View Full Version : Wat eet/drink je nu?
Jaani_Dushman
28 februari 2010, 12:14
Hoe dan ook, ik ga maar wat in de regen gaan pletsen met de fiets! :cheer:
Schol allemaal! :-P
lantjes
28 februari 2010, 12:15
Water, 't zal ni zijn Jaani, zelfs de schepen drijven er op ;-)
Dronkoers
28 februari 2010, 12:26
Water, 't zal ni zijn Jaani, zelfs de schepen drijven er op ;-)
Niet allemaal :mrgreen:
Zwartengeel
28 februari 2010, 17:54
Winterkost: kotelet met patatten en rode kool.
groentje
28 februari 2010, 18:07
Mijn gebraden kip van de markt staat nog altijd op mij te wachten...
Jaani_Dushman
28 februari 2010, 18:14
Mijn gebraden kip van de markt staat nog altijd op mij te wachten...In die toestand zal ze heus niet wegfladderen.
guido 007
28 februari 2010, 18:24
Spaghetti
Savatage
28 februari 2010, 18:27
Croque videe.
Jazeker
28 februari 2010, 19:48
Ik moet eens wat minder beginnen eten/drinken, me dunkt. Ik ben deze namiddag kleren wezen kopen en ik schrok me werkelijk een ongeluk in het pashokje bij het aanschouwen van mijn buik. Als ik zo voortdoe ga ik nog als een vet, opgeblazen varken eindigen, verdomme.
Vreemd. Paar jaar terug probeerde ik te vermageren, nu probeer ik gewicht te winnen.
bgf324
28 februari 2010, 19:52
Biefstukje :cheer:
Weezer
28 februari 2010, 23:30
Ik moet eens wat minder beginnen eten/drinken, me dunkt. Ik ben deze namiddag kleren wezen kopen en ik schrok me werkelijk een ongeluk in het pashokje bij het aanschouwen van mijn buik. Als ik zo voortdoe ga ik nog als een vet, opgeblazen varken eindigen, verdomme.
² :(
groentje
28 februari 2010, 23:38
Ondertussen ver een hele fles limonade uit, Schweppes Bitter Lemon. Op een halfuur. Uit frustratie.
Zeno!
1 maart 2010, 00:20
² :(
³ :-(
Jazeker
1 maart 2010, 02:05
³ :-(
Ik kan zo de Catwalk op :mrgreen:
Txiki
1 maart 2010, 21:42
:cheer: burgerije, vette vieze varkens, burgerije, tamme zwijnespul, al wie burger is, is een ooooouuuweeeee... :cheer:
Maximus Aurelius
2 maart 2010, 06:54
²
Pericles
2 maart 2010, 16:10
Ik heb knolselderstoemp met koteletten (met giga veel saus) gemaakt. ;-)
Zeno!
2 maart 2010, 16:23
Wacht maar. Tot enkele jaren geleden kon ik ook alles eten zonder een gram bij te komen... Op een dag stopt dat en moet je "op je eten gaan letten". :evil:
Niet dat ik (te) dik ben, maar een sixpack zit er ook niet meteen meer in ;-)
Jaani_Dushman
2 maart 2010, 23:13
Helleketelbier.
Niet slecht, maar een beetje te zoet.
Jazeker
2 maart 2010, 23:29
Wacht maar. Tot enkele jaren geleden kon ik ook alles eten zonder een gram bij te komen... Op een dag stopt dat en moet je "op je eten gaan letten". :evil:
Ik ben toch al 5 jaar ouder dan jij. :mrgreen:
Anna List
2 maart 2010, 23:45
Duvel
maar mijn fles is leeg :(
tijd om te gaan slapen :)
Nynorsk
3 maart 2010, 00:04
Vandaag van kwart voor 8 tot kwart na 8 gewerkt (helaas zat daar meer dan 12u tussen) - gelukkig hier en daar wat afleiding gehad :-P - en mezelf daarna maar getrakteerd op een rondje macdonalds :cheer:
Anna List
3 maart 2010, 00:05
Vandaag van kwart voor 8 tot kwart na 8 gewerkt (helaas zat daar meer dan 12u tussen) - gelukkig hier en daar wat afleiding gehad :-P - en mezelf daarna maar getrakteerd op een rondje macdonalds :cheer:
:cheer: werken :cheer:
420yeahbaby
3 maart 2010, 15:22
Hard werken en veel stress, dat houdt een mens wel mager.
