![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
Bekijk resultaten enquête: Hoeveel punten geven jullie Cynicus? | |||
1 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
2 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
4 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
6 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
7 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
7.5 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 13,33% |
8.5 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 20,00% |
9 |
![]() ![]() ![]() |
4 | 26,67% |
9.5 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
10 |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Wel, als je vlotjes woorden als gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem uit je mouw kunt schudden, zal het toch niet zo moeilijk zijn om snel de vakjes met triple woord waarde te bezetten
![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn eerder klassiek kernachtig twintigpuntenprogramma dat ik reeds enkele jaren geleden gelanceerd heb ? of Mijn onconventioneel (omstreden) twintigpuntenprogramma dat ik recentelijk geschreven heb en waarin ik een aantal denkpistes bundel die ik in de loop van de voorbije vier forumjaren gelanceerd heb ? Mijn eerder klassiek kernachtig twintigpuntenprogramma lijkt me best wel een compromisprogramma waarover in een onafhankelijk Vlaanderen het Vlaams Belang, de rechtervleugel van CD&V-N-VA, de rechtervleugel van de VLD, evenals LDD het min of meer wel eens eens zouden kunnen raken. In een dergelijk geval zou het beleid in Vlaanderen misschien wel vrij veel gelijkenis kunnen vertonen met het beleid zoals dat wordt gevoerd in Zwitserland of in Beieren. Vlaanderen zou er dan al bij al uit zien als een soort Beieren aan de Noordzee. Laatst gewijzigd door Cynicus : 24 oktober 2007 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(Misschien zal ik de linken later eens in detail bekijken) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een dergelijk geval is de kans statistisch gezien echt wel zeer klein dat ik reeds de eer zou hebben gehad in contact te zijn gekomen met een dergelijk exemplaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Niettegenstaande ik denk dat ik van mezelf toch wel mag zeggen dat ik (eerder) rechts ben, ben ik op ethisch vlak over het algemeen niet uitgesproken conservatief of ben ik op dat vlak misschien zelfs helemaal niet conservatief : ik heb niets tegen abortus, ik heb niets tegen euthanasie, ik ben voorstander van het volledige en onvoorwaardelijke, individuele zelfbeschikkingsrecht inzake de beslissing over het levenseinde, enz.
Wat specifiek het homohuwelijk betreft, heb ik geen uitgesproken mening. Ik ben geen uitgesproken voorstander, maar ik ben ook geen rabiate tegenstander. Indien er ooit eens een coalitie zou ontstaan tussen nationaalrechts en traditioneel links, dan zou ik het aan traditioneel links best kunnen gunnen dat zij het holebibeleid zouden bepalen, op voorwaarde dat nationaalrechts zijn zin zou mogen doen op het vlak van het vreemdelingenbeleid. Holebi's kunnen ook van pas komen in de strijd tegen het islamgevaar. Laatst gewijzigd door Cynicus : 24 oktober 2007 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Zou het kunnen dat u interesse hebt in dieptepsychologie ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is werkelijk beanstigend hoe snel de islamoverheersing in Europa een feit zou kunnen zijn. Uiterste waakzaamheid is dan ook geboden, ... voor het daartoe te laat zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kunt u mij echter eens linken naar een bericht van mij waarin ik uitdrukkelijk zou hebben gepleit voor een razzia tegen rokers ? Maatregelen om rokers (extra) aan te moedigen om te stoppen met roken zijn mijns inziens niet hetzelfde als het organiseren van razzia's tegen rokers. Laatst gewijzigd door Cynicus : 24 oktober 2007 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen specifieke lievelingsforummer en ik ben ook niet haatdragend ingesteld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verplichte inburgeringscursussen voor niet-Westerse vreemdelingen zouden betalend moeten zijn en zouden de overheid niets mogen kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Van welke forummer kan jij zijn bijdragen het best apprecieren en van welke het minst?
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn mening is in ieder geval dat een dergelijk noodsysteem heel wat maatschappelijke problemen structureel zou kunnen oplossen en heel wat complexe regelgevingen overbodig zou kunnen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Cynicus, hoe komt het eigenlijk dat jij zo vaak lange woorden en zinsdelen als links gebruikt, en dan liefst nog met een zeer hoog repetitief gehalte?
Meen jij het eigenlijk wanneer jij erg provocerende polls maakt of erg provocerende zaken voorstelt? Wist je dat jouw post het eerste is wat je ziet als je gemeenschapsdienstinkomenszekerheidsnoodsysteem in Google intikt?
![]() |
#79 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ging er blijkbaar verkeerdelijk van uit dat men hier vragen mocht stellen, mijn fout. Laatst gewijzigd door Ovidius : 24 oktober 2007 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vragen naar iemands leeftijd wordt over het algemeen niet bepaald als de meest beleefde vraag beschouwd. Toch heb ik er absoluut geen probleem mee dat die vraag gesteld wordt. Ik vind dat elke vraag, in welke stijl dan ook, gesteld moet kunnen worden. Indien ik naar iemands leeftijd vraag, heb ik de gewoonte om het te formuleren in de zin van "hoe jong bent u ?". |
|
![]() |
![]() |