben een begrotingscontrole te doen. Dat is de Vlaamse regering van 2008. Dat Rutten die hete aardappel wenst door te schuiven is nogal logisch, maar dat maakt nog niet dat ze gelijk heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:19   #542
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
gewapend met stokken en buizen (vlaggestok volgens Ceder, dus bewezen) op een menigte ingaan, om 6 eieren te ontwijken?

komaan dat geloof je toch zelf niet
A/ Is die politiek benoemde prof nu al opgepakt wegens 422 bis - 422 ter en 422 quater? (niet verlenen van hulp aan personen in nood)
B/ Is hij al opgepakt wegens "hinderen van de rechtsgang"...wegens dertig jaar wachten om zich plotseling een incident te herinneren? Of heeft hij amnesie gehad al die tijd?...
C/ Ik ben fier op die NSV'ers...altijd één groepje tegen en ongelooflijke overmacht...en als er dan iemand van dat extreem links langharig werkschuw tuig een muilpeer krijgt gaan ze bij de juffrouw (of meneer de politiek benoemde prof) janken....er zijn nog echte venten in Vlaanderen...en Jurgen is er één van...@ Jurgen: het ga je goed ouwe strijdmakker in uw nieuwe habitat....
Oud 18 juli 2012, 12:44   #543
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
A/ Is die politiek benoemde prof nu al opgepakt wegens 422 bis - 422 ter en 422 quater? (niet verlenen van hulp aan personen in nood)
B/ Is hij al opgepakt wegens "hinderen van de rechtsgang"...wegens dertig jaar wachten om zich plotseling een incident te herinneren? Of heeft hij amnesie gehad al die tijd?...
C/ Ik ben fier op die NSV'ers...altijd één groepje tegen en ongelooflijke overmacht...en als er dan iemand van dat extreem links langharig werkschuw tuig een muilpeer krijgt gaan ze bij de juffrouw (of meneer de politiek benoemde prof) janken....er zijn nog echte venten in Vlaanderen...en Jurgen is er één van...@ Jurgen: het ga je goed ouwe strijdmakker in uw nieuwe habitat....
A. de gewonde student werd afgevoerd naar het ziekenhuis. die prof was geen dokter. Oh ironie, volgens de verklaringen was het net omdat hij hulp wou bieden aan een meisje dat door 2 nsv-ers, "echte venten" dus belaagd werd, dat hijzelf aangepakt werd
B. volgens de tekst waren er honderden toeschouwers en de vechtersbazen, en toch lees ik van 3 nsv-ers �* decharge en evenveel anderen �* charge. Hij was geen betrokken partij dus kon zelf geen klacht neerleggen. Dat de advocaten van de gewonde geen moeite gedaan hebben om nog meer getuigen te zoeken, lijkt me raar, maar aan de andere kant heeft die prof wel verklaringen binnen de universiteit afgelegd, wat hem vanwege die "lieverjes" bedreigingen opgeleverd heeft. Voor een mogelijke verklaring van het zo lang zwijgen, zie één van mijn posts hier boven.
c. Er zijn blijkbaar nog altijd mensen die gelijk moeten halen met geweld als het er op aankomt, en die geweld verheerlijken, waarvan akte. Zijn nieuwe habitat kan zich nog moeilijk wegsteken achter "wir haben es nicht gewusst" over deze "strijdmakker".
Maar geen zorg, hij heeft het afgeworen, en is nu een watje geworden, dat is althans wat de "broederschap" ons wil laten geloven.

