![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Voor zover ik weet is er inderdaad niemand gestorven. Neemt niet weg dat er op effectieve "duivelsuitdrijvingen" op bestaande personen een gerechtelijke/medische controle mag/moet worden uitgevoerd. Verder heb ik in deze topic reeds gesteld dat ik geen problemen heb met een "symbolisch" exorcisme zoals zich klaarblijkelijk heeft voorgedaan door die VB-mandatarissen. Zolang er uiteraard niemand anders last van heeft en/of tegen zijn/haar wil is bij betrokken is er weinig aan de hand. Dat die blokkers hun stuitend gebrek aan rationaliteit en intelligentie zo nadrukkelijk wensen te etaleren moeten ze zelf maar weten. Debiliteit is bij mijn weten niet strafbaar. Maar het doet me plezier dat je toch eens goed gelachen hebt.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 17 juni 2013 om 04:56. |
|
|
|
|
|
|
#322 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Moet/Mag? Om welke duistere reden dan wel? Als iemand een persoonlijke "heilssessie" volgt bij Ingeborg en er daar allerlei rituelen worden opgevoerd, moet die controle dan ook?
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wij geven u graag dat plezier. In de psalm staat al dat de ongelovige in zijn domheid lacht "er is geen God".
|
|
|
|
|
|
#324 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien zijn zowel diegenen die in God geloven als zij die geloven dat er geen God is, allebei 'gelovigen'. De adepten van godsdiensten hebben niet het monopolie van het predicaat 'gelovige'. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2013 om 16:03. |
|
|
|
|
|
|
#325 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik stel dus vast dat, in die omstandigheden, jouw principes belangrijker zijn dan de gezondheid van uw dochter.
|
|
|
|
#326 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
alleen al in de duivel geloven, vind ik waanzin.
|
|
|
#327 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De SM rechter zal daar vast over kunnen meespreken. Het islamitische slachtoffer dat vermoord werd tijdens de duiveluitdrijving heeft minder kans om nog iets te zeggen daarover.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar bij extremistische katholieken, die daar dan nog monkelend over tweeten ... ja hoor ! En zelfs voor betrokkenen zelf zou het best zijn dat er klaarheid over komt. Want de Schoof gaat anders dat verhaaltje even lang laten duren als het verhaaltje over bepaalde roze balletten destijds. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#331 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#334 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En waar zit het verschil dan wel? In het ene geval gaat het om een of andere holistische meditatiesessie waarbij er een aantal rituelen worden uitgevoerd over en rond die persoon; in het andere geval om een ritueel gebed over een persoon.
|
|
|
|
|
|
#335 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#337 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Keurt de kerk officieel af wat die zotten in sommige landen doen tijdens die processies van zelfgeseling edm? Ik denk dat je nog vaak blootsvoets naar Scherpenheuvel moogt trekken, eer het wonder zal geschieden dat ik alles van jou zou geloven ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
|
|
|
|
|
|
#340 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zonder te pretenderen een expert in deze materie te zijn; meen ik dat; vooropgesteld dat de duivel bestaan zou; dit goddellijke wezen bezwaarlijk onder de indruk kan zijn van wat geneuzel en een geut pompwater erbovenop. In die zin kan men gerust stellen dat de idee om de duivel met een gebed te lijf te gaan aan de waanzin grenst.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
|
|