Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2011, 17:25   #161
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Meld het dan, dáár is nu net dat rode driehoekske voor. Gewoon op klikken. En ook voor u geldt dat u in afwachting van een beslissing van de moderatie over de door u ingediende klachten en/of grieven alvast een cursus begrijpend lezen kunt gaan volgen.
In afwachting van een beslissing? Ik ga in het Engels zeggen. Dat klinkt veel beter in het Engels; I REALLY DON'T CARE wat de mods beslissen. Alles wat ze doen, doen ze voor de website.
- Ik heb tegen hen "bedankt" gezegd voor wat ik hen heb moeten bedanken (ze zijn vrijwilligers)
- Ik heb geen "bedankt" gezegd voor wat ik hen niet heb moeten bedanken; iets, waarvoor ze hun excuses zouden moeten aanbieden (liever) maar wat ze niet gedaan hebben, terwijl ik geen excuses nodig heb. Als ze het willen doen, dan doen ze het voor zichzelf. Voor mij hoeven ze dat niet doen. Begrijp je nu? Ze weten dat ze mij niet hoeven te verbannen (terwijl ze doen wat ze willen natuurlijk); mij kunnen ze verwittigen en ik stop mijn deelname zelf als ik een overtreding heb begaan. Het scheelt mij dus echt niet wat ze gaan beslissen. Je mag hier jarenlang blijven zagen en gelul verspreiden. Met mij zal daardoor niks gebeuren. Met het imago van de website - ZEKER. Zonder enige twijfel!

En ik vraag het nogmaals; praten we nu over moslims of niet, Sus Iratus?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 17:27.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 17:30   #162
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah, ons Wisord'eke is inmiddels al aangekomen op het "wat je zegt, ben je zelf, lekker puh"-kleuterniveau. Nu ja, dat is al een hele stap vooruit zullen we maar zeggen.
Of, om de woorden van Neil Armstrong te parafraseren: "een stap terug voor de mensheid, maar een enorme sprong voorwaarts voor het knulleke".

In uw gat gebeten Suske??? Ga je weer lekker zwak beginnen leuteren en persoonlijk worden? Ik noteer dat je geen reet in te brengen over wat elk fatsoelijk lezer kan opmaken uit uw eigen schrijfsels. Je bent hilarisch....
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 17:30   #163
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
In afwachting van een beslissing? Ik ga in het Engels zeggen. Dat klinkt veel beter in het Engels; I REALLY DON'T CARE wat de mods beslissen. Alles wat ze doen, doen ze voor de website.
- Ik heb tegen hen "bedankt" gezegd voor wat ik hen heb moeten bedanken (ze zijn vrijwilligers)
- Ik heb geen "bedankt" gezegd voor wat ik hen niet heb moeten bedanken; iets, waarvoor ze hun excuses zouden moeten aanbieden (liever) maar wat ze niet gedaan hebben, terwijl ik geen excuses nodig heb. Als ze het willen doen, dan doen ze het voor zichzelf. Voor mij hoeven ze dat niet doen. Begrijp je nu? Ze weten dat ze mij niet hoeven te verbannen (terwijl ze doen wat ze willen natuurlijk); mij kunnen ze verwittigen en ik stop mijn deelname zelf als ik een overtreding heb begaan. Het scheelt mij dus echt niet wat ze gaan beslissen. Je mag hier jarenlang blijven zagen en gelul verspreiden. Met mij zal daardoor niks gebeuren. Met het imago van de website - ZEKER. Zonder enige twijfel!
Zo zo zo. Het is me toch wat he?

Citaat:
En ik vraag het nogmaals; praten we nu over moslims of niet, Sus Iratus?
Reeds in bericht #133 heb ik daar antwoord op gegeven.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 17:34   #164
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Zo zo zo. Het is me toch wat he?

Reeds in bericht #133 heb ik daar antwoord op gegeven.
Dan ga ik zo doen. Ik ga met anderen over moslims onder dit thema wel praten; als je daar zelf geen zin in hebt. Ofwel moet dit thema verplaatst worden; 1 van de 2.
Oud 15 april 2011, 17:35   #165
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
In uw gat gebeten Suske??? Ga je weer lekker zwak beginnen leuteren en persoonlijk worden? Ik noteer dat je geen reet in te brengen over wat elk fatsoelijk lezer kan opmaken uit uw eigen schrijfsels. Je bent hilarisch....
Klein klein kleutertje,
Wat doe je in mijn hof?
Je plukt er alle bloempjes af
En maakt het veel te grof
Ach mijn lieve mamaatje
Zeg het niet tegen papaatje
Ik zal zoet naar school toe gaan
En de bloempjes laten staan
Oud 15 april 2011, 17:37   #166
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan ga ik zo doen. Ik ga met anderen over moslims onder dit thema wel praten; als je daar zelf geen zin in hebt. Ofwel moet dit thema verplaatst worden; 1 van de 2.
Nogmaals, zoals ik al zei de vorige keer dat u hierover begon te zagen:
Citaat:
Deze draad staat in het juiste subforum aangezien het hier gaat om de hoofdoorzaak van het complete falen tot integratie van de aanhangers van dit perfide totalitaire gedachtegoed dat als geloof gemaskeerd is.

