![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#302 |
|
Banneling
|
Dat zullen handelsovereenkomsten zijn met de Coca Cola Company zeker. Maar aan dat drankje is geen enkele spiritituele meerwaarde verbonden : Coca Cola is voor iedereen die het graag lust. En als je liever Pepsi lust , of Fanta , dan gaat geen enkele godheid zich daarover boos maken !
|
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#304 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik zie nog altijd het probleem niet dat moslims halal-voedsel kunnen kopen. Distributeurs willen winst maken, dus verkopen ze halal indien blijkt dat ze het kunnen verkopen.
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#307 |
|
|
Waarom is dat een probleem?
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 15 maart 2009 om 00:39. |
|
|
|
|
|
#308 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En tegen chop soy, wat denken die Chinezen wel? En tegen pattatten , wat denken die Mexicanen wel? |
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 15 maart 2009 om 01:48. |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De supermarktketen stelt gewoon vast dat er een vraag is en past vervolgens haar aanbod aan. Dat doet iedere organisatie die wil overleven of haar marktaandeel wil vergroten. Dit is gewoon één van de basisprincipes van vrije marktwerking, dat heeft niets te maken met integratie. Wat u voorstelt is dat winkels die zich aanpassen aan de vrije markt 'hard getroffen worden'? Het zullen de wereldvreemde winkels zijn die eerst slachtoffer zullen worden van faillissementen. |
|
|
|
|
|
|
#313 |
|
Banneling
|
Over beiden, uiteraard. Dat gaat trouwens samen, zoals twee vingers aan één hand, multinationals zoeken altijd het profijt, en zaken doen daar waar het het goedkoopst is, zonder enige rekening te houden met plaatselijke gebruiken, of de integriteit van een land. Zij verplaatsen zonder problemen goederen, net zoals fabrieken, en zelfs bevolkingen als het moet. Waarom zijn de immigranten naar hier gehaald, als het niet was om de arbeidersbewegingen kapot te maken, door straatarm werkvolk zonder enig politiek bewustzijn, hun maag tot in hun schoenen van de honger en gewend aan leven onder een dictatuur naar hier te halen ? En nu die hier zijn gaan ze hun nog wat bijgelovig afgeslacht vlees en andere rommel verkopen, als het maar opbrengt. Hun werkvolk moet zich hier thuis voelen, nietwaar , en vooral, je moet hun religieuze leiders plezieren, die stellen zulke diensten op prijs, en verdienen ook nog wat geld met hun rituelen om dat vlees eetbaar en toegelaten te maken. Wie denk je dat multinationals verkiezen ? Half analfabete, bijgelovige arbeiders , of goed opgeleidde, kritische en assertieve revolutionnairen ?
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Terzijde, vorig jaar met Kerstmis was ik in Frankrijk, en wat zag ik daar in supermarkt " Auchan " in een apart rekje in de boekenstand liggen ? Een hoop koran's, in een lederen kaft , goed in het zicht. 6.65 euro het stuk. In de ronde geen bijbels te bespeuren...Vreemd toch ? Met Kerstmis notabene ? |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Van al je andere beweringen kan je ook geen quote geven. Wat heb ik geschreven waardoor jij de indruk hebt dat ik een fervente allah-believer zou zijn? (+ quote graag) Wat heb ik geschreven om die slachtswijze te vergoelijken? (+ quote graag) Jij wilde een bewijs van : "In België wordt het halal vlees in de gewone slachthuizen geslacht. Behalve het slachten zelf, wordt het halal vlees er behandeld door het reguliere personeel op de reguliere methode." Nu je daarvan het bewijs krijgt, kan jij alleen nog je toevlucht nemen tot je klassieke non-argumenten. De andere voorstellen als "allah-believer" of "islamiet(o-fiel)". Hier schreef je zelf dat je perceptie je persoonlijk mening is. "Oorspronkelijk geplaatst door Gilette De perceptie die de forummer hier over jou heeft is een persoonlijke mening en hoeft niet bewezen te worden." Toen kon je ook al geen quote geven om je beweringen te staven. "Dan moet je toch op zijn minst 1 bijdrage kunnen quoten. Na hoeveel berichten, moet je nu toegeven dat je dit niet kan bewijzen? Niet eens één bericht kan je aanhalen! De forummer moet wel oppassen met het geven van zijn persoonlijke mening over een andere forummer. Zeker als dit op lucht gebaseerd is, en enkel tot doel heeft de andere forummer in diskrediet te brengen. Men zou dit kunnen zien als een persoonlijke aanval, wat volgens het forumreglement beloond wordt met 4bp " Ik dacht dat je het toen begrepen had, ik kreeg immers geen antwoord meer. http://forum.politics.be/showthread....17#post3955117 |
|
|
|
|
|
|
#318 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik had het over de zwarte niet-moslims die door de ARABIEREN kaffers (ongelovigen) genoemd werden en als SLAAF werden gevangen in midden-Afrika en VERKOCHT aan de blanke kolonisten in Zuidafrika die ongeveer GELIJKTIJDIG met de Zulu's arriveerden. Er kwam dus weer "een schip kaffers" aan, als ze de slaven per schip naar zuidafrika brachten.... Het moet voor jou héél pijnlijk zijn te vernemen dat de zwarte slaven die gedurende slechts een paar eeuwen door de blanke kolonisten in zuidafrika en elders gebruikt werden op de plantages door de ARABIEREN werden gevangen genomen en verkocht, maar zo is het nu eenmaal. De slavenhandel bloeide al eeuwen voordien in de islamitische landen en heeft nog eeuwen langer voortgewoekerd (tot op heden in het geniept) in diezelfde islamitische landen. Moet ik er nog een tekeningetje bij maken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 15 maart 2009 om 09:44. |
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|