![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Ik vind dat mijn bijdrage op dit forum er best mag zijn .
In het dagelijks leven daarentegen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
alle geledingen van een volk integreert in één politieke beweging. Die bestudeert wat precies "volkseigen" is en al de rest verwerpt. Een beweging die de jeugd opsluit in een "Nationale jeugdbeweging" die huiszoekingen komt doen om "niet-volkseigen muziek" op te sporen. Een beweging die zelfbenoemde "Leiders"' aanstelt waaraan "het volk" een eed van trouw moet zweren, "Leiders" die dan kompleet willekeurig vaststellen wie er mogelijkerwijze wel en mogelijkerwijze geen lid is van "Het eigen volk" en daar daadwerkelijk een zaak van leven of dood van maken. Dit is een gruwel : de hel van de komplete intolerantie. Men verdedigt deze ideeën overigens tegenwoordig door zich te beropen op "tolerantie" en "democratie", alsof een democratie niet het recht zou hebben zichzelf te verdedigen. Ik vind het overigens zeer waardevol dat men hier openlijk deze meningen mag etaleren, partijbonzen doen niet liever dan ze een beetje te verbergen om op die manier verwarring te zaaien. In de grond zijn de personen die hier menen "een goede zaak" te verdedigen zich er in het geheel niet bewust van dat de allereerste slachtoffers bij het aan de macht komen van een dergelijke partij met een dergelijke ideologie zijzelf zijn : dissidenten kunnen dan nl. niet getolereerd worden, de grootste vijanden van totalitaire leiders zijn nl; andere totalitaire leiders in spé.
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 16 december 2006 om 14:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() 'officieel' is volgens onze Belgische grondwet iedere Belg gelijk voor de wet, daarom vind ik 'officieel' elke forumganger belangrijk en waardevol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Met posts zoals hier boven komt hij het gezellige zevergehalte van deze fora vaak verpesten. Zo komt hij vaak met cijfers, bruikbaar materiaal en zinvolle analyses af. Hoe kan je nu een volwaardig debat houden als de tegenpartij altijd klaar staat met bikkelharde antwoorden. Vaak is de respons hierop alleen maar een zich wat dieper ingraven... maar dan houdt het ook niet op Percalion geeft vaak een tweede en zelf een derde antwoord waardoor de tegenpartij vaak onder het zeeniveau moet wegvloeien... Op hetzelfde niveau zou ik Firestone zetten zelf iets daarboven...! Neen neen nu even serieus mijn top vijf: 1.Werkgroep morkhoven 2. de hele NWO kliek (ik weet niet hoeveel er daar ECHT zijn dusja...) 3. Kaffer 4. Jaani (brrrr) 5. Knuppel (probeer die eens wat uit te leggen ![]() Oej damn ik merk net dat ik eigenlijk vele mensen niet waardevol vind; zou ik onverdraagzaam zijn ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Ik wist dat mij hier iemand zou vernoemen .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Kim
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#71 |
|
![]() Lijkt me ook handiger. Ik heb die negeerlijst eens geprobeerd. De grap is dat je de berichten van die persoon er precies beter uit haalt dan anders. Daarnaast kan je die posts nog lezen als een ander er en reply op maakt. Zinloos met andere woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah! Mijn eeuwige tegenstander (het enige forumlid waarmee ik het nog niet één keer eens geweest ben) probeert zich te ontdoen van zijn tegengestelde tweelingbroer.
![]() Iedereen kent wel de pseudo-filosofen die lopen te beweren dat er geen licht kan bestaan zonder donker, geen orde zonder chaos, geen goed zonder kwaad,... En dus ook geen largo_w zonder een Jaani. ![]() Dit kan niet anders dan leiden tot één of ander soor katharsis...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Metternich.
(Moest ik van Armadel zeggen.)
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() van Maerlant
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Ahá, toch nog een nominatie. Ik voelde mij al tekort gedaan... Wel jammer dat het van iemand komt die mij van haar noch pluim kent, maar kom, het is een begin.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Wat had ge verwacht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() uw reactie, van Maerlant
Laatst gewijzigd door nubian : 17 december 2006 om 01:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Ah, ge wist dus al dat gij niet bij de (op en al) vijf forumgangers hoort die ik serieus neem? Had dat dan gezegd!
|
![]() |
![]() |