Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2004, 16:03   #181
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Inderdaad, zelfs de moderator had er plotseling genoeg van. Iedereen die het niet eens is met mr. Pianodinges wordt immers door hem gedemoniseerd, iets wat plotseling ook te beurt viel aan de moderator. Mr. Pianodinges is echt niet van de eerste leugen en valse beschuldiging gebarsten. Ongelooflijk hoe zo iemand zich dan opwerpt als de grote democraat. Uit zijn daden op dit forum blijkt iedereen het tegenovergestelde en de dictatoriale gedachtegang die hij iedere keer weer ontwikkelt.
"democraat" ThePiano laat trouwens duidelijk in diezelfde topic zien wat zijn begrip van "vrije meningsuiting" wel inhoudt:

eerst post hij dit bericht, waarin hij zich beklaagt over "denigrerende" posts die hij zou verwijderen:

op de volgende bladzijde post hij nog eens hetzelfde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePiano
Ik constateer alleen maar dat topics zoals onderstaande hier mogelijk zijn.

Je kan dit soort topics dan wel proberen onder de mat van de zgn vrije meningsuiting te vegen. Maar ik betwijfel ten zeerste of deelnemers van vreemde origine, islamitische deelnemers en andere deelnemers die tot een minderheid van onze Belgische bevolking behoren, bij het zien van deze titels, de onpartijdigheid van dit forum zullen onderschrijven, laat staan dat ze zich uitgenodigd voelen om er aan deel te nemen
. De schifting van het deelnemerspubliek gebeurt aldus al in een vroeg stadium en dat vind ik erg jammer.

Wie heeft dat vreemd gespuis hier binnengeluisd ?
Kopvoddenstraatverbod in Azzono Decimo
vreemdelingen/moslims/marokanen/criminelen
Martelpraktijken door verdraagzame islam
Multiculturele samenleving: een veilig onderkomen voor terroristen
Euforie bij Parasieten
Onkelinx KO, oude nutteloze trut
Afschaffing Politieke Partijen!
Multikulkanker staat klaar om Antwerpse binnenstad te veroveren
en dan schrijft hij op de volgende bladzijde:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePiano
Precies, daar komt het op neer.

Je mag niet schrijven: "Kill them all!" maar je mag wel schrijven: "Die m*k*kken en die moslims met hun kopdoekvodden zijn allemaal dieven, moordenaars, pedofielen en je krijgt het er nooit uit!". En de zaak zit weer juridisch snor.

Het voordeel is wel dat wij dat ook van de criminelen van het VB en hun aanhangsels zoals Rob Klop, Pedo Buisseret, Ditler Dementia enz. mogen zeggen. Het is niet al slecht, het is soms zelfs goed
voor wie nog twijfels zou hebben over hoe de moderatie er aan toe zou gaan in Pianoland, hier worden ze weggeveegd denk ik...
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:07   #182
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
zelfs 5.000 of 10.000 is een belachelijk klein getal
waarom krijgt dit eigenlijk nog al die aandacht? als er ooit een marginaal verschijnsel was, dan is het de fucking ijzerwake wel
Dat vraag ik me eigenlijk ook af.
Was en is het niet de Piano die over niks anders dan nazi's, neo-nazi's en Blokkers kan praten? Waar het hart van vol is, de mond van overloopt?
En was de aanleiding deze keer niet de 'Nederlandse neo-nazi's' die een handje hebben geholpen op de IJzerwake?
En waar zijn daar intussen bewijzen van geleverd?

Morgen zal onze Piano weer ander werk hebben als de manifestatie plaatsgrijpt op de plek waar de nazi's van het Vlaams Blok naar zitten te loeren tegen dat hun wake nog wat groter is geworden. Op voorwaarde natuurlijk dat de IJzerbedevaart op een natuurlijke wijze is doodgebloed omdat er geen bloedhonden van 'De Morgen' meer nodig zijn om ex-nazi's zoals Sauwens, Anciaux, Schiltz, Gabriëls, Coveliers, Bourgeois, Lionel VDB en nog zoveel anderen, in compromiterend gezelschap te 'pakken'.
Wedden dat Piano dan geen foto's zal vinden van echte of vermeende 'neo-nazi's'? Zij gaan nochtans welke manifestatie dan ook uit de weg. Zelfs geen belgicistische!

Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 augustus 2004 om 16:11.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:08   #183
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henry
Bedroevend antwoord, Jan, maar je krijgt een tweede zit.
Graag een deftig antwoord, anders ligt je geloofwaardigheid helemaal in de goot.
Pas op, degenen die op de rug in de goot liggen, hebben meestal de blik hemelwaarts gericht

Laatst gewijzigd door gm10 : 28 augustus 2004 om 16:08.
gm10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:08   #184
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
"voor wie nog twijfels zou hebben over hoe de moderatie er aan toe zou gaan in Pianoland, hier worden ze weggeveegd denk ik...
Seba, je zit hier in de verkeerde topic met je pianobashing. Start een aparte topic op over piano's, wat kan het me schelen, maar ik mag van de moderators niet verder discuteren over het al dan niet partijdig modereren van dit forum.

Ik heb van F. Misplon een allerlaatste waarschuwing gekregen, dus hou ik verder mijn kop. Als ik mijn mening van de moderators niet (meer) mag uiten moet jij niet liggen zagen dat ik niet antwoord op je gewauwel.
Oud 28 augustus 2004, 16:08   #185
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
voor wie nog twijfels zou hebben over hoe de moderatie er aan toe zou gaan in Pianoland, hier worden ze weggeveegd denk ik...
Om Piano's moderatie samen te vatten: volksdemocratie op z'n DDRs. De "discussie" van gelijkgezinden. Vrije meningsuiting zolang de neuzen maar allemaal in dezelfde richting wijzen.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:11   #186
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Ik heb van F. Misplon een allerlaatste waarschuwing gekregen, dus hou ik verder mijn kop. Als ik mijn mening van de moderators niet (meer) mag uiten moet jij niet liggen zagen dat ik niet antwoord op je gewauwel.
U mag zich natuurlijk uiten, maar het valt u bijzonder moeilijk dat te doen in alle eerlijkheid. Meestal sleurt u er halve en hele leugens bij, verdraait u de werkelijkheid, gooit u bewust elementen door elkaar (goed geleerd van Spruyt), beschuldigt u mensen onterecht en blijft die beschuldiging voortdurend herhalen.
Oud 28 augustus 2004, 16:12   #187
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Dat vraag ik me eigenlijk ook af.
Was en is het niet de Piano die over niks anders dan nazi's, neo-nazi's en Blokkers kan praten? Waar het hart van vol is, de mond van overloopt?
En was de aanleiding deze keer niet de 'Nederlandse neo-nazi's' die een handje hebben geholpen op de IJzerwake?
En waar zijn daar intussen bewijzen van geleverd?

Morgen zal onze Piano weer ander werk hebben als de manifestatie plaatsgrijpt op de plek waar de nazi's van het Vlaams Blok naar zitten te loeren tegen dat hun wake nog wat groter is geworden. Op voorwaarde natuurlijk dat de IJzerbedevaart op een natuurlijke wijze is doodgebloed omdat er geen bloedhonden van 'De Morgen' meer nodig zijn om ex-nazi's zoals Sauwens, Anciaux, Schiltz, Gabriëls, Coveliers, Bourgeois, Lionel VDB en nog zoveel anderen, in compromiterend gezelschap te 'pakken'.
Wedden dat Piano daarvan geen foto's zal vinden van echte of vermeende 'neo-nazi's' die nochtans welke manifestatie dan ook uit de weg gaan? Zelfs geen belgicistische?
tja, mij interesseert me het allemaal zo niet
als sommigen willen neo-nazi of flamingant (of beiden) zijn, dat ze dat maar doen, maar het gaat hier om zo'n kleine groep, dat je je moet afvragen waarom men al die aandacht voor hen heeft
neem nu les flamingants, die bestaan nu al decennia lang (ze dragen trouwens al decennia lang dezelfde uniformen), maar wat voor concreet belang hebben die lutsers ooit gehad? waarom behandelt de media ze gewoon niet als de petieterige minderheid die ze zijn?
Oud 28 augustus 2004, 16:18   #188
ingenious

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johan
De flauwe zever over de zogenaamde Nederlandse "neo nazi's" : Als ik hun webstek doorneem dan zijn dit zeker geen Neo Nazi's. Wel een onbeduidend groepje rechtse nationalisten die komen leren van de succesvolle nationalistische Vlaamse groepen hoe ze in Nederland iets kunnen worden. Ik heb geen probleem met die mensen, zolang ze de manifestatie niet verstoren. Wat ook niet gebeurde.
waren die mannen van de NA er nu wel of niet? jij zegt blijkbaar van wel, maar werd dat niet eerder ontkent? of waren ze er wel maar liepen ze niet met hun vlag te zwaaien?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:18   #189
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Allez Johan? Waar blijf je met je uitleg? Je fans wachten vol ongeduld! Geef eens wat meer uitleg bij je avatar Blokker Johan, dat kan onze meelezers ook wel interesseren. Als ik jouw avatar bekijk, met onderaan het leeuwtje het welbekende runeteken van de Zwarte Brigade, hoef ik daar ook niks meer aan toe te voegen zeker?

