![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: De Vader moet rechten hebben voor een ongeboren kind. | |||
| Ja |
|
29 | 51,79% |
| Nee |
|
27 | 48,21% |
| Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#362 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is inderdaad geen exact moment... dat op zich kan geen argument zijn. Er is wel een hemelsbreed verschil tussen de verschillende stadia. Bedenk ook dat dat zelfde 'argument' evengoed in omgekeerde richting kan gebruikt worden. Er is niets dat weerhoudt dat je dan vóór de samensmelting zou gaan spreken over een 'mens' |
|
|
|
|
|
|
#363 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een illegaal blijft wel iemand die geboren is een foetus niet. Citaat:
Beide hebben gelijk in opvatting... beide opvattingen zijn persoonlijk gebonden en emotioneel geladen. Zoiets noemt men dus een emo-argument Laatst gewijzigd door praha : 28 september 2009 om 21:40. |
||
|
|
|
|
|
#364 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een foetus ook niet...
We zijn weer rond Kunnen we weer een welles nietes spellekes spelen. Kijk het is simpel. Jij en anderen mogen dat voor mijn part beschouwen als 'mens' als volwaardig 'individu' zelfs .... alleen is dat niet de consensus en zijn er ook geen goede argumenten beschikbaar om die consensus te herzien. Bij ontbreken van goede redenen mag ik dus hamsters en kanariepieten voor net dezelfde redenen mensen noemen.... ik mag zelfs verder gaan en beweren dat een mug, een zaadcel, wat weet ik nog allemaal een mens zou zijn. Ooit al een mug tegen de muur platgepetst, lomeanor ? foei moordenaar ! |
|
|
|
|
|
#365 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moest dat zijn dan is het toch erg eenvoudig een linkje te geven naar een site of wat weet ik dat ons dat vertelt dat een embryo of een foetus een volwaardig mens is. |
|
|
|
|
|
|
#366 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#367 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Allé, en nu je bron als het mogelijk is?
Laatst gewijzigd door Andro : 28 september 2009 om 21:53. |
|
|
|
|
|
#368 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U zit in de problemen met uw redenering, ik niet. We hebben ook nog steeds niet gehoord in wiens naam mensen maar moeten afzien en waarom iedereen die per toeval zwanger geraakt maar een kind op de wereld moet zetten. Waar is al dat martelen goed voor?
|
|
|
|
#369 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#370 |
|
|
Wat verwacht je anders van sommige gelovigen? Het mag toch duidelijk zijn dat deze mensen geen bronnen, feiten of bewijzen nodig hebben, een soort religieuze copyright zeg maar.
Laatst gewijzigd door Andro : 28 september 2009 om 22:56. |
|
|
|
|
|
#371 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#374 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de naam van het ongeboren kind. Enneuh... Een zwangerschap is een marteling hé?! Aan stukken gereten worden door een stofzuiger daarentegen... Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#375 | |
|
|
Citaat:
Kijk Pauluske, dit is een puppy --> baby-hondje: ![]() En dit is wat we noemen een Embryo: ![]() Kan nog alle kanten op, en ontwikkelt zich lang niet altijd tot een mens. Begrijp je het nu, of moet ik er een dokter bij halen?
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En laat die onzekerheid omtrent biologisch vaderschap efkes buiten beschouwing. |
|
|
|
|
|
|
#377 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#378 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De wet voorziet ook in een verplichte bezoldigde moederschapsrust, om de moeder te beschermen, niet om tijd vrij te maken voor het kind. Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#379 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder wil ik u feleciteren met uw heel erg volwassen reactie. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#380 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
in naam van niemand dus, hence is het irrelevant. Dit heet weerleggen. de rest van uw post zijn de gewoonlijke emobabbels typerend voor mensen zonder argumenten.
|
|