Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 15 november 2010, 15:51   #4401
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Die herhaalde onnozelheden zie ik niet als kritiek. De "info" die er in staat is niet eens correct. Ik kan niet bewijzen wat de bedoeling is van de schrijver; maar ik heb toch sterk het vermoeden dat het de bedoeling is om te beledigen. Dit is uiteraard een discussieforum onwaardig en zou moeten voorkomen worden. Of althans niet geduld.

Er is al eens onder suggesties en mededelingen een voorstel geweest om voor collectieve beledigingen ook strafpunten te geven.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=111533

Dit voorstel werd nooit opgenomen in het forumreglement.
-Indien de info niet correct is, bewijst U dan het tegendeel, daar U zo goed op de hoogte bent moet dat een makkie zijn!

-Je kan het niet bewijzen, onthou je dan van 'vermoedens'!

-U bent inderdaad selectief blind als het om Uw troetsels gaat, zij mogen blijkbaar wèl stellen dat iemand moet oprotten of er af gegooid worden indien er iets geschreven wordt dat niet geapprecieerd wordt!

-Indien iemand strafpunten zou moeten krijgen voor 'collectieve beledigingen', zijn er in mijn ogen al een heleboel die daarvoor in aanmerking zouden komen, bvbv bepaalde lui die geen enkele bijdrage kunnen leveren zonder herhaaldelijk; vuile zionisten, smeerlappen, racisten e.d. fraais neer te pennen.

-Als U consequent bent en een antwoord op de vraag wil, waarom iemand zou moeten 'vertrekken' indien die iemand het niet eens is met een andere mening, zou U ook diezelfde vraag stellen aan iedereen die dit stelt!

-Some pigs are indeed more equal...hiermee bewijst U - nogmaals - Uw inconsequentie en Uw bevooroordeeldheid!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 16:20   #4402
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Laat ons aub even blijven kleven waarover het gaat:

Halal slachtingen.
En laat ons nu voor één keer niet de andere kant opkijken om snel over iets anders te beginnen.

Dat het zo stil wordt daaromtrent spreekt mij al boekdelen.

Ik ga eens vannacht een gepeperde brief uitschrijven naar de minister van gezondheid, of wie moet ik nemen?
Ik hoop dat er nog gelijkgezinde mensen zijn die hun stem willen laten horen. Ik dank u.
Als je zo'n brief schrijft, vermeld dan niet dat het om halal slachten gaat, maar hou het bij de feiten, namelijk onverdoofd slachten
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 16:24   #4403
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Moet eens tijd maken om dit hier te lezen
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=O931UEEE

De SPA wordt hier toch echt ten schande gemaakt voor de gewone bevolking,wie gelooft die mensen nog,zouden ze dat nu ook doen met kerst bv?
Godverdomme miljaardedju hoe is't nu toch mogelijk dat anno 2010 zulke barbaarse praktijken nog steeds toegestaan zijn? Ongeacht de religie die dit voorschrijft, onverdoofd slachten is & blijft barbarisme
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 15 november 2010, 16:25   #4404
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
-Indien de info niet correct is, bewijst U dan het tegendeel, daar U zo goed op de hoogte bent moet dat een makkie zijn!
Dat deed men tot in de treure toe.

Citaat:
-Je kan het niet bewijzen, onthou je dan van 'vermoedens'!
Ik was niet van plan mijn vermoeden te uiten, maar door je expliciete vraag zag ik me verplicht uitleg te geven, en daartoe is het nodig mijn vermoeden te uiten.
Citaat:
-U bent inderdaad selectief blind als het om Uw troetsels gaat, zij mogen blijkbaar wèl stellen dat iemand moet oprotten of er af gegooid worden indien er iets geschreven wordt dat niet geapprecieerd wordt!
Ik gaf je de uitleg. Indien je niet akkoord gaat met mijn uitleg, vertel dan wat er je niet aanstaat van die uitleg.
Citaat:
-Indien iemand strafpunten zou moeten krijgen voor 'collectieve beledigingen', zijn er in mijn ogen al een heleboel die daarvoor in aanmerking zouden komen, bvbv bepaalde lui die geen enkele bijdrage kunnen leveren zonder herhaaldelijk; vuile zionisten, smeerlappen, racisten e.d. fraais neer te pennen.
Volledig mee akkoord. Hiervan zijn er nog talloze voorbeelden "slinkse dwaallichten", "iSSlam" , ieslaam, islamshit, dat hyenagedrag bij je troetels,...

Citaat:
-Als U consequent bent en een antwoord op de vraag wil, waarom iemand zou moeten 'vertrekken' indien die iemand het niet eens is met een andere mening, zou U ook diezelfde vraag stellen aan iedereen die dit stelt!
Ik stelde die vraag al aan anderen.