Laatst gewijzigd door spherelike : 18 juli 2012 om 12:49.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:49   #544
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

spherelike, naar't schijnt zou die prof in 1984 niet getuigd hebben op het proces.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:53   #545
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Tuurlijk zijn het de anderen. Dat zijn de dommekloten, die inderdaad nog vervolgd kunnen worden voor hun ooggetuigenis, als ze die niet kunnen bewijzen.
Een kersvers sektelid geniet van de bescherming van zijn "broeders", door dik en dun, en zelfs als ze zelf eigenlijk wel weten dat zijn verleden of dat van de organisaties waartoe hij behoorde, niet gespeend is van enige agitatie en gebruik van geweld. Hij is nu onze broeder, en de rest zijn leugenaars.
Interessante observatie. Je zou inderdaad eerder een gematigde reactie verwachten in de stijl van : "dat zijn feiten die to-taal niets te maken hebben met n-va die in 1984 zelfs nog niet bestond dus daar moet je nu bij ons niet mee afkomen". Maar men reageert alsof men van een spin gebeten is...
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 12:59   #546
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
spherelike, naar't schijnt zou die prof in 1984 niet getuigd hebben op het proces.
beweer ik dat ergens? Ik zeg enkel dat hij het volgens de tekts aangekaart heeft binnen de universiteit, en daardoor bedreigingen kreeg.

Kan iemand zich zomaar gaan melden op een proces, in de veronderstelling dat je al weet waar en wanneer dat doorgaat?
Ik weet ook niet waarom de universiteit daar geen zaak van gemaakt heeft? was het niet op haar domein ? hadden ze schrik voor verdere acties en vernielingen? het is een vraag die ik mij ook stel.
Oud 18 juli 2012, 13:01   #547
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tuurlijk zijn het de anderen. Dat zijn de dommekloten, die inderdaad nog vervolgd kunnen worden voor hun ooggetuigenis, als ze die niet kunnen bewijzen.
Een kersvers sektelid geniet van de bescherming van zijn "broeders", door dik en dun, en zelfs als ze zelf eigenlijk wel weten dat zijn verleden of dat van de organisaties waartoe hij behoorde, niet gespeend is van enige agitatie en gebruik van geweld. Hij is nu onze broeder, en de rest zijn leugenaars.
laten we vooral maar voorbij gaan aan het toeval dat dit na 30 jaar terug naar boven komt, net op het moment dat Ceder toevallig de N-VA vervoegt.

Laten we ook vooral voorbijgaan aan het feit dat de rechter reeds 30 jaar geleden geoordeeld heeft dat Ceder niets te verwijten valt.

Laten we ook maar aan het feit voorbijgaan dat jij geen moment onbenut laat om leden van de N-VA in een slecht daglicht te plaatsen zonder dat je daarvoor enig bewijs kan aandragen.

Laten we vooral aan die zaken voorbijgaan en anderen sektarische trekjes toedichten als ze u daarop wijzen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 13:03   #548
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beweer ik dat ergens? Ik zeg enkel dat hij het volgens de tekts aangekaart heeft binnen de universiteit, en daardoor bedreigingen kreeg.

Kan iemand zich zomaar gaan melden op een proces, in de veronderstelling dat je al weet waar en wanneer dat doorgaat?
Ik weet ook niet waarom de universiteit daar geen zaak van gemaakt heeft? was het niet op haar domein ? hadden ze schrik voor verdere acties en vernielingen? het is een vraag die ik mij ook stel.
Tja, hoe werkt dat ook weer met getuigen van misdaden?

Geven die geen verklaring bij de politie of iets dergelijks? Ik ben zeker dat er daar een bepaalde procedure voor is, misschien had hij op de rechtenafdeling van de universiteit raad moeten vragen.

De man is nochtans geen dommerik, of tenminste, je zou dat denken...

Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 juli 2012 om 13:04.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 13:10   #549
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
Eigenlijk wel, ja.
De bedoelingen van De Morgen zijn duidelijk. En bedenkelijk ... ze rieken naar fascopraktijken. Laat de kiezer zelf bepalen voor wie hij stemt. We hebben niet de hulp van De Morgen nodig om dat te doen.De media moeten hun macht niet misbruiken om de kiezers te manipuleren in de richting die Yves De Smet wenst.
Die arme Walter Pauli die al maanden weg is bij de morgen krijgt hier toch echt niet het krediet dat hij verdient : hij was het die voor Knack als eerste journalist in detail het verloop van die dag heeft geschetst. (Knack van 11 juli, pagina 22 en 23).
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 13:14   #550
Amon_Re

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
beweer ik dat ergens?
Nee, was gewoon een mededeling.