Als ge ziet wat ik allemaal mijn kaske inslaag, amai :oops:
En geen gewicht problemen . Hosanna in den hoge.
Tzal er wss wel mee kijken dat ik héél véél rook.
lantjes
3 maart 2010, 16:38
Ik heb knolselderstoemp met koteletten (met giga veel saus) gemaakt. ;-)
lekker !!! liverpool mash...:cheer:
Liverpool mash
Ingrediënten voor 4 personen
1kg aardappelen, 1 knolselder, 2a3 dl melk, 20 gr boter, 200 gr jonge kaas, 50 gr gemalen gruyere, paneermeel, boter, nootmuskaat, zout en peper
Bereidingswijze
Schil en snij de knolselder in blokjes, kook ze in 10 tot 15 minuten gaar.Kook tegelijk ook de geschilde aardappelen gaar (wel in een andere pan). Stamp knolselder en aardappelen fijn, meng en voeg de kokende melk bij. Breng op smaak met nootmuskaat, zout en peper. Roer er vervolgens de blokjes kaas doorheen. Beboter en vul een vuurvaste schotel met de puree. Bestrooi met panbeermeel en gemalen kaas, beleg met nootjes boter en zet de schotel 25 minuten in de oven op 200?C
Serveertips
Lekker met worst, gebraad, gevogelte en zelfs met vis.Kan ook in individuele schoteltjes gegratineerd en opgediend worden
maar voor straks: pasta met broccoli, gerookte zalm en zure room...
From_Vlaanderen
3 maart 2010, 16:40
Hard werken en veel stress, dat houdt een mens wel mager.
Njet jounk ik ben ook nogal magerkes. En ik werk niet hard, eet goed maar sport wel natuurlijk.
giserke
3 maart 2010, 17:05
Njet jounk ik ben ook nogal magerkes. En ik werk niet hard, eet goed maar sport wel natuurlijk.
Dronkoers heeft naar het schijnt een ferm borstkas.
Alleen spijtig dat ze wat laag hangt. :-)
Dronkoers
3 maart 2010, 17:48
Dronkoers heeft naar het schijnt een ferm borstkas.
Alleen spijtig dat ze wat laag hangt. :-)
Een echt wasbord heb ik ;-)
...wel ferm ingezeept :-)
bgf324
3 maart 2010, 19:17
Probiotische drinkyoghurtje
Jazeker
3 maart 2010, 23:42
Bruine boterhammekes met Tarwemannetjes speculaas ñam ñam
Zeno!
4 maart 2010, 16:22
Ik ben toch al 5 jaar ouder dan jij. :mrgreen:
:-o 8O :evil:
De Prodigy
5 maart 2010, 11:30
Blikje Ice Tea
Jaani_Dushman
5 maart 2010, 19:23
Hamburgers met veel ajuin, ketchup, puree en gebakken schijfjes tomaat.
Jazeker
5 maart 2010, 21:02
Hamburgers met veel ajuin, ketchup, puree en gebakken schijfjes tomaat.
:hondogen: is er nog wat over?
Jaani_Dushman
5 maart 2010, 21:18
:hondogen: is er nog wat over?Nog wat ketchup. :-D
Txiki
5 maart 2010, 21:24
:cheer: Guinness calling to the faraway towns Now war is declared - and battle come down :cheer:
Jaani_Dushman
5 maart 2010, 21:32
Koffie en doopsuiker.