U zou eens moeten leren op te houden met dingen die u niet zinnen zo snel mogelijk in een ander subforum onder te willen brengen of op andere manieren draden om zeep proberen te helpen. Iets soortgelijks heeft u, middels uw schier oneindig gedram destijds, immers al eerder geprobeerd bij de draad van Illwill ("waarom er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen"), en ook in andere draden heeft u zich niet onbetuigd gelaten door uw hoogstpersoonlijke subjectieve interpretatie van wat nu eigenlijk onder Immigratie & Integratie past, als ware u zelf moderator. Heeft u ergens problemen mee, dan richt u zich maar tot de moderatie - die u ongetwijfeld gaarne ziet aankomen nadat u 16 dagen geleden met veel poeha uw afscheid aankondigde.
Oud 15 april 2011, 17:51   #167
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Nogmaals, zoals ik al zei de vorige keer dat u hierover begon te zagen:
Sus, je vaststellingen en overtuigingen heb ik voldoende gerespecteerd. Maar I REALLY DON'T CARE wie je bent, hoe je denkt, wat je doet, waarom je het doet, wat is je doel, wat er met jou gebeurt, wat je wint of wat je verliest, waarom je het thema hier plaatst en niet ergens anders, waarom er meer mensen iets krijgen tegen de allochtonen, waarom islam nimmer te integreren is, waarom je zo raar redeneert. Het scheelt mij niet.

Voor mij is het voldoende dat ik (o.a.);
- wel brave moslimS en christenen ken die niet geïntegreerd zijn
- wel brave moslimS en christenen ken die geïntegreerd zijn
- wel brave moslimS en christenen ken die 100% geïntegreerd zijn
- wel moslims en christenen ken die onnozelaars, sukkelaars en criminelen zijn
- wel brave Vlamingen ken
- wel Vlamingen ken die onnozelaars, sukkelaars en criminelen zijn.

Je vaststelling is dus even onbelangrijk voor mij (door dat ik al de bovenvermelde mensen ken), als onnozelaars, sukkelaars en criminelen voor alle verstandige mensen.

Sus, ik kan met zekerheid zeggen, dat ik wel blij ben dat ik je niet ken; en daardoor haat ik jou niet; ik haat niemand en niks. Je bent gewoon 100% onbelangrijk persoon voor mij en voor mijn leven. Je veronderstelt niet hoe onbelangrijk je bent; je speelt zelfs tijdelijk geen rol (noch negatief en noch positief) in mijn leven. Besef je het? Voor mij hoef je het niet te beseffen. Dat doe je voor jezelf.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 17:55.
Oud 15 april 2011, 17:58   #168
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Als de islam niet te integreren is omdat zo ongeveer alles wat de islam voorstaat regelrecht indruist tegen hoe onze westerse maatschappij is ingericht, dan lijkt het me logisch dat de uitvoerders van diezelfde islam bijgevolg ook niet te integreren zijn zo lang ze dat islamitische gedachtegoed niet achterwege laten.

Het gaat "dus" niet over moslims, maar hoe de islam ervoor zorgt dat zichzelf moslim noemenden niet of nauwelijks integreren.
Als het over de islam gaat zit je in het verkeerde subforum.
Over welke islam heb je het eigenlijk?
Over die uit Afghanistan of Senegal of Bosnië of Marokko of Indonesië of Iran of Turkije of...
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 18:02   #169
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Sus, je vaststellingen en overtuigingen heb ik voldoende gerespecteerd. Maar I REALLY DON'T CARE wie je bent, hoe je denkt, wat je doet, waarom je het doet, wat is je doel, wat er met jou gebeurt, wat je wint of wat je verliest, waarom je het thema hier plaatst en niet ergens anders, waarom er meer mensen iets krijgen tegen de allochtonen, waarom islam nimmer te integreren is, waarom je zo raar redeneert. Het scheelt mij niet.