Citaat:
-Some pigs are indeed more equal...hiermee bewijst U - nogmaals - Uw inconsequentie en Uw bevooroordeeldheid!
Na mijn uitleg zie je wellicht in dat je je baseert op foutieve info; en je besluit dus niet correct is.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 16:42   #4405
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Godverdomme miljaardedju hoe is't nu toch mogelijk dat anno 2010 zulke barbaarse praktijken nog steeds toegestaan zijn? Ongeacht de religie die dit voorschrijft, onverdoofd slachten is & blijft barbarisme
2
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 16:43   #4406
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je zo'n brief schrijft, vermeld dan niet dat het om halal slachten gaat, maar hou het bij de feiten, namelijk onverdoofd slachten
dikke 2

't is spijtig dat ge er die mening niet op kunt nahouden zonder voor racist uitgescholden te worden.
Oud 15 november 2010, 17:14   #4407
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
zet alles en iedereen met een andere mening maar op je negereer-lijstje. Kan je leuk enkel nog met gelijkgestemden converseren. Kwestie van open staan en tollerant zijn naar anderen -wat je toch zo graag uitdraagt- kan dat tellen.
Hier was je toch een andere mening toegedaan.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 17:28   #4408
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je halal slachten verbiedt, en koosjer slachten toelaat, evenals het andere onverdoofde slachten; dan discrimineer je toch.

Ik dacht dat jij en Wisord tot een consensus gekomen waren.
Die joden van hetzelfde znne artisjok. Onverdoofd slachten/Castreren moet in het algemeen stoppen.

Ik en wisord mag dan wel tot een consensus gekomen zijn. Het onverdoofd slachten gaat verder in België.
Ik zal dan ook in die brief zijn link vermelden, geen zorgen. Ik hoop dan ook dat ik niet als enige schrijf naartoe de staat.

Thanks for the tip Amon RE
Oud 15 november 2010, 18:03   #4409
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby Bekijk bericht
Die joden van hetzelfde znne artisjok. Onverdoofd slachten/Castreren moet in het algemeen stoppen.

Ik en wisord mag dan wel tot een consensus gekomen zijn. Het onverdoofd slachten gaat verder in België.
Ik zal dan ook in die brief zijn link vermelden, geen zorgen. Ik hoop dan ook dat ik niet als enige schrijf naartoe de staat.

Thanks for the tip Amon RE
Onverdoofd slachten is verschrikkelijk, barbaars, wreed en onmenselijk.
Wie kan dat over zijn hart krijgen?
Ik heb eindelijk naar dat filmpje gekeken, ik was er bang voor maar moest toch weten waarover ik spreek als ik wil meedoen aan deze discussie. Ik heb het niet kunnen uitkijken, mijn maag draaide om en ik heb nu nog de tranen in mijn ogen.
Wie zoiets kan verdedigen, is geen goed mens.
Oud 15 november 2010, 18:09   #4410
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Ben volledig akkoord dat we onze slachtmethodes en kweekmethodes zo diervriendelijk en pijnloos mogelijk moeten maken! Er is nog werk aan de winkel, maar er zijn tenminste mensen en groepen die zich daarvoor inspannen!
Dat als argument inhalen, dat alles hier ook niet ok is, is maar zielig om dan het halalgedoe als aanvaardbaar voor te stellen. De ene fout moeten we maar door de vingers zien omdat er nog andere fouten zijn?
En wanneer dat halalgedoe dan weer zijn basis vindt in een achterlijk, sinds de 7de eeuw amper aangepast geloof, dat dank zij een schrikbewind onder eigen volk nog verder doet met gebruiken van toen...
Als zoiets deel uitmaakt van de "multicul", dan is dat alvast één van de vele redenen om te zeggen: de multicul is een mislukking!

Blijkbaar lees jij net zoals uw collega puntmutsen enkel wat je wil lezen en negeer je systematisch de feiten die men hier aangeeft.... je wil het niet begrijpen. Leer mensen bekijken als individuen en niet als een gelijkgezinde groep .
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 18:11   #4411
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ik heb eindelijk naar dat filmpje gekeken, ik was er bang voor maar moest toch weten waarover ik spreek als ik wil meedoen aan deze discussie. Ik heb het niet kunnen uitkijken, mijn maag draaide om en ik heb nu nog de tranen in mijn ogen.

Dat is idd zo , en kijk nu mss eens naar de filmpjes van de westerse slachthuizen dan kan je zien dat we zelf niet veel beter tot zelfs hypocriet zijn wanneer we feiten aanhalen en andere negeren zoals de rechtse puntmutsen hier .
Oud 15 november 2010, 18:13   #4412
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Links zijn de witte ridders van de islam.