Jazeker
5 maart 2010, 21:33
Nog wat ketchup. :-D
:x Dat heb ik hier ook wel staan. Heinz. Ik ben niet voor product-imperia, maar ik blijf het de beste tomaten-ketchup vinden voor een goed hamburgertje. De uien laat ik doorgaans weg. Verteert te zwaar en ik wil nog vrienden overhouden eens ze de weg naar beneden vinden.
Txiki
5 maart 2010, 21:34
:x Dat heb ik hier ook wel staan. Heinz. Ik ben niet voor product-imperia, maar ik blijf het de beste tomaten-ketchup vinden voor een goed hamburgertje. De uien laat ik doorgaans weg. Verteert te zwaar en ik wil nog vrienden overhouden eens ze de weg naar beneden vinden.
Eens die vrienden de weg naar beneden vinden, is er tochg een probleem?
Jazeker
5 maart 2010, 21:35
Koffie en doopsuiker.
:? lekker na hamburgers met ketchup :?
Ik vertrouw erop dat je echt hamburgers kocht en echte pistolets en geen spons-sesam-broodjes?
Jaani_Dushman
5 maart 2010, 21:38
:? lekker na hamburgers met ketchup :?Twee uur erna... ;-)
Ik vertrouw erop dat je echt hamburgers kocht en echte pistolets en geen spons-sesam-broodjes?Een hamburger tussen twee pistolethelften kan zeker smaken! Maar ik heb er puree bij gegeten.
Zwartengeel
5 maart 2010, 21:38
Kasteelbier. Het (late) nieuwjaarsgeschenk dat ik gisteren alsnog nog van mijn vader kreeg. ;-)
Txiki
5 maart 2010, 21:42
Kasteelbier. Het (late) nieuwjaarsgeschenk dat ik gisteren alsnog nog van mijn vader kreeg. ;-)
Hey mister! Yes, you! We want some :cheer: Balegemse Geneva :cheer:
Jazeker
5 maart 2010, 21:44
Eens die vrienden de weg naar beneden vinden, is er tochg een probleem?
Ik had het op die ajuin die de weg naar beneden zou vinden. ;-)
Iemand als ik die boven god staat en al 3 leerjaren verder zit in de cursus "dimensies en universa voor gevorderden" dan die amateur weet dat het meest kleine effect hele werelden kan verwoesten. Ook al is het enkel maar je neus die jouw beperkt stukje anorganische chemie dat je bent kan merken middels een minder aangenaam geurtje dat in mijn zicht door tijd, ruimte, wat is, wat was, wat kon zijn, wat zou kunnen zijn bij elke mogelijke actie in 1 van de mogelijke dimensies en alle paden daarbij die weer splitsingen veroorzaken. Geloof me... Het ontploffen van de catering service salad bar op Xhuanigiua op lijn hyut in het verlengde van de 39ste (om het even in aardse cijfers uit te drukken) kwaarkwaartsch in het solimnium arora met de acht wielen, was echt geen toeval. Helaas zijn daar toen een quasi onbeperkt aantal universa aan gesneuveld.
Niet getreurd... je blijft een shift-arbeider met dorst naar bier.
Txiki
5 maart 2010, 21:45
Iemand als ik die boven god staat en al 3 leerjaren verder zit in de cursus "dimensies en universa voor gevorderden" dan die amateur weet dat het meest kleine effect hele werelden kan verwoesten. Ook al is het enkel maar je neus die jouw beperkt stukje anorganische chemie dat je bent kan merken middels een minder aangenaam geurtje dat in mijn zicht door tijd, ruimte, wat is, wat was, wat kon zijn, wat zou kunnen zijn bij elke mogelijke actie in 1 van de mogelijke dimensies en alle paden daarbij die weer splitsingen veroorzaken. Geloof me... Het ontploffen van de catering service salad bar op Xhuanigiua op lijn hyut in het verlengde van de 39ste (om het even in aardse cijfers uit te drukken) kwaarkwaartsch in het solimnium arora met de acht wielen, was echt geen toeval. Helaas zijn daar toen een quasi onbeperkt aantal universa aan gesneuveld.
