Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 december 2008, 21:43   #361
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Vond het alleen grappig dat iemand met als nick barbaar en een foto van een viking op de kast kan gejaagd worden door een stukje stof.

Doet me trouwens denken aan de roze ridder van buiten de zone. :-p
U doet anders ook duchtig mee aan de discussie over dat stukje stof. Nochtans heeft een engel (gevallen of niet) ook een erg specifieke garderobe.
Oud 23 december 2008, 22:20   #362
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
blokmilitanten en "goed menen" Indien niet zo indroevig zou die contradictie een giller zijn...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus als ik het goed begrijp Filo is voor jou iedere Vlaams belangstemmer niemand die het niet goed meent? Dat is ene vooroordeel wat kan tellen, duizenden mensen allemaal in dezelfde bak vanwege een ideologie..voor mij kan iemand Vlaams belangstemmer of niet best iets zinvols te vertellen hebben, en ga ik er niet van uit dat iemand a priori van slechte wil is.
Is het niet net tegen die vooroordelen waar jij zo tegenin wilt gaan? Dan mag je misschien eens bij jezelf beginnen?
Lees beter, volgende keer:
-stemmers is één begrip, militanten een ander.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 22:41   #363
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U doet anders ook duchtig mee aan de discussie over dat stukje stof. Nochtans heeft een engel (gevallen of niet) ook een erg specifieke garderobe.
Mja t ging erover dat hij als barbaar een lage pijngrens heeft:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barbaar Bekijk bericht
Burkini's doen pijn aan mijn ogen. Ik ervaar de aanblik van die badpakken als een agressie voor mijn ogen, de keelgeluiden die hun dragers uitstoten als een marteling voor mijn oren...Wat nu ?

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 22:43   #364
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Mij onbekende begrippen Filo :wat is volgens jou een militant en wat een simpele stemmer? Leg het me eens uit.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 23:09   #365
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
Nu, uw tekst was stukken korter maar blinkt zo uit in stompzinnigheid en bekrompenheid dat ik me werkelijk afvroeg of ik daar eigenlijk nog zou moeten op reageren. Ik heb dat wel vaker met gepirateerde teksten. :WINK:

Heb jij die burkinis eigenlijk al eens goed bekeken? Ik zou niet weten waarom die onhygiënischer zouden zijn dan andere badpakken. Trouwens als ge wilt moogt gij van mij ook in burkini gaan zwemmen hoor
Ik ben bekrompen en stompzinnig ? Ik spring halfnaakt in het zwembad, zo " modern " ben ik al vast wel, dat ik geen angst heb mijn lichaam te tonen
Stompzinnig ben je juist als je het nodig vind ongemakkellijke vodden aan te trekken om een bad te pakken !
barbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2008, 23:13   #366
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben bekrompen en stompzinnig ? Ik spring halfnaakt in het zwembad, zo " modern " ben ik al vast wel, dat ik geen angst heb mijn lichaam te tonen
Stompzinnig ben je juist als je het nodig vind ongemakkellijke vodden aan te trekken om een bad te pakken !
Wie heeft er hier gezegd dat jij dit moet aandoen?
Iedereen draagt toch wat hij zelf wil. Niet?

En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Oud 23 december 2008, 23:16   #367
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Vond het alleen grappig dat iemand met als nick barbaar en een foto van een viking op de kast kan gejaagd worden door een stukje stof.
Doet me trouwens denken aan de roze ridder van buiten de zone. :-p
Kijk, als ik nu bvb over mijn hele lichaam vieze geïnfecteerde puisten en wonden heb, en ik trek mijn zwembroekje aan, en wil het zwemdok induiken, dan word ik daar toe belet door de directie, met etterende puisten mag men nu éénmaal niet gaan zwemmen. Maar als ik zo een carnavalskostuum aantrek, dan zie je die infecties niet ! En dan laten ze mij wel in het water ...Snap je ? Vind jij d�*t ook grappig ?
Oud 23 december 2008, 23:18   #368
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Wie heeft er hier gezegd dat jij dit moet aandoen?
Iedereen draagt toch wat hij zelf wil. Niet?
Niet in het zwembad ! Daar bestaan regels, die je moet respecteren om het water in te mogen. Anders ga je maar in de rivier zwemmen. Of in de zee.
Oud 23 december 2008, 23:24   #369
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Mja t ging erover dat hij als barbaar een lage pijngrens heeft:
Ik zal een gevoelige barbaar zijn zeker ? Geestelijke en fysieke pijn zijn trouwens verschillende dingen .
Oud 24 december 2008, 17:58   #370
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk, als ik nu bvb over mijn hele lichaam vieze geïnfecteerde puisten en wonden heb, en ik trek mijn zwembroekje aan, en wil het zwemdok induiken, dan word ik daar toe belet door de directie, met etterende puisten mag men nu éénmaal niet gaan zwemmen. Maar als ik zo een carnavalskostuum aantrek, dan zie je die infecties niet ! En dan laten ze mij wel in het water ...Snap je ? Vind jij d�*t ook grappig ?
Ik begrijp je standpunt maar met het bovenstaande kan je toch geen gelijk halen omdat zelfs onder een normaal badpak of zwembroek een verscholen vette etterende puist kan zitten.
Blaft is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 18:03   #371
Blaft
Lokaal Raadslid