Citaat:
Ik zeg enkel dat hij het volgens de tekts aangekaart heeft binnen de universiteit, en daardoor bedreigingen kreeg.
Om er vervolgens pas nu over te spreken. Right.....

Citaat:
Je kan je inderdaad aanmelden bij de advocaten van de betrokken partijen. Of je kan gewoon binnenwippen bij de politie om een Proces verbaal op te stellen.

Citaat:
Zolang we het volledige beeld niet hebben blijft dit gissen. Zoals ik al meermaals zei, het verhaal zoals voorgesteld in de Morgen klopt langs geen kanten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 13:19   #551
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
laten we vooral maar voorbij gaan aan het toeval dat dit na 30 jaar terug naar boven komt, net op het moment dat Ceder toevallig de N-VA vervoegt.

Laten we ook vooral voorbijgaan aan het feit dat de rechter reeds 30 jaar geleden geoordeeld heeft dat Ceder niets te verwijten valt.

Laten we ook maar aan het feit voorbijgaan dat jij geen moment onbenut laat om leden van de N-VA in een slecht daglicht te plaatsen zonder dat je daarvoor enig bewijs kan aandragen.

Laten we vooral aan die zaken voorbijgaan en anderen sektarische trekjes toedichten als ze u daarop wijzen.
Waar ziet u toeval ? Ceder kwam uitgebreid in het nieuws bij zijn overstap. Is het dan zo abnormaal dat iemand zich dan schokkende feiten herinnerd van 30 jaar geleden? En nemen we even aan dat de man inderdaad gezien heeft wat hij gezien heeft, en Ceder werd daar niet voor veroordeeld. Is het dat dan niet ergens te verstaan dat in zijn ogen die geweldpleger niet het "democratisch aureool" van nva verdient, en nu nogmaals (hij had het binnen de universiteit blijkbaar al gedaan) zijn verhaal doet?
ik zal maar niet zeggen datt u een complot wil suggereren zeker?

De rechter is één zaak. Als die man gezien heeft wat hij gezien heeft, dan blijft die met een onrechtvaardigheidsgevoel zitten. Ter vergelijking, de processen na de tweede wereldoorlog waren ook rechtsgeldig, en de schuldigen schuldig. Waarom wwordt daar bij de nationalisten WEL getwijfeld aan de belgische rechtspraak, en zou deze nu feilloos zijn? In beide gevallen stond of viel alles met de (valse) getuigenissen van mensen.

Bij leden van zou u beter in dit geval minstens "kersvers" bijzetten, en ik heb het "vermoeden" dat zelfs vele leden binnen nva deze man eigenlijk niet hoeven. Ik zeg steeds dat ik voortga op de tekst, en op de vaststaande gevolgen, een kreupele man dus. Het verdedigen van een "broeder" gaat blijkbaar voor op compassie met het slachtoffer, en de feiten worden daarvoor constant geminimaliseerd. Herinner u de draad over peumans die een stamp gekregen heeft in wallonie, was dat erg, waren die walen bandieten, was peumans gehandicapt voor het leven. Dat is wat ik nu zo erg vindt, dat het opgeklopt of geminimaliseerd wordt naargelang het al of niet "één van ons is".

