![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat heeft besnijdenis & pest met een gehoofddoekte vrouw in het parlement te maken?
Sterker nog; wat heeft besnijdenis & pest met elkaar te maken? Nog sterker; wat heeft dat hele pest-gebeuren met onze huidige maatschappij te maken - ergo is er een link tussen de 'pest' en het parlement? Tussen de 'pest' en alle politici misschien?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#422 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#423 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#424 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#425 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Buiten een gebrek aan humor heeft U werkelijk niet door als iemand met je voeten aan het rammelen is blijkbaar.
Het besnijden van de penis heeft evenveel met hygiene te maken als het afkappen van de grote teen: in beide gevallen hoeft niet meer "gewassen" te worden. bij de penis hoeft het voorhuidsvelletje niet meer gewassen, bij verwijdering van de teen hoeft men de teen + nagel niet meer te reinigen. Kan je volgen? Dat besneden piemels hygienischer zouden zijn dan niet-besneden is totaal ridicuul. Een gewassen niet besneden penis is properder dan een niet gewassen penis met onbestaande voorhuid. Maar een niet gewassen onbesneden piemel kan inderdaad tot ontstekingen leiden, iets waar de voorhuidsmissers geen of minder risico op lopen. Dit gezegd zijnde: waar zou de pestbacterie enig nut of nadeel hebben gehad van het onbestaande voorhuidsvelletje van de besnedenen? Het effect "hygiene" kwam vooral door de besmettingsmogelijk. En ja; als men zijn handen niet wast dan is het meer dan waarschijnlijk dat men die bacterie sneller doorgeeft. Evengoed moet kleding regelmatig worden gewassen. Me dunkt dat gewassen kleding méér effect heeft op het terugdringen van de pestbacterie dan het besnijden van de piemel. Nu stop ik ermee. Even dacht ik dat je ging beseffen dat je een miskleun had geschreven, maar blijkbaar wil je dat niet toegeven. Nou ja, dat is uw probleem. Bij het lezen van je naam denk ik in het vervolg aan de pestepidemie en het "feit" dat besnijdenis daar aan heeft verholpen. Ik hoop dat je je daar niet door gekrenkt voelt. besneden of onbesneden!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2009 om 12:52. |
|
|
|
|
|
#426 |
|
Minister
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Circumc...nic_conditions
Lees het stuk over hygiëne. Bemerk dat deze tekst gestaafd wordt met de nodige wetenschappelijke referenties. |
|
|
|
|
|
#427 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar de betere artikels van Wikipedia zijn ook excellent op dat vlak. |
|
|
|
|
|
|
#430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bij mannen zou het idd beter zijn voor de hygiëne. Dat heb ik toch al diverse malen vernomen.
Wassen met veel water en een goede soort zeep zou idd beter zijn voor de hygiëne. Dat heb IK toch al diverse malen vernomen. We leven in een tijd dat er ontelbare producten op de markt zijn voor intieme hygiëne en hygiëne in het algemeen, ook water is er overvloedig voorhanden - in een tijd en plaats waar die dingen niet voorhanden waren kan ik me nog voorstellen dat er zulke maatregelen werden genomen (maar dan nog vraag ik me af waarom nu nét dát stukje moest verwijderd worden omwille van de hygiëne, vandaar dat de bijdrage van circe bijlange niet zo absurd is - als U even wil verder denken dan neus lang is tenminste) - maar anno nu is dat geen argument meer - besides - besnijdenis werd overgenomen door moslims van de joden die het op hun beurt weer overnamen van de Egyptenaren - de redenen waarom de Egyptenaren het deden zijn me onbekend (met wat opzoekwerk vind ik het wel), maar de redenen waarom Joden en moslims het deden was NIET om de hygiëne, maar om zich - net als de hoofddoek & keppel - te onderscheiden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#431 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
wat is het nu?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 juni 2009 om 12:59. |
||
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
U zou beter eens een deftige discussie voeren i.p.v. met 'iemands voeten te rammelen' (wat overigens niet pakt bij mij). "Maar een niet gewassen onbesneden piemel kan inderdaad tot ontstekingen leiden, iets waar de voorhuidsmissers geen of minder risico op lopen." Ik bedoel maar... . "Evengoed moet kleding regelmatig worden gewassen. Me dunkt dat gewassen kleding méér effect heeft op het terugdringen van de pestbacterie dan het besnijden van de piemel." Natuurlijk, ik het ook nooit het tegengestelde beweerd. "Nu stop ik ermee. Even dacht ik dat je ging beseffen dat je een miskleun had geschreven, maar blijkbaar wil je dat niet toegeven." Waar heb ik die dan begaan volgens u? "Bij het lezen van je naam denk ik in het vervolg aan de pestepidemie en het "feit" dat besnijdenis daar aan heeft verholpen. Ik hoop dat je je daar niet door gekrenkt voelt. besneden of onbesneden!" Geen probleem, u doet maar wat u niet laten kan. |
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Bovendien ziet iedereen dat alle wetsvoorstellen van deze mevrouw ernstig risico lopen, aan een oververhit brein te zijn ontsproten, hetgeen de behandeling van deze voorstellen zou kunnen versnellen. Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 11 juni 2009 om 13:08. |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Alvast bedankt voor de info |
|
|
|
|
|
|
#436 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Moslims zoals zij stappen enkel in de politiek om moslims en iSSlam vooruit te helpen. Zogenaamde 'progressieven' onder ons, die niet zien of begrijpen wat er gaande is, zitten dit dan nog toe te juichen ook. Waar staat die C vn CDH trouwens voor ? Zou men die vanaf nu niet beter in M van MDH veranderen ?
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 juni 2009 om 13:05. |
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Laten we haar beoordelen op haar competentie - die is nu nog niet bewezen. Dat hoofddoek doet er - alsnog - niets toe - voor degenen die niet weten waar dat hoofddoek voor staat tenminste.
|
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind mezelf progressief en moet noch juichen of huilen bij dit nieuws, het laat me koud. Ze is verkozen. |
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|