![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
| Bekijk resultaten enquête: Geloof je in de huidige evolutietheorie ? | |||
| Volledig |
|
117 | 67,24% |
| Enkel als intelligent ontwerp |
|
10 | 5,75% |
| Creationist op religieuze basis |
|
6 | 3,45% |
| Creationist op wetenschappelijke basis |
|
18 | 10,34% |
| Twijfels alom |
|
23 | 13,22% |
| Aantal stemmers: 174. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3721 |
|
Staatssecretaris
|
Ik zit niet iedereen uit te schelden voor leugenaar. Nee integendeel, slechts 1 persoon en dat ben jij en terecht. Argumenten zijn welkom, jouw leugens heb ik mijn buik van vol.
Laatst gewijzigd door JBM : 20 januari 2013 om 18:44. |
|
|
|
|
|
#3722 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Fonne is enkel voor wetenschap als het in zijn kraam past. Van een of andere bijbeluniversiteit in de VS dus. |
|
|
|
|
|
|
#3723 | |
|
Minister-President
|
Mensen, nogmaals:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3724 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat belet hem evenwel niet over alle onderwerpen mee te kwetteren. Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 januari 2013 om 20:56. |
|
|
|
|
|
|
#3725 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3726 |
|
Europees Commissaris
|
Wetenschappers zijn afhankelijk van subsidies. Wanneer hun bevindingen niet overeenstemmen met de politiek correcte diktaten publiceren ze hun onderzoeksresultaten niet.
Wat het onderwerp van de draad betreft: ik houd er rekening mee dat creatie en evolutie niet noodzakelijk onverzoenbaar zijn. Het gaat dan zo: God schept het universum en laat het dan over aan de natuur om verder te evolueren. |
|
|
|
|
|
#3727 |
|
Banneling
|
Ik ook niet met m'n technisch diploma maar ik ben evenwel niet godsdienstig, niet alternatief zwevend en voel me ook niet dom, ik ben wel meer een mens van de logica en niet van memoriseren.
|
|
|
|
|
|
#3728 |
|
Banneling
|
Wetenschappers hebben tenure, lees: een vaste benoeming die enkel door een zware beroepsfout kan opgeheven worden. Dit is ingevoerd, net om er voor te zorgen dat ze onafhankelijk van overheid, politiek en bedrijfsleven aan wetenschap kunnen doen. Ja de politiek kan projectfondsen intrekken, maar de positie en het salaris van de wetenschapper in kwesite zal niet in gevaar komen.
|
|
|
|
|
|
#3729 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijne beste kameraad heeft de beroeps af, en thats it. Ik ben doctor. En toch verstaan we ons super. |
|
|
|
|
|
|
#3730 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het aantal hoaxen dat betrekking heeft op de evolutie-godsdienst is bijzonder hoog. Bij gebrek aan bewijs knutselen ze zelf maar van alles in mekaar. Mijn avatar is niet voor niets de archaeoraptor, het overweldigende bewijs van evolutie.
Citaat:
![]() Dit soort beledigingen maken je echt niet geloofwaardiger.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#3731 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Ik wacht nog altijd op jou eerste inhoudelijke bijdrage aan eender welk onderwerp.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
|
|
|
|
|
#3732 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Tenen tot in china ? |
|
|
|
|
|
|
#3733 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs als we alles zouden verdelen tussen planten en dieren zijn er nog tussensoorten, je wil ze niet zien. Laatst gewijzigd door BonBon : 21 januari 2013 om 07:45. |
|
|
|
|
|
|
#3734 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Zeer sterke argumenten van Fonne. Hij legt op zijn manier de pijnpunten van de evolutietheorie bloot. In feite is het één groot pijnpunt, want het is een volledige illusie, een verzinsel dat niets met de echte realiteit te maken heeft.
De bewijzen dat de theorie door en door fake is worden gevonden, maar "under the carpet" geveegd. In de studie van niet enkel het bewijs dat falsificeert, maar ook de reactie erop, zien we dat dit gebeurt. Het boek Forbidden Archeology staat vol van zulke zaken.
|
|
|
|
#3735 | |
|
|
De wetenschap is zeker niet zo openminded als ze zelf beweert. We hebben het hier ook gezien met de sceptici die één feit accepteren (de datering), en het andere bewijs (het stratigraphische bewijs) zomaar negeerden, zonder de minste nuanceringen. Ze draaien met de wind.
Een voorbeeld hiervan is Hueyatlaco... daar was het net het omgkeerde. Daar gaven er maar lieft 4 verschillende dateringsmethoden een leeftijd van 250.000 jaar oud, wat tegen de opvattingen over de evolutie en de verpsreiding van de mens in de nieuwe wereld ingaat. En daar begon men dan de dateringsmethoden in twijfel te trekken. Zo zie je maar dat men draait met de wind en alleen maar het bewijs accepteerd dat in hun kraam past. Zoals ik al zei, neit alleen het bewijs is veelzeggend, maar ook de reactie van de wetenschappelijke wereld erop. Dan zie je dat er veel onderdrukt wordt omdat hun favouriete theorien op de helling staan. Uit een interview met cremo: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 21 januari 2013 om 10:16. |
|
|
|
|
|
|
#3736 |
|
Banneling
|
Leugenaar.
|
|
|
|
|
|
#3737 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#3738 |
|
|
Hier nog een excellente docu. Hoe de wetenschappelijke wereld omgaat met bewijs die niet binnen hun kraam past. Zoals ik al hierboven schreef accepteren ze dateringen als ze binnen hun kraam passen, en ontkennen ze ze wanneer het tegenspreekt. M.a.w enkel bewijs dat binnen hun kraam past wordt geaccepteerd, en zo is het niet moelijk om te claimen dat je theorie bewezen is. Het is gewoon een illusie, een construct dat in stand gehouden wordt. Zie bv Hueyatlaco dat ook aan bod komt in deze docu.
http://www.youtube.com/watch?v=koYWznEIV50
|
|
|
|
#3739 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zeg eens Exodus, vandaag de dag, wordt de datering van de artifacten uit Hueyatlaco van meer dan 200 000 jaar oud, algemeen aanvaard of niet? Dat er in de jaren 60 en 70 controverse was is 1 ding, maar wat is het resultaat vandaag de dag? |
|
|
|
|
|
|
#3740 |
|
|
Wat denk je zelf?
|