Oud 28 augustus 2004, 16:20   #190
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U mag zich natuurlijk uiten, maar het valt u bijzonder moeilijk dat te doen in alle eerlijkheid. Meestal sleurt u er halve en hele leugens bij, verdraait u de werkelijkheid, gooit u bewust elementen door elkaar (goed geleerd van Spruyt), beschuldigt u mensen onterecht en blijft die beschuldiging voortdurend herhalen.
Precies!
Het enige dat de moderatie niet hoeft toe te laten zijn valse beschuldigingen en persoonlijke aanvallen. Ook niet op zichzelf!
Het is al te duidelijk geworden dat vrije meningsuiting, hier en elders, enkel zou gelden voor Piano en zijn rode kliek als het aan deze nazi-fanaat lag.
Iedereen die het immers niet met hem eens is gaat onvoorwaardelijk de nazi-hoek in.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 augustus 2004 om 16:26.
Oud 28 augustus 2004, 16:24   #191
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Allez Johan? Waar blijf je met je uitleg? Je fans wachten vol ongeduld! Geef eens wat meer uitleg bij je avatar Blokker Johan, dat kan onze meelezers ook wel interesseren. Als ik jouw avatar bekijk, met onderaan het leeuwtje het welbekende runeteken van de Zwarte Brigade, hoef ik daar ook niks meer aan toe te voegen zeker?
Maanden geleden werd deze discussie rond de runentekens al gevoerd. En toen zijn we tot de conclusie gekomen dat runen geen alleenrecht zijn van de jaren dertig-veertig. Ook nu kunnen ze nog gebruikt worden daar er een speciale betekenis aan gegeven wordt. Ik zelf loop er niet warm van, maar anderen vinden de symboliek misschien wel sprekend. Maar is een rune helemaal geen bewijs of aanduiding dat iemand een nazi is of met die gedachtegang zou sympathiseren.
Oud 28 augustus 2004, 16:25   #192
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
tja, mij interesseert me het allemaal zo niet
als sommigen willen neo-nazi of flamingant (of beiden) zijn, dat ze dat maar doen, maar het gaat hier om zo'n kleine groep, dat je je moet afvragen waarom men al die aandacht voor hen heeft
neem nu les flamingants, die bestaan nu al decennia lang (ze dragen trouwens al decennia lang dezelfde uniformen), maar wat voor concreet belang hebben die lutsers ooit gehad? waarom behandelt de media ze gewoon niet als de petieterige minderheid die ze zijn?
Dat doen de media ook, wees gerust.
Het is Piano wiens hart er zo vol van is dat hij er zijn mond onmogelijk 5 minuten over kan dicht houden.
Of wie start hier na een week nog topics over op ?
Oud 28 augustus 2004, 16:25   #193
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:

"Die Wolfsangel - oder Fußangel ist nicht etwa eine Wolfsfalle, sondern ein
im Mittelalter übliches Hindernismittel. In einen Holzpflock oder ein Stück
Latte geschlagene Spitze, mit Widerhaken versehene Eisen wurden im
Gras versteckt und sollten Menschen und Pferde am Überwinden des
Geländes hindern. Diese auch "Wölfe" genannten Fußangeln dienten
häufig dem Schutz von Burgmauern. Es ist denkbar, dass im Fall von
Wolfschlugen der Ortsname ursächlich für das Fleckenzeichen war, das
dann zum Ortswappen wurde. Der Ortsname, 1318 erstmals Wolveslügen,
wird unter anderem abgeleitet von Wolf und luoc = Schlupfwinkel. Beiläufig
sei erwähnt, dass in einer amtlichen Bekanntmachung im Wochen-Blatt für
den Oberamtsbezirk Nürtingen vom 6. Dezember 1845 über einen Wolf
auf der Markung berichtet wird. Der Schäfer Maier meldete, dass ihm
nachts die Schafe ausgebrochen seien. In Grötzingen wurden mehrere
Schafe gerissen und ein "Bürgersohn von Wolfschlugen" hat ihn gar
gesehen, den letzten Wolf Wolfschlugens."

