![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een ander ding is dat we geen weet hebben van de standaard "Allah Snackbar" kreet alvorens de maagd van 72 te ontmoeten. Maar noch ik noch jij hebben de zwarte doos mogen horen.... dus we weten niet exact wat daar op staat. En zoiets gaan ze nu niet onmiddellijk vrijgeven. Ik herinner me de aanslag in de Londense metro: op VRT spraken ze nog steeds over een "technisch defect", terwijl de Hollanders al een reporter ter plaatse hadden die de boel "verklapte".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#242 |
|
Minister-President
|
Circe, wat ga je doen als weer eens blijkt dat je hoop op een islamitisch geïnspireerde moordpartij op een sisser uitdraait?
Je excuseren? |
|
|
|
|
|
#243 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
... mss wordt het eens tijd voor een grondig onderzoek naar de mogelijke (dikwijls extreem geweldadige) bijwerkingen van moderne anti-depressiva ... |
||
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
andere bron:
Citaat:
De politie "vond niks" in zijn huis? op de foto's zie je hen met dozen en computers het huis verlaten, zelfs met een persoon die met een laken werd bedekt. Als hij een moslim-lief had: net als Moureaux moet je je dan bekeren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#245 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De man had een psychisch probleem. Hij zat in een soort noodsituatie: dan denk je alléén aan jezelf. Hier is het uitgemond in een tragedie. |
|
|
|
|
|
|
#246 |
|
Staatssecretaris
|
Weer een nieuw drama en alle vorige kunnen nu in het archief opgeborgen worden. Wachten maar op een volgend drama? En als die co-piloot zelfmoord of wat dan ook heeft gepleegd dan is het maar een triestige zelfmoord. 150 mensen? Denkt die dat dit een blijvende indruk genre 9/11 zal maken? Laat dan uw vliegtuig in een bomvolle weide zoals Rock Werchter of Tomorrowland vallen. Dan maak je pas een blijvende indruk
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die mensen redeneren, in hun 'donkere' periode, in een ander logisch kader; niet te snappen voor ons. Wat ik ook sterk vermoed, is dat een soort erfelijkheid meespeelt. Als een van je vrienden of familieleden (die laatste dan liefst aangetrouwd, toch voor jouw belang) een voorvader/...nonkel/tante/... heeft die zelfmoord pleegde, let dan dubbel op voor zogezegde signalen. Alhoewel zelfs die signalen in een ander denkkader te situeren zijn. Eén ding is zeker: de nabestaanden moeten zich nooit schuldig voelen. Ze voelen zich natuurlijk wel ergens schuldig, maar dat is volledig onterecht. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Zie de discussie over die puber die ze hebben 'dood'-gepest. |
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondertussen blijkt de politie wel iets te hebben gevonden in één van de woningen.
|
|
|
|
|
|
#250 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
We zijn akkoord dat ik het over de nabestaanden had, die zich nodeloos schuldig voelen omdat ze denken dat ze er iets aan kunnen doen hadden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb helemaal NIETS gezegd over de islam. |
|
|
|
|
|
|
#255 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#256 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het niet opvangen van signalen is één ding, het (niet) in de context plaatsen van de fatale gevolgen is een ander. Of zijn nabestaanden enkel familie en vrienden? Die zullen zich heel hun leven verder afvragen wat ze (meer) hadden kunnen doen, sowieso. En ik ben helemaal accoord dat die zich niet schuldig moeten voelen Laatst gewijzigd door DewareJakob : 27 maart 2015 om 12:42. |
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
En kom niet af, dat hij er niets aan kon doen want een ietsepietsie overspannen.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als ik zo vrij mag zijn: het is gewoon verschrikkelijk wat er is gebeurd. Een waar menselijk drama, voor zowel de copiloot als de andere slachtoffers. Maar moest die jongen Andreas in z'n leven een houvast van religie hebben gehad, een ware moslim zijn, dan zou die veel minder psychologische pijnen hebben gehad en zelfs nooit zelfmoord en moord plegen. Ook zou hij worden bespaard van de straf van God: als welvarende upper class maar voor eeuwig te worden herinnerd als de zelfmoordpiloot die door psychologische problemen ook nogeens zoveel mensen mee de dood injoeg. Geef mij dan maar liever geluk en welzijn in armoede. Heer vergeef ons |
|
|
|
|
|
|
#260 |
|
Banneling
|
In deze kan ik alleen maar het standpunt van de Franse piloten verenging bijtreden
|
|
|
|