Blaft's schermafbeelding

Standaard

Het standpunt hygiëne is ook niet houdbaar. Stel dat het badpak, de zwembroek, burkini of wat dan ook net uit de wasmachine komt dan heb je nog geen zekerheid over de netheid van de drager zijn/haar reet.
Daarom is dat verplicht douchen niet veel waard aangezien weinig tot geen mensen hun reet wassen tijdens die verplichte douche.
Blaft is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 19:38   #372
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pontifex Maximus Bekijk bericht
Ik begrijp je standpunt maar met het bovenstaande kan je toch geen gelijk halen omdat zelfs onder een normaal badpak of zwembroek een verscholen vette etterende puist kan zitten.
Het risico is kleiner naargelang het badpak kleiner is. Als je helemaal verpakt bent, kan je niks controleren, en je evenmin helemaal niet reinigen onder de verplichte douche.
Oud 24 december 2008, 20:21   #373
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk dat wanneer je puisten en wonden op je lichaam hebt gaan zwemmen het allerlaatste gaat zijn waar je aan gaat denken.

Bij wonden pikt da namelijk.

Oud 24 december 2008, 21:56   #374
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
gevallen engels : pek en veren
Oud 24 december 2008, 21:59   #375
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat wanneer je puisten en wonden op je lichaam hebt gaan zwemmen het allerlaatste gaat zijn waar je aan gaat denken.

Bij wonden pikt da namelijk.
Pijnstillers pakken, hé. Opium, Afgaanse hasj...Dat volk is daarin goed bevoorraad.
Oud 24 december 2008, 22:17   #376
koolvis
Lokaal Raadslid

koolvis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
VB verbieden

VB verbieden? U moest gebannen worden: VB staat voor 1/4 van de Vlamingen! U bent als die man met het snorretje tijdens de oorlog die de Joden, het volk Gods wilde verdrijven of uitroeien!

Voor alle duidelijkheid, ik ben GEEN VBer.

Ik wens iedereen een zalig kerstfeest: het feest van de menswording!
Als U het woord "zalig" niet wil kere het tot mij terug!
.
.
.
http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005
Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel

Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen.

Laatst gewijzigd door koolvis : 24 december 2008 om 22:22.
koolvis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2008, 22:45   #377
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Pijnstillers pakken, hé. Opium, Afgaanse hasj...Dat volk is daarin goed bevoorraad.
Goed dat u uw belachelijke redenering zelf inziet.

Ik vraag me trouwens af of jij voorstander bent om ook zwembroeken te verbieden en naakt zwemmen in te voeren.
Kan je checken of mensen hun gat wel goed afgeveegd hebben voor ze het zwembad ingaan.

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 december 2008 om 22:50.
Oud 25 december 2008, 00:59   #378
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Ik vraag me trouwens af of jij voorstander bent om ook zwembroeken te verbieden en naakt zwemmen in te voeren.
Kan je checken of mensen hun gat wel goed afgeveegd hebben voor ze het zwembad ingaan.

Eigenlijk wel ja.
Alleen zou ik dat kontchecken overlaten aan een apparaat. Anders zouden enkelen onder ons zichzelf aangerand kunnen voelen.

De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt
maddox is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 01:06   #379
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gevallen engels : pek en veren
barbaar de oorsprong van je pseudo (in 't Engels, het NL etymolgisch woordenboek kan ik niet zomaar in, maar identieke oorsprong)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 december 2008, 01:08   #380
barbaar
Banneling

Standaard

Citaat:
Goed dat u uw belachelijke redenering zelf inziet.

Trek alles maar in het belachelijke als je dat wil. In Londerzeel is in elk geval deze even belachelijke burkini VERBODEN ! En gelijk hebben ze ! Onhygiënisch, zoals ik reeds uitlegde, is dit gewaad ook nog lelijk, en een belediging voor onze vrouwen, die zonder zwemmen : immers, net als de hoofddoek ,en andere boerka's, is de onderliggende boodschap dat vrouwen zonder burkini onzedelijk zijn, zich teveel blootgeven.
Tot slot, met vulgaire praat als over slecht afgeveegde aarsholen beginnen, als we het over moslims hebben, kun je beter achterwege laten, men zou je wel eens voor racist kunnen verslijten !!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be