![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() typerend? voor wat ? voor wie? Je bent hier amper. Uw blik wordt vertroebeld door vooroordelen. Is dat representatief voor al uw schrijfsels?
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 mei 2006 om 18:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb idd al lang gelijk, dankjewel voor het compliment.
Ik denk dat er hier iemand anders last heeft van vooroordelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sterk argument! Hebt u altijd zo'n gefundeerde antwoorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mag ik vragen over wiens leeghoofdige, kortzichtige houding u het heeft? Want dat is mij niet duidelijk aangezien u geen bericht hebt geciteerd.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je argumenten van dergelijke belabberde kwaliteit zijn, kan ik begrijpen dat je ervan afziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
SS for Prez ?? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister
|
![]() Citaat:
==> Zoek het op. Niet genoeg data? ==> Stel een sociologisch onderzoek in. De Vlaamse samenleving zal u dankbaar zijn. Laatst gewijzigd door Casca : 21 mei 2006 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geldt dat ook voor dames slachtoffer van sackjacking ? geldt dat ook voor kinderen slachtoffer van steaming ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet als het ''maar'' autochtonen zijn. Laatst gewijzigd door daiwa : 21 mei 2006 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er bestaat geen stigmatisering van de Wilrijkenaars, dus ik mag bijgevolg zeggen dat alle Wilrijkenaars achterlijk zijn. Voor de doorsnee Wilrijkenaar zal de 'public eye' echt geen bal uitmaken hoor, ik heb de Wilrijkenaars beledigd, en blijkbaar mag de ene groep beledigd worden en de andere niet. De uitvluchtjes die jij hier komt aanhalen getuigen van een bijzonder grote politiek-correcte hypocrisie. Ofwel voer je het antidiscriminatieprincipe consequent door, ofwel voer je het gewoon af. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee hoor, jij introduceert hier het begrip "achtergestelde minderheid", en bovendien wil je het ook nog eens als juridische norm gebruiken. Jij hoort dus voor duidelijkheid te zorgen, zoniet creëer je willekeur. En dat willen we niet, nietwaar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef die mens groot gelijk, ik vond zelf ook al dat er eigenlijk een klacht tegen het CGKR en de homo organisaties die deze lastercampagne steunen, moest ingediend worden. Hopelijk vind die man gelijk bij een eerlijk rechter en wordt het CGKR samen met die homo organisaties veroordeeld voor het aanzetten tot discriminatie en verspreiden van haat onder bevolkingsgroepen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
... Mission NOT accomplished, denk ik. Het wekt enkel wrevel op.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
|
![]() dus als het Vb zegt : het was maar een grap of het was maar om te lachen... dan hoeven ze niet vervolgd te worden.... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() wie weet was het 70 punteplan gewoon ... ironie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1](M.a.w. tegendraadigaard snapt het weer niet)[/SIZE]
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 22 mei 2006 om 09:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is dus exact datgene waar ik nu al een paar jaar voor aan het waarschuwen was. Ik wist pertinent zeker dat ooit het CGKR in zijn eigen gegraven put ging lopen, wel het moment is gekomen zie, ... |
|
![]() |
![]() |