Voor mij is het voldoende dat ik (o.a.);
- wel brave moslimS en christenen ken die niet geïntegreerd zijn
- wel brave moslimS en christenen ken die geïntegreerd zijn
- wel brave moslimS en christenen ken die 100% geïntegreerd zijn
- wel moslims en christenen ken die onnozelaars, sukkelaars en criminelen zijn
- wel brave Vlamingen ken
- wel Vlamingen ken die onnozelaars, sukkelaars en criminelen zijn.

Je vaststelling is dus voor mij even onbelangrijk door dat ik al de bovenvermelde mensen ken, zoals onnozelaars, sukkelaars en criminelen voor alle verstandige mensen.

Sus, ik kan met zekerheid zeggen, dat ik wel blij ben dat ik je niet ken; en daardoor haat ik jou niet; ik haat niemand en niks. Je bent gewoon 100% onbelangrijk persoon voor mij en voor mijn leven. Je veronderstelt niet hoe onbelangrijk je bent; je speelt zelfs tijdelijk geen rol (noch negatief en noch positief) in mijn leven. Besef je het? Voor mij hoef je het niet te beseffen. Dat doe je voor jezelf.
Als dat alles zo zou zijn zoals u nu beweert, als het u niets kan schelen wie ik ben, wat ik doe, wat ik zeg, enzovoorts enzovoorts, dan vraag ik me oprecht af waarom u überhaupt reageert in mijn draden, en u o.a. mijn beweegredenen om dingen te plaatsen en waarom ik die ergens plaats te weten wenst te komen. Ik vind dat nogal contradictoir namelijk.
Nu ja, iemand die met veel misbaar afscheid neemt van het forum, om vervolgens 15 dagen later weer terug te keren, kan men onmogelijk van rechtlijnigheid betichten natuurlijk, dus kan deze tegenstrijdigheid er ook nog wel bij.
Oud 15 april 2011, 18:05   #170
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als het over de islam gaat zit je in het verkeerde subforum.
Over welke islam heb je het eigenlijk?
Over die uit Afghanistan of Senegal of Bosnië of Marokko of Indonesië of Iran of Turkije of...
Begrijpend lezen en/of meerdere lagen van een probleemstelling begrijpen, is voor een bepaald kliekje hier blijkbaar niet zo eenvoudig.

Wat begrijpt u derhalve niet aan "hoe de islam ervoor zorgt dat zichzelf moslim noemenden niet of nauwelijks integreren"?
Oud 15 april 2011, 18:06   #171
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Als dat alles zo zou zijn zoals u nu beweert, als het u niets kan schelen wie ik ben, wat ik doe, wat ik zeg, enzovoorts enzovoorts, dan vraag ik me oprecht af waarom u überhaupt reageert in mijn draden, en u o.a. mijn beweegredenen om dingen te plaatsen en waarom ik die ergens plaats te weten wenst te komen. Ik vind dat nogal contradictoir namelijk.
Het feit dat je dit thema gemaakt hebt, betekent nog niet dat je de eigenaar bent van het forum. Ik had op de post van Artisjok gereageerd. Ik weet dat je met je vaststellingen probeert indruk te maken op mensen, want het zijn je eigen vaststellingen (daar moet je zeker van zijn)... niet iedereen is van je gedachten overtuigd. Zou het een algemene bewering zijn, zou je het niet "je eigen draden" heten en zou je het niet plaatsen om indruk te maken op anderen. Ik kan begrijpen dat je iets probeert te doen... maar bon... hoe dan ook. Sus, je hebt zelf gereageerd. Ga enkele pagina's terug en je zal het opmerken.

Citaat:
Nu ja, iemand die met veel misbaar afscheid neemt van het forum, om vervolgens 15 dagen later weer terug te keren, kan men onmogelijk van rechtlijnigheid betichten natuurlijk, dus kan deze tegenstrijdigheid er ook nog wel bij.
Maak nooit vaststellingen zonder argumenten. Je hebt geen idee waarom ik weggegaan heb en waarom ik terug heb gekomen.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 18:09.
Oud 15 april 2011, 18:16   #172
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Begrijpend lezen en/of meerdere lagen van een probleemstelling begrijpen, is voor een bepaald kliekje hier blijkbaar niet zo eenvoudig.

