![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U doet anders ook duchtig mee aan de discussie over dat stukje stof. Nochtans heeft een engel (gevallen of niet) ook een erg specifieke garderobe.
|
|
|
#362 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
-stemmers is één begrip, militanten een ander. |
||
|
|
|
|
|
#363 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij onbekende begrippen Filo :wat is volgens jou een militant en wat een simpele stemmer? Leg het me eens uit.
|
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Stompzinnig ben je juist als je het nodig vind ongemakkellijke vodden aan te trekken om een bad te pakken ! |
|
|
|
|
|
|
#366 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Iedereen draagt toch wat hij zelf wil. Niet?
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
|
|
|
|
|
#367 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#368 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#369 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#370 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#371 |
|
Lokaal Raadslid
|
Het standpunt hygiëne is ook niet houdbaar. Stel dat het badpak, de zwembroek, burkini of wat dan ook net uit de wasmachine komt dan heb je nog geen zekerheid over de netheid van de drager zijn/haar reet.
Daarom is dat verplicht douchen niet veel waard aangezien weinig tot geen mensen hun reet wassen tijdens die verplichte douche. |
|
|
|
|
|
#372 |
|
Banneling
|
Het risico is kleiner naargelang het badpak kleiner is. Als je helemaal verpakt bent, kan je niks controleren, en je evenmin helemaal niet reinigen onder de verplichte douche.
|
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Bij wonden pikt da namelijk.
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#375 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#376 |
|
Lokaal Raadslid
|
VB verbieden? U moest gebannen worden: VB staat voor 1/4 van de Vlamingen! U bent als die man met het snorretje tijdens de oorlog die de Joden, het volk Gods wilde verdrijven of uitroeien! Voor alle duidelijkheid, ik ben GEEN VBer. Ik wens iedereen een zalig kerstfeest: het feest van de menswording! Als U het woord "zalig" niet wil kere het tot mij terug! . . .
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. Laatst gewijzigd door koolvis : 24 december 2008 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af of jij voorstander bent om ook zwembroeken te verbieden en naakt zwemmen in te voeren. Kan je checken of mensen hun gat wel goed afgeveegd hebben voor ze het zwembad ingaan.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 december 2008 om 22:50. |
|
|
|
|
|
|
#378 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eigenlijk wel ja. Alleen zou ik dat kontchecken overlaten aan een apparaat. Anders zouden enkelen onder ons zichzelf aangerand kunnen voelen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#379 |
|
Banneling
|
barbaar de oorsprong van je pseudo (in 't Engels, het NL etymolgisch woordenboek kan ik niet zomaar in, maar identieke oorsprong)
|
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tot slot, met vulgaire praat als over slecht afgeveegde aarsholen beginnen, als we het over moslims hebben, kun je beter achterwege laten, men zou je wel eens voor racist kunnen verslijten !! |
|
|
|
|