![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5961 |
|
Staatssecretaris
|
Het is inderdaad geen vraag, het is de bedoeling een opgave te geven van redenen waardoor de andere kant een inzage krijgt en er - in ideale omstandigheden - aan zou kunnen werken.
Post dan eens artikels zoals die dat ik als voorbeeld aanhaal. Want de meerheid is gematigd en positief bezig, dus moeilijk kan dat niet zijn. En als die positieve dingen de negatieve overstijgen qua belang of volume beloof ik zelfs uit het topic te blijven. |
|
|
|
|
|
#5962 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik post artikels die ik post. Als je denkt dat ik bepaalde relevante artikels niet post, maak dan zelf een lijst nr. 3 en begin uw artikels te posten. Punt! Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 16:19. |
|
|
|
|
|
|
#5963 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laat degene die zich heeft laten overhalen zich melden!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
|
#5964 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat hoeven we niet te bestrijden.
|
|
|
|
|
#5965 |
|
Staatssecretaris
|
Dat vraag ik niet, mijn vraag is expliciet en duidelijk. Dat je het niet wil posten laat me geloven dat je het niet kunt. Of niet bestaat. En dat je dat evengoed weet en je nu jezelf ertussen uit probeert te lullen. Punt.
|
|
|
|
|
|
#5966 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5968 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over je steeds weerkerende vraag die je steeds in[indent] plaatst heb ik al oeverloos geantwoord, zal ik je anders nogmaals met de cijfers uit dat boek - dat je nooit gelezen hebt - om de oren slaan? Het percentage dat de gevangenissen bevolkt is niet recht evenredig met het percentage dat deel uitmaakt van de gehele bevolking!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#5969 |
|
Staatssecretaris
|
|
|
|
|
|
|
#5970 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Spring liever eens in uw zwembad je hebt duidelijk afkoeling nodig... Wat een zielige hoop zever is dat hier. Gaan ze wat persoonlijk worden en met zen allen Arti trachten te kraken. |
|
|
|
|
|
|
#5971 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5972 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5973 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ze zijn aan het spelen. Het is de fase "Game almost over" en ze doen alles wat nog mogelijk is; dansen, zingen, spelen, bidden, aanvallen, om hulp roepen, zich reclameren enz. Maar... ![]() Als ze de meest relevante vragen niet kunnen beantwoorden, wat verwacht je? Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 17:03. |
|
|
|
|
|
|
#5974 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb er geen probleem mee voor de zoveelste keer. Het is gewoonweg offtopic! Waar is degene die bekeerd is? Of snap je de vraag niet? Wie heeft er iets tegen allochtonen gekregen omwille van deze draad????????????????
|
|
|
|
|
#5975 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik kan het niet lezen Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 17:01. |
|
|
|
|
|
|
#5976 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik denk dat mijn mening wel duidelijk was..., niet dan? Volgens mij is dit mee de rede waarom mensen iets krijgen tegen allochtonen..., dwz eenzijdig nieuws posten. Dus nog eens Quas brengt deze draad in evenwicht. Jij vraagt daar bewijs van..., ik kan niet via mijn lap-top in de mensen hun hoofden kijken. Wel kan ik deze mening weergeven, mag dat niet van u? Recht op vrije mening..., daar sta jij toch voor?... Wel dat recht is er nu in deze draad. En ik ben Quasix daar zeer dankbaar voor. Laatst gewijzigd door Wisord : 18 februari 2011 om 16:45. |
|
|
|
|
|
|
#5977 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En jij klaagt over flauwe kul hier? Miljaar zeg. Weet je wat. Ik zet bij het lijstje voortaan de vraag dat degene die door dit lijstje iets tegen allochtonen heeft gekregen zich wil melden. Goed zo? Eens benieuwd hoeveel er dat gaan worden.
Laatst gewijzigd door illwill : 18 februari 2011 om 16:50. |
||
|
|
|
|
|
#5978 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 18 februari 2011 om 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#5979 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als je het zelf niet kan laten...probeer dan ook niet te bepalen wat anderen moeten doen.
|
|
|
|
|
#5980 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Reeks van geweldadige overvallen door 22-jarige.
2) Veelpleger krijgt eindelijk een straf. 3) Gijzeling, geweldpleging, overvallen,... 4) Toejuichen van dood van Vlaming 5) Machete zwaaier. 6) Nigeriaanse bende en internetfraude. 7) Extreme religies. 8) Fraudeur (Om sommigen hier een plezier te doen) 9) Brutale carjacking. 10) 3 busdieven 11) Meerdere diefstallen met geweld. 12) Man wil familie vermoorden. 13) 13 jarige dief. Ze hebben al vroeg talent zo blijkt. 14) 30-jaar cel voor veelpleger. 15) 150-kilo cocaine onderschept. 2 smokkelaars opgepakt. 16) 10-zedenfeiten met geweld. 17) Man steekt zus neer met 13 steken. Opmerking!!!! Wil degene die door dit lijstje iets gekregen heeft tegen allochtonen zich aub bekendmaken.
|
|
|