Wat begrijpt u derhalve niet aan "hoe de islam ervoor zorgt dat zichzelf moslim noemenden niet of nauwelijks integreren"?
Wat een repliek.
De argumenten zijn blijkbaar op.
Je kan niet antwoorden op mijn vraag.
Oud 15 april 2011, 18:17   #173
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah, ons Wisord'eke is inmiddels al aangekomen op het "wat je zegt, ben je zelf, lekker puh"-kleuterniveau. Nu ja, dat is al een hele stap vooruit zullen we maar zeggen.
Of, om de woorden van Neil Armstrong te parafraseren: "een stap terug voor de mensheid, maar een enorme sprong voorwaarts voor het knulleke".
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2011, 18:23   #174
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Het feit dat je dit thema gemaakt hebt, betekent nog niet dat je de eigenaar bent van het forum. Ik had op de post van Artisjok gereageerd. Ik weet dat je met je vaststellingen probeert indruk te maken op mensen, want het zijn je eigen vaststellingen (daar moet je zeker van zijn)... niet iedereen is van je gedachten overtuigd. Zou het een algemene bewering zijn, zou je het niet "je eigen draden" heten en zou je het niet plaatsen om indruk te maken op anderen. Ik kan begrijpen dat je iets probeert te doen... maar bon... hoe dan ook. Sus, je hebt zelf gereageerd. Ga enkele pagina's terug en je zal het opmerken.
U stelt aan artisjok de vraag "Waarom is er geen vraagteken in de titel van het thema?" terwijl ik degene ben die de draad gemaakt heeft, en dus het thema bepaald heeft, en niet artisjok. Eenieder die ook maar een heel klein beetje logisch en rationeel nadenkt, weet derhalve dat hij zulks niet aan artisjok zou moeten vragen, maar aan de draadopener zelf. En dat ben ik dus. In mijn schier oneindige goedheid heb ik vervolgens besloten u uit de doeken te doen waarom er geen vraagteken (?) achter de titel van de draad staat.

Citaat:
Maak nooit vaststellingen zonder argumenten. Je hebt geen idee waarom ik weggegaan heb en waarom ik terug heb gekomen.
De redenen van uw bombastische vertrek, alsmede uw schielijke terugkomst zijn mij onbekend en kunnen me verder ook geen zier schelen. Als ik die had willen weten, had ik er wel naar gevraagd. Neemt niet weg dat ik dat alles geconstateerd heb. Om iets te constateren zijn dan ook geen argumenten nodig. Een paar ogen om mee te zien, voldoet reeds.
Oud 15 april 2011, 18:25   #175
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een repliek.
De argumenten zijn blijkbaar op.
Je kan niet antwoorden op mijn vraag.
Ik heb uw vraag reeds afdoende beantwoord. Als u mijn antwoord niet kan bevatten of ontoereikend vindt, is dat uw probleem en niet het mijne.
Oud 15 april 2011, 18:35   #176
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1) Denk je dat het zin heeft om dieper te gaan om te begrijpen wat hen drijft? Heb ik (of jij) dat nodig? Wordt het voor henzelf gedaan? Hoeft het?

2) Bedoel je dat ze niet beseffen wat ze doen?

3) Waarom is er geen vraagteken in de titel van het thema?
1) Ik weet niet of het zin heeft. Maar het is wel iets wat ik me afvraag.
Van de leiders, de voorhoede, is het duidelijk. Maar voor de volgelingen is het minder duidelijk.

2) Een deel van hen beseft al te goed wat ze doen. Een ander deel beseft het wellicht niet.

3) Omdat er niet over mag gediscussieerd worden?
Oud 15 april 2011, 18:43   #177
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
U stelt aan artisjok de vraag "Waarom is er geen vraagteken in de titel van het thema?" terwijl ik degene ben die de draad gemaakt heeft, en dus het thema bepaald heeft, en niet artisjok.
Heb je je afgevraagd waarom ik het niet aan jou gevraagd heb (in de eerste instantie)?

Citaat:
Eenieder die ook maar een heel klein beetje logisch en rationeel nadenkt, weet derhalve dat hij zulks niet aan artisjok zou moeten vragen, maar aan de draadopener zelf. En dat ben ik dus. In mijn schier oneindige goedheid heb ik vervolgens besloten u uit de doeken te doen waarom er geen vraagteken (?) achter de titel van de draad staat.
Aan jou heb ik het ook gevraagd, na dat je op mijn vraag reageerde. Heb ik een adequaat antwoord gekregen? Neen! Daarom had ik het aan Artisjok gevraagd.

Citaat:
De redenen van uw bombastische vertrek, alsmede uw schielijke terugkomst zijn mij onbekend en kunnen me verder ook geen zier schelen.
Dat zeg je nu. Daarnet had je erover wel gepraat en aantal andere forumleden ook, terwijl het thema hier over islam gaat en niet over mijn vertrek. Over mijn vertrek praat ik zelfs onder het thema over mijn vertrek niet.