De Wolfsangel is natuurlijk reeds veel ouder als runeteken. het was het teken van de bescherming en de weerbaarheid (tegen de natuurkrachten gesymboliseerd in de wolf). Nu nog steeds is de wolfsangel op de wapenschilden van ontelbare steden en gemeenten terug te vinden.

PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:26   #194
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
waren die mannen van de NA er nu wel of niet? jij zegt blijkbaar van wel, maar werd dat niet eerder ontkent? of waren ze er wel maar liepen ze niet met hun vlag te zwaaien?
Er was geen NA-vlag te bespeuren. Of die mensen er van NA waren, weet ik niet. Maar dat is nu eenmaal niet belangrijk: op geen enkele wijze was er niets van hun groepering te zien. Niet op de IJzerwake zelf, niet errond, niet op de informatiestanden. Nergens.
Oud 28 augustus 2004, 16:28   #195
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
De Wolfsangel is natuurlijk reeds veel ouder als runeteken. het was het teken van de bescherming en de weerbaarheid (tegen de natuurkrachten gesymboliseerd in de wolf). Nu nog steeds is de wolfsangel op de wapenschilden van ontelbare steden en gemeenten terug te vinden.
En hiermee hernemen we een discussie die maanden geleden al werd gevoerd. Trap niet in de val. Mr. Pianodinges is gewoon van slechte wil en leert nooit iets uit een discussie. U mag nog zoveel aantonen dat de runensymbolen niet alleen veel ouder zijn dan de jaren dertig en ook inhoudelijk daar niets van doen mee hebben, ook nadien zal Hugo van Minnebruggen zijn onzin blijven spuien. Op de een of andere wijze is hij immers vastgeroest in zijn denken.
Oud 28 augustus 2004, 16:29   #196
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Maanden geleden werd deze discussie rond de runentekens al gevoerd. En toen zijn we tot de conclusie gekomen dat runen geen alleenrecht zijn van de jaren dertig-veertig. Ook nu kunnen ze nog gebruikt worden daar er een speciale betekenis aan gegeven wordt. Ik zelf loop er niet warm van, maar anderen vinden de symboliek misschien wel sprekend. Maar is een rune helemaal geen bewijs of aanduiding dat iemand een nazi is of met die gedachtegang zou sympathiseren.
Heel juist, de wolfsangel heeft altijd dezelfde betekenis gehad, namelijk die van weerbaarheid.

Er is dus maar één context voor, en dat is de objectieve context. En niet die, die paranoïde dwazen zoals de Piano en co er achter willen zoeken.
Oud 28 augustus 2004, 16:36   #197
johan
Provinciaal Gedeputeerde

johan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar johan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
"Die Wolfsangel - oder Fußangel ist nicht etwa eine Wolfsfalle, sondern ein
im Mittelalter übliches Hindernismittel. In einen Holzpflock oder ein Stück
Latte geschlagene Spitze, mit Widerhaken versehene Eisen wurden im
Gras versteckt und sollten Menschen und Pferde am Überwinden des
Geländes hindern. Diese auch "Wölfe" genannten Fußangeln dienten
häufig dem Schutz von Burgmauern. Es ist denkbar, dass im Fall von
Wolfschlugen der Ortsname ursächlich für das Fleckenzeichen war, das
dann zum Ortswappen wurde. Der Ortsname, 1318 erstmals Wolveslügen,
wird unter anderem abgeleitet von Wolf und luoc = Schlupfwinkel. Beiläufig
sei erwähnt, dass in einer amtlichen Bekanntmachung im Wochen-Blatt für
den Oberamtsbezirk Nürtingen vom 6. Dezember 1845 über einen Wolf
auf der Markung berichtet wird. Der Schäfer Maier meldete, dass ihm
nachts die Schafe ausgebrochen seien. In Grötzingen wurden mehrere
Schafe gerissen und ein "Bürgersohn von Wolfschlugen" hat ihn gar
gesehen, den letzten Wolf Wolfschlugens."