:cheer: niet lang meer :cheer:
Jazeker
5 maart 2010, 21:47
Verder niet getreuzeld hoor... Die salad bar op Xhuanigiua was toch maar een verdoken prostitutiebar... net als dat hele universum. God mag er nog voor betalen, maar ik niet.
Dajjal
5 maart 2010, 21:48
http://www.cognacreview.nl/wp-content/uploads/2009/07/hennessy-XO-2.jpg
Jazeker
5 maart 2010, 21:50
:cheer: niet lang meer :cheer:
Dat kan ik wel regelen. *roept god bij zich en vraagt naar een koffie en het schrappen van bier op aarde*
Gut... Die god toch... het is een schatje. Met 4 buigingen kruipt hij uit de deur en voert meteen uit wat ik wil. Ik ga een kooitje voor 'm kopen! Oh wat is hij schattig!
groentje
5 maart 2010, 21:50
Boterhammekes met krabsla.
Jaani_Dushman
5 maart 2010, 21:55
Dat kan ik wel regelen. *roept god bij zich en vraagt naar een koffie en het schrappen van bier op aarde*
Gut... Die god toch... het is een schatje. Met 4 buigingen kruipt hij uit de deur en voert meteen uit wat ik wil. Ik ga een kooitje voor 'm kopen! Oh wat is hij schattig!Was het ook op jouw vraag dat God op de zesde dag de rib van Adam nam, en er tien prachtige tenen plus een lichaam genaamd Eva uit boetseerde?
Txiki
5 maart 2010, 21:58
Gut... Die god toch... het is een schatje. Met 4 buigingen kruipt hij uit de deur en voert meteen uit wat ik wil. Ik ga een kooitje voor 'm kopen! Oh wat is hij schattig!
:cheer: PBL-RKT vs. god :cheer:
Txiki
Was het ook op jouw vraag dat God op de zesde dag de rib van Adam nam, en er tien prachtige ronde korte tenen plus een lichaam genaamd Eva uit boetseerde?
8-)
Jaani_Dushman
8-):lol:
Jaani_Dushman
5 maart 2010, 22:07
:cheer: PBL-RKT vs. god :cheer:De legers van aartsengel Michael werden volledig overrompeld, toen een simutane en perfect gecoördineerde aanval van PBL-RKT de zeven bolwerken van God bestormde. In een mum van tijd vielen de abdijen van Orval, Chimay, Achel en West-Vleteren in handen van de Revolutionaire Brigades der Bier- en Tenendom. Na een hevige strijd verkregen zij ook de controle over de vestingen van Westmalle, Rochefort en La Trappe.
Jazeker
5 maart 2010, 22:14
Sorry, PBL-RKT is een stom aards fenomeen. Wij zijn RMG.
Jazeker
5 maart 2010, 22:16
Was het ook op jouw vraag dat God op de zesde dag de rib van Adam nam, en er tien prachtige tenen plus een lichaam genaamd Eva uit boetseerde?
Neen, het was op mijn bevel dat ze beiden uit het paradijs werden gesmeten. Moet ik nu alles uitleggen of zo? Zelfs ik maak fouten en had mijn tegenstandige onderdanen toch iets meer van een uitdaging kunnen maken. Maar ja... begin van de dimensie tijd en dan heb je wel wat aan je hoofd.
Txiki
5 maart 2010, 22:39
Sorry, PBL-RKT is een stom aards fenomeen. Wij zijn RMG.
RMG staat nu voor Ruftende MietjesGoden?
Jazeker
6 maart 2010, 12:00
RMG staat nu voor Ruftende MietjesGoden?