Citaat:
Als ik die had willen weten, had ik er wel naar gevraagd. Neemt niet weg dat ik dat alles geconstateerd heb. Om iets te constateren zijn dan ook geen argumenten nodig. Een paar ogen om mee te zien, voldoet reeds.
Bedoel je dat ik nooit ga begrijpen waarom je "bedankt" had gezegd voor mijn vertrek? Goed zo!

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 18:44.
Oud 15 april 2011, 18:51   #178
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
1) Ik weet niet of het zin heeft. Maar het is wel iets wat ik me afvraag.
Van de leiders, de voorhoede, is het duidelijk. Maar voor de volgelingen is het minder duidelijk.

2) Een deel van hen beseft al te goed wat ze doen. Een ander deel beseft het wellicht niet.

3) Omdat er niet over mag gediscussieerd worden?
1) Ik hoop dat we erover nog gaan praten (in de nabije toekomst).

2) Ervoor zorgen dat een ander deel beseft wat ze doen?

3) Zo'n antwoord, zeg BRAVO! BINGO! Perfectie !!! Ik heb geen woorden
Oud 15 april 2011, 19:01   #179
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Heb je je afgevraagd waarom ik het niet aan jou gevraagd heb (in de eerste instantie)?
Neen, en uw beweegredenen om dat wel of niet aan mij te vragen, kunnen me verder ook geen zak schelen.

Citaat:
Aan jou heb ik het ook gevraagd, na dat je op mijn vraag reageerde. Heb ik een adequaat antwoord gekregen? Neen! Daarom had ik het aan Artisjok gevraagd.
Juist ja. U vroeg het aan artisjok omdat u in de toekomst kunt kijken blijkbaar, en bijgevolg al wist dat mijn antwoord u niet zou zinnen.
Desalniettemin reageer op wie ik wil wanneer ik dat wil en hoe ik dat wil, ongeacht of een vraag wel of niet aan mij gericht zou zijn, en zeker in een draad die ik gestart heb.

Citaat:
Dat zeg je nu. Daarnet had je erover wel gepraat en aantal andere forumleden ook, terwijl het thema hier over islam gaat en niet over mijn vertrek. Over mijn vertrek praat ik zelfs onder het thema over mijn vertrek niet.
Dat zeg ik nu ja, aangezien het nu immers te berde is gebracht, he.
Of u verder wel of niet over uw vertrek wenst te praten, en wel of niet in welke draad, kan mij wederom hoegenaamd geen zak schelen.

Citaat:
Bedoel je dat ik nooit ga begrijpen waarom je "bedankt" had gezegd voor mijn vertrek? Goed zo!
Neen, dat bedoel ik niet.

Ik heb overigens geen "bedankt" gezegd, maar "Houdoe en bedankt!" - een wezenlijk verschil. Of u dat verder begrijpt of niet, kan me -oh verrassing- nogmaals en ten overvloede wellicht, geen zak schelen.
Oud 15 april 2011, 19:31   #180
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Neen, en uw beweegredenen om dat wel of niet aan mij te vragen, kunnen me verder ook geen zak schelen.
Beter kan niet.

Citaat:
Juist ja. U vroeg het aan artisjok omdat u in de toekomst kunt kijken blijkbaar, en bijgevolg al wist dat mijn antwoord u niet zou zinnen.
Desalniettemin reageer op wie ik wil wanneer ik dat wil en hoe ik dat wil, ongeacht of een vraag wel of niet aan mij gericht zou zijn, en zeker in een draad die ik gestart heb.
Toekomst heeft hier niks te maken. Je kijkt naar een glas en je ziet dat het leeg is, maar zonder de kraan open te draaien weet je al dat er water ga komen als je het opendraait.

Citaat:
Dat zeg ik nu ja, aangezien het nu immers te berde is gebracht, he.
Of u verder wel of niet over uw vertrek wenst te praten, en wel of niet in welke draad, kan mij wederom hoegenaamd geen zak schelen.
Beter kan simpelweg niet.

Citaat:
Neen, dat bedoel ik niet.
Ik heb overigens geen "bedankt" gezegd, maar "Houdoe en bedankt!" - een wezenlijk verschil. Of u dat verder begrijpt of niet, kan me -oh verrassing- nogmaals en ten overvloede wellicht, geen zak schelen.
Beter kan gewoonweg niet.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 19:31.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be