Bedankt Radikaal om dit even op te zoeken.
Ik heb op vorige postings van Piano eveneens reeds uitleg gegeven op mijn avatar. Hij blijft hierop terugkomen als hij zich niet meer kan weren in de discussie.
De wolfsangel in mijn Leeuweschild staat symbool voor mijn streven naar een actieve Vlaamse beweging. Een Vlaamse beweging die ook beweegt. Vreedzaam maar weerbaar !
johan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:40   #198
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
En hiermee hernemen we een discussie die maanden geleden al werd gevoerd. Trap niet in de val. ***** is gewoon van slechte wil en leert nooit iets uit een discussie. U mag nog zoveel aantonen dat de runensymbolen niet alleen veel ouder zijn dan de jaren dertig en ook inhoudelijk daar niets van doen mee hebben, ook nadien zal **** van ********** zijn onzin blijven spuien. Op de een of andere wijze is hij immers vastgeroest in zijn denken.
Ik vermoed dat de acties van de ***** puur zijn ingegeven door frustraties omdat hij uit een n***-fam**** komt.

(gecensureerd op bevel van ****)

Laatst gewijzigd door PAJOT : 28 augustus 2004 om 16:43.
Oud 28 augustus 2004, 16:44   #199
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Vooreerst was de vraag niet aan u gericht. Bijgevolg hoeft u het antwoord ook niet af te wijzen.
En daarnaast is het ook zo dat mijn vraag geen betrekking heeft op de IJzerwake, maar wel op de NA waarbij sommigen het woord "blanke revolutie" aanhalen. Graag had ik geweten wat de NA daarmee bedoeld. Ik zie immers dat er hier een aantal kenners van de NA tussen zitten.
Maar goed. Ik wacht met grote nieuwsgierigheid het antwoord af van "Phrea|K".
Ik baseer me op wat ik me nog herinner vanop het SF-forum en de SF-chat. Jan Teyn is inderdaad geen nazi, maar sommige mensen die achter hem staan koesteren wel sympathie voor het nationaal-socialistisch gedachtengoed (jeweetwel, het type mensen dat een kaarsje brandt op 20 april en hoopt op de heropstanding van een tweede Dolf die de klus komt afmaken ). Kijk, zelfs op het SF-forum keren de meeste volksnationalisten zich ook af van de NA, omdat ze vinden dat de NA de volledige rechtse beweging schade toebrengt met hun nauwelijks verholen anti-semitisme (de NA is zgn geen Christelijke partij, maar ze zijn wel even anti-semitisch als Christenen (of wat moeten we anders denken van mensen die het de Joden nog steeds niet vergeven hebben dat ze den Jezus erbij gelapt hebben 2000 jaar terug )
Anyway, de NA geeft ook zelf toe dat er NS'ers in de partij zitten, ze willen een 'aliantie' vormen tussen alle rechtse stromingen: rechtse populisten, gematigde volksnationalisten, christen-fundamentalistische racialisten, nationaal-socialisten & elke andere klasse van blank nationalisme zou 'welkom' zijn in de partij. Het spreekt voor zich dat de meest radicale elementen hun gedachtengoed niet via democratie zullen kunnen verwezenlijken. Deze mensen zien de politieke tak slechts als een onderdeel van een bredere (nog uit te bouwen) organisatie (met misschien in de toekomst ook nog een militaire tak, zoals de Hamas ) die Nederland weer terug moet geven aan de Nederlanders.

De NA is véél extremer dan het Blok (persoonlijk plaats ik het Blok ergens tussen NR en de NNP): ze beschouwen Nieuw Rechts en het Blok als 'jodenvriendjes', dus ik begrijp niet goed waarom u hen steunt?

Citaat:
Merkwaardig is wel dat die kenners in de linkse hoek zitten.
Typisch
Ja, ik ben natuurlijk een linkse, politiek-correcte multiculti hé
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2004, 16:46   #200
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
bedankt Knuppel, zo zien we dat Thepiano weeral door de mand valt en er niet voor terugdeinst om dat dan nog eens uit te spelen tegeover anderen....de reacties van de moderators waren treffend....
Ooooooooooooooooooh, maar dat is infantiel geneuzel hoor Seba! ThePiano liegt immers NOOIT. En �*ls hij toch liegt zal het zeker niet over het zwart blok en de neo-nazi's zijn. 8)

Of heb je niet gelezen wie die Nederlandse Neo-nazi's op de IJzerwake waren? (Dit is niet off topic, he Piano?)
Onder andere Knuppel en co.
Dezelfde dus door wiens schuld Piano hier ooit geband werd.

Hopelijk is hiermee eindelijk bewezen dat de 'remedie Piano' nog erger is dan de kwaal 'Vlaams Blok'.

Laatst gewijzigd door Knuppel : 28 augustus 2004 om 16:50.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be