![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op Katholieke scholen, kan je dat niet zeggen, daar kies je als leerling voor u aan de christelijke leer te onderwerpen... Dus, laat de imam een islamschool oprichten, kunnen ze zelf bidden tussen de uren en kunnen ze zelf suikerfeest verlof invoeren voor mijn part. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
wordt gevierd. Laatst gewijzigd door dejohan : 11 september 2009 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist op het nieuws radio 1 vanaf volgend schooljaar overal in Antwerpen een hoofddoeken verbod ... weeral goed nieuws bij (merci petrick)
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Minister-President
|
![]() En gewoon toelaten dat de meest dominante levensbeschouwingen in onze maatschappij een paar vrijheden hebben als kersmis vieren of hoofddoeken dragen, dat kan er ni in?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja zie dat krijgt ge als uw regime de zwak is om deftig te reageren, voor mij is heel dat gezeik zelf geen discussie waart, een 20 tal jaar geleden bij ons op school met een klak of oorbel (jongensschool) komen en niet af of uitdoen, Eerste keer wat lijnen straf, of strafstudie, hardnekkig blijven verderdoen, gewoon buiten. Dat is respect en decipline voor het regelement / gezag directeur. Niemand discusieerde daarover. Maar ge geeft ze ne vinger en ze pakken heel uw arm en daarna nog wat meer en op een geven moment kom je op een punt waar ge gewoon de goei met de slechte meestraft. Spijtig ja, maar dat is zo, en waarom die triomf . wel eindelijk begint het PC gezag in te zien, dat de soep aan het overkoken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is juist dat schoolreglement dat werd aangepast omwille van de de hele problematiek inzake hoofddoeken en de specifieke concentratieproblemen die je op die scholen had. Citaat:
Denk je nu echt dat die mesikes verlost zijn van dat juk ? Dat ze plots het 'licht' gaan zien en zullen opkomen voor zichzelf ? Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die naam was er lang voor men het kerstmis noemde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En aan de taal.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 11 september 2009 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben het recht gebruikt om daar en elders met hoofddoek te verschijnen... en 't beviel ons niet dat ook zij datzelfde recht gebruikten als wij. Geldt tevens voor tal van andere zaken trouwens Vervolgens zijn regels/wetten ondertussen systematisch aangepast : wie ambtelijk werkzaam is in openbare gebouwen, nu weer 'klanten( van scholen ) en er gaan steeds meer en meer stemmen op om dat ook publiekelijk te kunnen indijken. Bij mijn weten _ ik kan hier verkeerd in zijn _ is sinds de invoering van dat nieuwe schoolreglement of de invoering van die beperking in openbare gebouwen niemand die zich niet heeft 'aangepast' aan die nieuwe regelingen. Over waarden en normen kan men kort zijn .... ook in de vs is dat niet vereist noch wettelijk gedicteerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maakt niet uit dat kan je dan gezellig thuis doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kan zijn... ik heb er wel van gehoord en in verscheidene topics even de revue weten passeren... doch of er een algemene richtlijn voor is betwijfel ik. En bovendien vraag ik me af of dat werkelijk gerespecteerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat had dan sterk optreden geweest ? Een algemeen beleid opzetten waar het dragen van hoofddoeken sowieso verboden zou zijn geweest ? Citaat:
Of spreek je algemeen ? Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Kan het nog meer naast de kwestie? Van mij mogen Islamitische leerlingen gerust thuisblijven met Suikerfeest en dergelijke. Deze discussie gaat over de gang van zaken binnen de school. Ik weet niet waar jij naar school bent geweest, maar op het atheneum in het Antwerpse waar ik ging werd Kerstmis en Pasen in ieder geval niet gevierd. Zo hoort dat ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
|
![]() Die pesterijen zijn al minstens drie jaar aan de gang, want toen is het atheneum de discussie met leerlingen en ouders voor de eerste keer aangegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Banneling
|
![]() binnenkort is al die zever, discriminatie, pesten van moslims,.... verleden tijd.
AEL: 'Moslimscholen kwestie van tijd' * vrijdag 11 september 2009 * Bron: belga * Auteur: mcu Volgens Karim Hassoun, voorzitter van de Arabisch Europese Liga (AEL), is het nog maar een kwestie van tijd vooraleer de eerste moslimscholen in Antwerpen worden opgericht. Dat zegt hij naar aanleiding van de beslissing om vanaf volgend schooljaar de hoofddoek te bannen uit alle Antwerpse scholen. 'Dat verbod brengt alles nu in een stroomversnelling.' http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF11092009_069 |
![]() |
![]() |