![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() Een kleine kunstzinnige interpretatie:
"Here kitty-kitty-kitty" *MEP* "puss-puss-puss" *WACK* "Miauwkesssss" *STOMP* "Fuck you, Kitty" |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Misschien moeten we Elio of Maingain ook van dierenleed betichten. Dat werkt blijkbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Je vergist je. Ze ergeren zich dood aan het feit dat je daar een architect voor nodig hebt. En terecht: je hoeft echt geen architect te zijn om een fermette te tekenen. Architectuur zou kunst moeten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk dat we deze performance art de titel "immanente gerechtigheid" kunnen geven.
En nu serieus: Natuurlijk mag dat geweld niet en moet Fabre door politie en gerecht aangepakt worden voor zijn misdaden tegen onze weerloze zwakkere medewezentjes. Eigenlijk toont dit incident en zijn nasleep ook aan dat de tijd van dat al het menselijke -inclusief moraliteit en cultuur- relatief zou zijn, voorbij is. Fabre is met zijn geweld tegen katjes frontaal tegen een voor velen absolute morele grens gegaan en de felle reacties tonen dat dat niet gepikt wordt. Laatst gewijzigd door JongeGentenaar : 2 november 2012 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Sorry, maar dit slaat echt werkelijk nergens op. Ik ken geen enkele kunstenaar die 'traditionele kunst' veracht, eerlijk gezegd. Geen idee waar je dat haalt... misschien begrijp je hen niet helemaal. Of misschien begrijp ik niet wat je met 'traditionele kunst' bedoelt. Dat kan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Komaan zeg, het is net omgekeerd. Je gaat nu toch niet ontkennen dat verschillende politici uit de NV-A (de voorzitter op kop) al meermaals zijn afschuw tov moderne kunst te kennen heeft gegeven zeker? Als dan nav dit incident een NV-A politicus begint met oproepen tot schrapping van subsidies (en als je de reacties van sommige NV-A aanhangers hier leest), dan lijkt het omgekeerde dichterbij. Gelukkig gaan er uit die hoek toch ook nog andere stemmen op...
Laatst gewijzigd door Edina : 2 november 2012 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 2 november 2012 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus op die korte tijd is hij volledig doordrongen van de N-VA-doctrine en verworden tot hèt symbool van de vermeende "N-VA-bekrompenheid". Knap van die man ! BTW : Dat BDW een afschuw koestert voor moderne KUNST is me onbekend. Dat hij - en daarin staat hij niet alleen en dit over de partijgrenzen heen- bepaalde uitwasen bekritiseerd is zijn goed recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij bent de eerste die begint te schuimbekken tegen ieder die zich verzet tegen het gruwelijk ritueel slachten. Stop maar met je verachtelijke hypocrisie. Je bent van hetzelfde kaliber als die kattenbeul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat betreft architectuur, daar spreken bepaalde architecten zelfs van radicale afbraak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Een klassiek huis kan goed vormgegeven worden, indien de architect er voor openstaat en ook de vaardigheden heeft. Door alleen maar die betonnen puisten te tekenen doe je zeker geen ervaring op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Ik ben voorstander van een absoluut verbod op onverdoofd slachten en ben dat altijd al geweest. Net zoals ik voor een absoluut verbod ben op het onverdoofd castreren van biggetjes, op kistkalveren, legbatterijen,... En ik vond dat Fabre daar zwaar over de schreef ging met het gooien van die katten. Ik ben zelfs voor een absoluut verbod op het gebruik van dieren voor vermaak of dat nu kunst, circus, reclame of whatever is. Dit is de eerste en de laatste keer dat je onder je huidige nick een reactie van mij mag verwachten trouwens. Inhoudelijk discussiëren is iets waar jij toch geen kaas van hebt gegeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |