![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo dus, als het goed is dan zeggen we het ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#1122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
You can't have your cake and eat it too.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier ooit een post over gemaakt. Ik heb persoonlijk naar die sportgroep getelefoneerd. En blijkbaar mocht ik toch meedoen (vrouw zijnde), maar op hun pagina(zie link, nu verdwenen) stond dus effektief een zwemmende vrouw in lange rok hoor. En het was wel degelijk de bedoeling om ze aangekleed te leren zwemmen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 oktober 2015 om 15:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is bijna hetzelfde of iemand gaat direct klikken in plaats van de confrontatie of discussie aan te gaan, zo'n mensen zijn laf en primitief en willen niet dat hun ongelijkheid of fouten worden blootgesteld. Daarom dat in gangstermilieus klikkers ook gewoon vermoord worden en ergens geef ik die gangsters gewoon gelijk. Men klikt niet dat is voor ratten en lafaards die de confrontatie of discussie niet aankunnen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze staan steeds met de koran te zwaaien om van alles en nog wat gedaan te krijgen maar dat in diezelfde koran ook staat dat ze geen geld mogen aanvaarden dat niet uit werk voortkomt ''vergeten'' ze wel selectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1133 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben bij mij ook geprobeerd. Ik heb nooit zoveel affront gekregen dan toen. Zeker omdat mijn moeder ervan geprofiteerd heeft om mij Manu militari naar de kapper te sturen. Mijn individuele vrijheid werd inderdaad beknot, en ik heb toe als dusdanig ervaren. Citaat:
Citaat:
Maar ik vind zo'n verbod erover. Citaat:
![]() |
![]() |
#1134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1136 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn antwoord is daar heel kort op: niet ver, echt miet ver... Citaat:
[quote-2Natuurlijk zullen er zijn die zich zonder morren onderwerpen, aan de beperkingen die ze zichzelf laten opleggen, uit naam van eigen interpretatie van hun geloof. Maar hoe dan ook, voor die onderwerping kiezen die dames zelf, en daarbij wordt eigenlijk vooral geprovoceerd, naar minder strikte moslims die wel in gangbare zwemkledij gebruik maken van een zwembad. [/quote] Ten eerste doe je aan een intentieproces. Heb je die vrouwen ondervraagd over het waarom dat zij in een boerkini willen zwemmen? Ten tweede, gelukkig maar is provoceren ook een basisrecht. Citaat:
Allé, ik zal nuanceren, zij zijn de beste bondgenoten van de Islamfundi's. Want waarom zou je het recht niet mogen hebben om u te onderscheiden van de 'mainstream'? Waarom zou je het recht niet hebben om 'anders' te zijn en het ook te tonen? Of gaan we ook het dragen een T-shirt met het gezich van Stalin op verbieden? Pas eens uw argumenten op de homo's in een strikt Christelijk land toe...
![]() |
![]() |
#1137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
volgens hen heeft iedereen die niet moslim is dat recht.
![]() |
![]() |
#1138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Individuele vrijheid wil zeggen dat iedereen er zijn eigen "stijl" op mag nahouden en niet dat iedereen van een bepaalde religie allemaal dezelfde klederdracht hebben. Leer het verschil is tussen individualisme en collectivisme aub.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1140 |
Minister
|
![]() Neen. Er is geen enkel probleem, moslims mogen wel boerkini's dragen. Echter er is een zwembadreglement en hier moeten ze zich aan houden, zoals iedereen.
Joëlle Milquet, als ex Vice-Eerste Minister en Minister van Binnenlandse Zaken en Gelijke Kansen: "Il y a des droits à consolider dans les six communes (à facilités), au niveau judiciaire, électoral, il y a un concept de communauté métropolitaine qui peut s'avérer fondamental en terme de désenclavement de Bruxelles... " klik hier |
![]() |
![]() |