![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het dragen van een hoofddoek is er al één van. En probeer mij niet wijs te maken dat je hier het dragen van een hoofddoek door iedereen hier staat te verdedigen. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 januari 2010 om 21:07. |
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid, mits ze constant zegt dat ze het niet begrijpt : dat zijn alle punten waarop ze met een onnozele vraag replikeert omdat ze geen deugdelijk tegenargumenten heeft en/of omdat de waarheid voor de hand ligt doch politiek correct moeilijk verteerbaar voor islamuitslovers. Zoveel uitsloverij noemt men tegenwoordig islamofilie. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Banneling
|
't Wordt écht tijd dat je inziet -en andere blokkers ook- dat het verdedigen van het recht een hoofddoek te dragen niet hetzelfde is als het verdedigen van de plicht een hoofddoek te dragen. (of zelfs als het verdedigen van het dragen van de hoofddoek)
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 januari 2010 om 21:12. |
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ondertussen gaat het lampje bij een klein deeltje van links branden, die nu , als we filsoofke moeten geloven, ook blokkers zijn. Ik zou hem graag daarover eens in het debat zien gaan met die nieuwe blokkers zoals Geert Van Istendael, of de jood Benno Barnard etc. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 27 januari 2010 om 21:24. |
|
|
|
|
|
|
#245 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik schrijf meermaals uitdrukkelijk dat ik tegen een verbod en tegen een verplichting ben; en dat noem jij "verdedigen van het dragen van een hoofddoek"! Wat vertel ik over het dragen van de hoofddoek dat gelijk staat met "het verdedigen van de Islam"? Graag met een (oorspronkelijk, ongewijzigd, onverkort) citaat met link. |
||
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij beweert dat ik de Islam verdedig; maar kan niet één citaat (met link) geven waar ik dit doe. Dat spreekt voor zich. Maar ik zal ongetwijfeld zeer veel geduld moeten hebben vooraleer je zal toe geven dat jij je vergist. |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het is toch wel raar dat extreemlinkiewinkieland dagdagelijks de mond vol heeft van de "maakbaarheid van de maatschappij" maar als het hun electoraal goed uitkomt plotseling voor een lugubere en discriminerende vorm van "vrijheid" opkomen.
|
|
|
|
#250 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
(alhoewel: Hopelijk verwittigt U mij als U in Molenbeek of Anderlecht wil gaan rondlopen met een keppeltje of met enkel een horloge en twee oorbelletjes aan....dat wil ik dan eens zien... Echter: Het is pas als U (in dit geval via vestimentaire weg) aktief meewerkt aan de discriminatie van honderdduizenden hulpeloze vrouwen dat ik er mij mee ga bemoeien. Wettelijk heb ik geen middelen om U te verbieden om die sukkels te helpen discrimineren. Maar voorlopig (en niet dank zij extreemlinkieland) heb ik nog de vrijheid om u als "discriminant met voorbedachten rade" te ontmaskeren.
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe blijf je het verzinnen? |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat betreft sprookjes, het geval kerstversiering en paaseiren heeft anders de kranten gehaald toen er verlangd werd dat het hoofddoek werd afgelegt in een openbare dienst te bruxelles. Denk dat het iest van om en bij de twee jaar is leden, dus u zult het nog wel kunnen opzoeken of het een sprookje is of een feit. U moogt gerust uw mening geven, maar u hoeft daar uw geestesgenoten niet te verloochenen. Zoals gezegt, staat deze levenswijze hen niet aan, wat belet hen van te vertrekken een een plaats op te zoeken waar de venswijze hen wel zal aanstaan. M.a.w, iedereen tevreden is het niet. Iets anders dan gewauwel kan ik het niet noemen en waarom, omdat u altijd zaken blijft herhalen tot in het oneindige en niet wil openstaan voor de realiteit. Realiteit zoals het geval te brussel met de kerstversiering en de eiren, daar zou u niets over hebben gehoord of gelezen en toch houd u zich bezig met de hoofddoeken problematiek, dat is straf. Misschien bent u zoals de vroegere commisaris van migrantenzaken P.Dhondt. Bij de vraag van een reporter tijdens een uitzending van de 7de dag hoe het kwam dat een moslim vrouw met hoofddoek op haar indentiteitskaart zou mogen staan en bv. autochtoon Peerke niet, was de reactie van mevr.de commisaris simpel, omdat autochtoon Peerke dat waarschijnlijk nog niet had uitgeprobeerd. Wellicht is deze boodschap bij veel moslims blijven hangen, de belgische wet is er ééntje dat men moet/kan uitproberen. Mooie boodschap van een belzieke politica nietwaar.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 28 januari 2010 om 20:09. |
|
|
|
|
|
|
#254 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
In Duitsland is dit verboden; maar elders in Europa niet. Citaat:
Neen; ik zoek dit niet op; maar als je de link geeft zal ik het zeker lezen. Citaat:
Ik wil de verantwoordelijkheid opnemen voor mijn eigen mening; maar niet voor de meningen van anderen die je me zou willen toeschrijven. Citaat:
"Ik zie niet direct welke groep je bedoelt met "In het geval van een bepaalde groep, staat deze levenswijze hen zeer zeker niet aan"" Citaat:
In welke zin hou ik me bezig met de hoofddoeken problematiek? Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#255 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoef daar helemaal niet meer van overtuigd te worden door citaten. Je herbevestigt het telkens je een commentaar plaatst. Laatst gewijzigd door Cut de krap : 28 januari 2010 om 20:59. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Banneling
|
|
|