![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: De Vader moet rechten hebben voor een ongeboren kind. | |||
| Ja |
|
29 | 51,79% |
| Nee |
|
27 | 48,21% |
| Aantal stemmers: 56. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#641 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als de voorbehoedsmiddelen niet gewerkt hebben, beschouw dat dan maar als een teken van de hogere machten. Een nieuw mensje wil met alle geweld op de wereld komen. Wie ben jij dan om die ter dood te veroordelen ? Het word stillaan welletjes met al die mensen die voor god willen spelen. Willen jullie geen kinderen ? Ga dan naar de hoeren, of stel je tevreden met masturbatie. Sodomiseer elkander. Maar als je een reeds langdurige relatie met een vrouw hebt , geen erfelijke ziektes, en het geluk in een rijk land te leven, en ondanks alle voorzorgsmaatregels die vrouw toch zwanger geraakt, smijt de vrucht van je liefde dan niet in de vuilbak als een gebruikte Kleenex, enkel voor wat meer egoîstisch gemak te hebben. Doe eens gewoon , word volwassen, geef een beetje van je tijd aan een kind. Mischien dat je dan niet alleen bent, de dag dat je uur gekomen is... |
|
|
|
|
|
|
#642 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net dezelfde als de vader heeft btw Citaat:
Citaat:
Heb je nog zoiets ? |
|||
|
|
|
|
|
#643 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Áls dát duidelijk had moeten zijn dan zou je weet vinden met het gestelde dilemma Citaat:
Zeg dan gewoon dat je radicaal tegen abortus bent |
||
|
|
|
|
|
#644 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#645 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zwanst nu niet hé Vrouwen hebben doorheen de tijd het meeste en het zwaarste werk op zich genomen. Misschien druk je je verkeerd uit en bedoel je dat de man fysiek sterker was en dus de enige die geschikt was om bepaalde even noodzakelijke taken op zich te nemen ... maar dat laatste is steeds van minder tel |
|
|
|
|
|
|
#646 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zolang we niet met z'n allen is een immense databank staan en zolang het niet 100% met zekerheid kan uitgemaakt worden blijft dt toekomstmuziek |
|
|
|
|
|
|
#647 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een kind als vrucht van je liefde. Dat is geleden van in de godsdienstles dat ik zo'n onzin hoorde. Als die liefde verdwijnt; van wat is het kind dan de vrucht? |
|
|
|
|
|
|
#648 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Juist. Je "hebt de indruk"... Vage veronderstellingen dus, die louter op jouw hoogst subjectieve waarnemingen gebaseerd zijn. Ik ben hier al wat langer dan jij (officieel toch), dus ik wéét dat jij NOOIT al mijn berichten kan gelezen hebben. Je bewering dat ik nooit iets ("nooit niks" = altijd alles, heb je d�*t dan ondertussen tenminste al gesnapt?) ondersteun, is daarom een persoonlijke aanval. Die kwatsj die je over "waarheid" schrijft, heb ik maar uit het citaat weggelaten, want "waarheid" is iets waar jij best zedig over zwijgt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#649 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#650 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Voor jou weet ik niet, maar mijn ouders zagen elkaar doodgraag , en mijn vrouw en ik ook. Dus, waar lig je nu over te zeveren ? Ik heb nooit de godsdienstles moeten volgen van mijn ouders, zo debiel waren die niet gelukkig, maar ik heb de indruk dat jij van alles wat daar onderwezen werd een obsessionele afkeer gekregen hebt. Die zich uit in het ongenuanceerd aanhangen van alle zaken waar de RKK tegen is, zoals bvb abortus ! Blijft de vraag waarom die afkeer zo sterk is ? Slechte ervaringen met meneer pastoor toen je klein waart ? Mischien tijd voor een psychanalyse dan ? Laatst gewijzigd door webzwerver : 15 oktober 2009 om 07:48. |
|
|
|
|
|
|
#651 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Jouw 'waarheid' is namelijk geen waarheid, maar een flagrante leugen!
Citaat:
Jij bent de enige die schuldig is aan je persoonlijke aanvallen. Ik moet die schuld niet bij jou leggen, want ze ligt daar om te beginnen al.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 oktober 2009 om 07:51. |
|
|
|
|
|
|
#652 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#653 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar had ik niet verwacht van dit heerschap. Ondertussen drijven we af van het échte onderwerp : het gaat hier niet over Raf, en de vermeende " aanvallen " waar hij ocharme het slachtoffer van zou zijn, maar over de rechten van de vader bij een ongeboren kind. Als je d�*�*r nog wat over te vertellen hebt, Raf, zal ik dat graag lezen. Voor zever en gezaag heb ik echter geen tijd en energie meer te verspillen. OK ? Zalhet gaan ? Laatst gewijzigd door webzwerver : 15 oktober 2009 om 08:01. |
|
|
|
|
|
|
#654 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#655 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, dat kan hij niet. Hij kan dat zelfs niet deduceren.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#656 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#657 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#658 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In dit geval kan dat niet.
|
|
|
|
|
#659 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, nog altijd over jou.
|
|
|
|
|
#660 |
|
Banneling
|
|
|
|