![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4401 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
-Je kan het niet bewijzen, onthou je dan van 'vermoedens'! -U bent inderdaad selectief blind als het om Uw troetsels gaat, zij mogen blijkbaar wèl stellen dat iemand moet oprotten of er af gegooid worden indien er iets geschreven wordt dat niet geapprecieerd wordt! -Indien iemand strafpunten zou moeten krijgen voor 'collectieve beledigingen', zijn er in mijn ogen al een heleboel die daarvoor in aanmerking zouden komen, bvbv bepaalde lui die geen enkele bijdrage kunnen leveren zonder herhaaldelijk; vuile zionisten, smeerlappen, racisten e.d. fraais neer te pennen. -Als U consequent bent en een antwoord op de vraag wil, waarom iemand zou moeten 'vertrekken' indien die iemand het niet eens is met een andere mening, zou U ook diezelfde vraag stellen aan iedereen die dit stelt! -Some pigs are indeed more equal...hiermee bewijst U - nogmaals - Uw inconsequentie en Uw bevooroordeeldheid!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#4402 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#4403 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#4404 | ||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#4405 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
't is spijtig dat ge er die mening niet op kunt nahouden zonder voor racist uitgescholden te worden.
|
|
|
|
#4407 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4408 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik en wisord mag dan wel tot een consensus gekomen zijn. Het onverdoofd slachten gaat verder in België. Ik zal dan ook in die brief zijn link vermelden, geen zorgen. Ik hoop dan ook dat ik niet als enige schrijf naartoe de staat. Thanks for the tip Amon RE
|
|
|
|
#4409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie kan dat over zijn hart krijgen? Ik heb eindelijk naar dat filmpje gekeken, ik was er bang voor maar moest toch weten waarover ik spreek als ik wil meedoen aan deze discussie. Ik heb het niet kunnen uitkijken, mijn maag draaide om en ik heb nu nog de tranen in mijn ogen. Wie zoiets kan verdedigen, is geen goed mens.
|
|
|
|
#4410 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Blijkbaar lees jij net zoals uw collega puntmutsen enkel wat je wil lezen en negeer je systematisch de feiten die men hier aangeeft.... je wil het niet begrijpen. Leer mensen bekijken als individuen en niet als een gelijkgezinde groep . |
|
|
|
|
|
|
#4411 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is idd zo , en kijk nu mss eens naar de filmpjes van de westerse slachthuizen dan kan je zien dat we zelf niet veel beter tot zelfs hypocriet zijn wanneer we feiten aanhalen en andere negeren zoals de rechtse puntmutsen hier . |
|
|
|
|
|
|
#4412 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4413 | ||
|
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4414 |
|
Banneling
|
Zitten die linkse pitbulls nog altijd hun broek uit te doen voor dat barbaars halalgedoe? Hoe is het mogelijk. Het is niet te begrijpen dat er mensen zijn die zich suf zoeken naar excuuskes om dat barbarisme weg relativeren. De manier waarop je met dieren omgaat zegt veel over de mens. Het oeverloos en eindeloos halalgepamper van sommigen is ziekelijk. Ronduit ziekelijk.
|
|
|
|
|
|
#4415 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het enkel aanvallen van halalslachten is hypocriet , dat heb ik hier wel kunnen aantonen denk ik ... ik relativeer hier niets weg ik hou me enkel aan de feiten wat jij beter ook zou doen . |
|
|
|
|
|
|
#4416 |
|
Banneling
|
Alé, nog altijd niet genezen van dat belachelijke en ziekelijke cultuurrelativisme?
|
|
|
|
|
|
#4417 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is idd de harde waarheid het ontkennen is daaar ook een eigenschap van zoals er geschreven staat . Laatst gewijzigd door Wisord : 15 november 2010 om 18:37. |
|
|
|
|
|
|
#4418 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4419 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Point is dat we door halalslachtingen te legaliseren, een stap terugzetten. Een totaal onnodige stap als je het mij vraagt. Ik begrijp dan ook niet dat dit men toestaat, tenzij de toestemmers willen pochen met hun 'verdraagzamheid' en hun 'multiculturaliteit', al het onnodig dierenleed ten spijt. Alleen zo kan ik het begrijpen en natuurlijk ben ik daar niet blij om. Hypocrisie ten top. En de enige die in zijn vuistje lacht is de moslim. Als iedereen dan zo tegen onnodig dierenleed is, ... ... , welke pipo's hebben dan de slachtwetten gewijzigd om het halalslachten te legaliseren? Ik weet zeker dat het niet "rechts" was. Of: wie is hier de hypocriet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2010 om 18:39. |
|
|
|
|
|
|
#4420 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij de moslims misschien, ook al omdat ze geen keuze hebben. Bij de autochtonen zie ik alleen de kerken meer en meer leeglopen... Daar doet de kerk verder met te doen alsof "we" allemaal "katholieken" zijn. Zoveel echte zullen er niet meer rondlopen, en dan zijn het meestal oudere mensen. Doet ook de CDenV jaar na jaar afkalven. |
|
|
|
|