Laten we vooral "in t' eigen harte kijken" en misschien even twijfelen, en misschien de lat gelijk leggen, en misschien meer meevoelen met het gegarandeerde slachtoffer dan met de mogelijke dader.
Oud 18 juli 2012, 13:23   #552
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Er zijn er hier een pak die niet weten de linkse betogers gewoonlijk allerlai wapens bij hadden. Stokken met nagels doorgeslagen, met scheermesjes in verwerkt. Zo gingen ze altijd 'tegenbetogen', de lafbekken. Of dat nu nog zo is weet ik niet. Maar ik heb het verschillende keren gezien. Daarom dat ik er nog zelfs niet aan denk dat tuig ooit het voordeel van de twijfel te geven.
Ook al opgevallen dat de linkse rakkers altijd tegenbetogen en dat tegenbetogen nooit van wat men rechtse groeperingen noemt uitgaan. Het zijn altijd het linkse gespuis dat de confrontatie zoekt door tegen te betogen. Wie is dan de agressor?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 13:28.
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 13:26   #553
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Waar ziet u toeval ? Ceder kwam uitgebreid in het nieuws bij zijn overstap. Is het dan zo abnormaal dat iemand zich dan schokkende feiten herinnerd van 30 jaar geleden? En nemen we even aan dat de man inderdaad gezien heeft wat hij gezien heeft, en Ceder werd daar niet voor veroordeeld. Is het dat dan niet ergens te verstaan dat in zijn ogen die geweldpleger niet het "democratisch aureool" van nva verdient, en nu nogmaals (hij had het binnen de universiteit blijkbaar al gedaan) zijn verhaal doet?

De rechter is één zaak. Als die man gezien heeft wat hij gezien heeft, dan blijft die met een onrechtvaardigheidsgevoel zitten. Ter vergelijking, de processen na de tweede wereldoorlog waren ook rechtsgeldig, en de schuldigen schuldig. Waarom wwordt daar bij de nationalisten WEL getwijfeld aan de belgische rechtspraak, en zou deze nu feilloos zijn? In beide gevallen stond of viel alles met de (valse) getuigenissen van mensen.

Bij leden van zou u beter in dit geval minstens "kersvers" bijzetten, en ik heb het "vermoeden" dat zelfs vele leden binnen nva deze man eigenlijk niet hoeven. Ik zeg steeds dat ik voortga op de tekst, en op de vaststaande gevolgen, een kreupele man dus. Het verdedigen van een "broeder" gaat blijkbaar voor op compassie met het slachtoffer, en de feiten worden daarvoor constant geminimaliseerd. Herinner u de draad over peumans die een stamp gekregen heeft in wallonie, was dat erg, waren die walen bandieten, was peumans gehandicapt voor het leven. Dat is wat ik nu zo erg vindt, dat het opgeklopt of geminimaliseerd wordt naargelang het al of niet "één van ons is".

Laten we vooral "in t' eigen harte kijken" en misschien even twijfelen, en misschien de lat gelijk leggen, en misschien meer meevoelen met het gegarandeerde slachtoffer dan met de mogelijke dader.
Totaal kromgetrokken vergelijking: hoe kom je er toch bij? De repressie vergelijken met een straatruzie. Daaraan zie je in wat voor een wereld jullie leven!

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 18 juli 2012, 13:28   #554
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Er zijn er hier een pak die niet weten de linkse betogers gewoonlijk allerlai wapens bij hadden. Stiokken met nagels doorgeslagen, met scheermesjes in verwerkt. Zo gingen ze altijd 'tegenbetogen', de lafbekken. Of dat nu nog zo is weet ik niet. Maar ik heb het verschillende keren gezien.
Ook al opgevallen dat de linkse rakkers altijd tegenbetogen en dat tegenbetogen nooit van wat men rechtse groeperingen noemt uitgaan. Het zijn altijd het linkse gespuis dat de confrontatie zoekt door tegen te betogen. Wie is dan de agressor?
het zal me worst wezen, mensen die hun verschillen niet kunnen uitpraten en op de vuist gaan zijn geen mensen die een politiek mandaat verdienen, dat zou voor iedereen duidelijk moeten zijn, links, recht, boven onder of in het centrum. Dergelijke mensen zijn niet geschikt voor een voorbeeldfunctie.
Oud 18 juli 2012, 13:30   #555
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
het zal me worst wezen, mensen die hun verschillen niet kunnen uitpraten en op de vuist gaan zijn geen mensen die een politiek mandaat verdienen, dat zou voor iedereen duidelijk moeten zijn, links, recht, boven onder of in het centrum. Dergelijke mensen zijn niet geschikt voor een voorbeeldfunctie.
Ceder vervult geen voorbeeldfunctie binnen N-VA: hij staat 6de op een gemeentelijst in Dilbeek. Waar zie jij daar een voorbeeldfunctie in?
En denk jij dat er geen van de linkse rakkers ooit een 'voorbeeldfunctie' of zelfs een regeringsfunctie vervuld heeft?