En grimbergen de hofnar van rechts
Oud 15 november 2010, 18:14   #4413
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Welk filmke bedoel je? Dat van Gaia?
Oud 15 november 2010, 18:21   #4414
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Zitten die linkse pitbulls nog altijd hun broek uit te doen voor dat barbaars halalgedoe? Hoe is het mogelijk. Het is niet te begrijpen dat er mensen zijn die zich suf zoeken naar excuuskes om dat barbarisme weg relativeren. De manier waarop je met dieren omgaat zegt veel over de mens. Het oeverloos en eindeloos halalgepamper van sommigen is ziekelijk. Ronduit ziekelijk.
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 18:27   #4415
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Zitten die linkse pitbulls nog altijd hun broek uit te doen voor dat barbaars halalgedoe? Hoe is het mogelijk. Het is niet te begrijpen dat er mensen zijn die zich suf zoeken naar excuuskes om dat barbarisme weg relativeren. De manier waarop je met dieren omgaat zegt veel over de mens. Het oeverloos en eindeloos halalgepamper van sommigen is ziekelijk. Ronduit ziekelijk.

Het enkel aanvallen van halalslachten is hypocriet , dat heb ik hier wel kunnen aantonen denk ik ... ik relativeer hier niets weg ik hou me enkel aan de feiten wat jij beter ook zou doen .
Oud 15 november 2010, 18:29   #4416
Ninelle
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Het enkel aanvallen van halalslachten is hypocriet , dat heb ik hier wel kunnen aantonen denk ik ... ik relativeer hier niets weg ik hou me enkel aan de feiten wat jij beter ook zou doen .
Alé, nog altijd niet genezen van dat belachelijke en ziekelijke cultuurrelativisme?
Ninelle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 18:34   #4417
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Het blijft wel hetzelfde principe en discours.
Anders moeten we het naar analogie van racisme, culturisme of religieïsme/islamisme noemen, maar geen mens die dan weet wat je bedoeld.

Dat is toch een waarheid als een koe.
Lees op dit forum de reacties op een gewelddadige misdaad.
Indien het een "echte Belg" is; dan is de reactie "Hoe is dat mogelijk?, Wij zijn zo toch niet, Dit is uitzonderlijk,..."
Indien het een allochtoon/moslim is : "Het is zijn cultuur, opvoeding, religie,..."

Dat is idd de harde waarheid het ontkennen is daaar ook een eigenschap van zoals er geschreven staat .

Laatst gewijzigd door Wisord : 15 november 2010 om 18:37.
Oud 15 november 2010, 18:36   #4418
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ninelle Bekijk bericht
Alé, nog altijd niet genezen van dat belachelijke en ziekelijke cultuurrelativisme?

Leg uw platvloerse opmerking eens wat verder uit ?
Oud 15 november 2010, 18:38   #4419
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Niemand is hier pleitbezorger voor onnodig dierenleed. Iedereen vindt dat daar iets met aan gedaan worden. Als het kan direct, maar het zal wel stap voor stap zijn...

Point is dat we door halalslachtingen te legaliseren, een stap terugzetten. Een totaal onnodige stap als je het mij vraagt.

Ik begrijp dan ook niet dat dit men toestaat, tenzij de toestemmers willen pochen met hun 'verdraagzamheid' en hun 'multiculturaliteit', al het onnodig dierenleed ten spijt. Alleen zo kan ik het begrijpen en natuurlijk ben ik daar niet blij om. Hypocrisie ten top.

En de enige die in zijn vuistje lacht is de moslim.

Als iedereen dan zo tegen onnodig dierenleed is, ...

... , welke pipo's hebben dan de slachtwetten gewijzigd om het halalslachten te legaliseren?

Ik weet zeker dat het niet "rechts" was.

Of: wie is hier de hypocriet?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 15 november 2010 om 18:39.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 november 2010, 18:39   #4420
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Gelovigen maken deel uit van de samenleving, maken zelfs de meerderheid uit. Het gaat dus niet over "wij" versus "zij".
Gelovigen maken de meerderheid uit van de samenleving?
Bij de moslims misschien, ook al omdat ze geen keuze hebben.
Bij de autochtonen zie ik alleen de kerken meer en meer leeglopen...
Daar doet de kerk verder met te doen alsof "we" allemaal "katholieken" zijn.
Zoveel echte zullen er niet meer rondlopen, en dan zijn het meestal oudere mensen. Doet ook de CDenV jaar na jaar afkalven.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be