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 13:31.
Oud 18 juli 2012, 13:34   #556
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Totaal kromgetrokken vergelijking: hoe kom je er toch bij? De repressie vergelijken met een straatruzie. Daaraan zie je in wat voor een wereld jullie leven!
blijkbaar in een wereld waar het gerecht den ene keer absoluut onfeilbaar is, en de andere keer volledig onrechtvaarig is naargelang het uitkomt. Geen van de uitspraken komt van mij. Lees de commentaren op de naoorlogse processen en de getuigen die daar opgevoerd werden in nationalistische publicaties, en lees deze draad, als je het echt niet begrijpt. (wat ik echter bewijfel)

en als ik het over minimaliseren heb, voegt u deze dan toe aan de lijst: "straatruzie"
met buizen en stokken, volgens u nog stokken, spijkers en scheermesjes (niet in de teksten van de morgen) en zeker één kreupele voor het leven.
Oud 18 juli 2012, 13:35   #557
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Dergelijk linkiewinkies van toen vervullen nu topfuncties in bedrijven, in de politiek, in het openbare leven. Ze zijn nu natuurlijk hun wilde pluimen kwijt en meestal in jouw groepje terechtgekomen met hun dik salaris. dat is de wereld op de unief tegenover de wereld na de unief.

Citaat:
Oud 18 juli 2012, 13:35   #558
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:

U heeft overschot van gelijk. Als je iemand in elkaar slaat, en die iemand houdt er niets van over. En kan na genezen te zijn van zijn wonden terug zijn normale gang gaan; Dan is dit in feite een fait divers dat niet meer besproken moet worden. Iemand die daar nog over klaagt is een overdrijver.
Met andere woorden, je moet minstens blijvend letsel hebben om te mogen klagen over een of de andere aanval op uw persoon.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 13:36   #559
spherelike
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ceder vervult geen voorbeeldfunctie binnen N-VA: hij staat 6de op een gemeentelijst in Dilbeek. Waar zie jij daar een voorbeeldfunctie in?
En denk jij dat er geen van de linkse rakkers ooit een 'voorbeeldfunctie' of zelfs een regeringsfunctie vervuld heeft?
Heeft iedere kandidaat of verkozene kortom iedereen waarmee de partij naar buiten komt, dan geen voorbeeldfunctie. U mag me altijd inlichten, van welk niveau dat bij nva begint of bevestigen dat dat niet van toepassing is binnen nva
Oud 18 juli 2012, 13:37   #560
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
blijkbaar in een wereld waar het gerecht den ene keer absoluut onfeilbaar is, en de andere keer volledig onrechtvaarig is naargelang het uitkomt. Geen van de uitspraken komt van mij. Lees de commentaren op de naoorlogse processen en de getuigen die daar opgevoerd werden in nationalistische publicaties, en lees deze draad, als je het echt niet begrijpt. (wat ik echter bewijfel)

en als ik het over minimaliseren heb, voegt u deze dan toe aan de lijst: "straatruzie"
met buizen en stokken, volgens u nog stokken, spijkers en scheermesjes (niet in de teksten van de morgen) en zeker één kreupele voor het leven.
Nope, je weet heel goed dat de repressieprocessen onder een heel ander gesternte gebeurden dan een burgerlijk proces anno jaren 80. Wie dat ontkent is ofwel oerdom ofwel kent hij geenkloten van zijn vaderlandsche geschiedenis.

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be