Na uw heengaan zal je in de Eeuwigdurende Onbetaalde Shiftendienst terechtkomen. Daar is geen bier noch andere alcoholische dranken en de pot schaft enkel lauwe ketchup zonder hamburgers. De wc's zijn er vuil en zonder water in de spoelbakken en de vrouwen hebben er lange kromme tenen die ver over de rand van hun teensletsen hangen. Je wordt er geketend aan je werkmakkers, voor jou is dat rechts Guy Verhofstadt en links Bubba, de vriendelijke 2.10 meter grote doch o zo homofiele spierenneger. Paris Hilton is je ploegbaas en zal onophoudelijk tegen je praten om te bewijzen dat ze verstand heeft. Je kan haar niet uitschakelen. We herinneren u aan het woordje Eeuwigdurend in dit achtergeborchte waar zelfs satan niet durft komen.
Je taak is trouwens het ineen flansen van Delvaux damestasjes met naald en draad. Voor elke 50 stuks (kan even duren als Bubba heet staat en Guy en Paris door mekaar praten) krijg je wel een 20 cl glas water dat je naar eigen goeddunken kan gebruiken om je dorst te lessen, dan wel jezelf te wassen of (grande luxe...) je tanden te poetsen met behulp van je vinger - tandpasta of tandenborstel zijn er niet.
Verder kan je in het smerig sanitair wel een grote boodschap doen, maar geen kleine. Daarom wordt je daartoe dienende uitlaatklep bij aankomst dichtgeschroeid met een acetyleenlaspost. Ik vermeld het even mocht je je afvragen waarom iedereen daar met gekruiste benen en met de tranen in de ogen op en neer zit te wippen op hun werkstoel. Derhalve (we zijn de slechtste niet als het op goede raad aankomt) adviseren we u om dat glas water toch maar te gebruiken voor lichamelijke hygiëne. Dat is ook best want je okselhaar zal exponentieel beginnen groeien en om de EOS alle eer van z'n certificaat van "Sweat Shop van de eeuwigheid" is het er 50 graden celcius bij een luchtvochtigheid van 150%... ongeveer de optimale omgeving voor Bubba die wel water, sterke drank en krachtvoer krijgt. Glijmiddel krijgt hij niet, maar Bubba neemt het daarmee niet zo nauw hoor, dus je hoeft geen medelijden te hebben met hem.
Niet zeuren, Bubba was op overschot. Alexandra Colen en Dr. Bob S. zijn reeds gereserveerd voor Dronkoers mocht hij ooit blasfemie plegen tegen de RMG schepping.
Dit was de kleine rondleiding en je kan een exclusief foldertje meekrijgen aan de uitgang met meer informatie. Hou het bij want het is gedrukt op de gedroogde huiden van blasfemisten. Of was ik je vergeten te vertellen dat die wordt gestroopt bij aankomst? We doen dit vanuit een egalitair wereldbeeld waar kleur niet verder gaat dan de huid en krijgen daar dus ook subsidies voor maar onder maten noemen we den Bubba nog altijd onze neger, hoor... dat mag, behalve bij een audit.
Goed. Je weet nu wat je je op je hals hebt gehaald en ik zie je - voor jou hopelijk pas binnen een lange tijd - wel even als ik een woordje van welkom ten berde breng voor de nieuwkomers. Ik moet nu gaan want na mijn kleine overzicht ligt Satan weer onder mijn troon te rillen van angst en dat geeft zo'n gedoe met het opkuisen van zwartgeblakerde randen en zo. Ik draag wel zorg voor mijn kuispersoneel hoor. Die weten dat ze in iets als een hemel zitten. Tot ziens... mja... als je met die uitgestoken ogen nog veel kan zien, laat staan Delvaux tasjes naaien maar geef toe... dat glaasje water van 20 cl per 50 sjakoskes was nu toch echt maar een lokkertje, he.
Ciao,
Je vriend,
Jazeker
guido 007
6 maart 2010, 12:22
Chocoladebroodjes gesopt in koffie, ik heb gisteren aan mijn tanden laten werken, het eten gaat nu nog iet of wat moeilijk.
Dronkoers
6 maart 2010, 12:32
Na uw heengaan zal je in de Eeuwigdurende Onbetaalde Shiftendienst terechtkomen. Daar is geen bier noch andere alcoholische dranken en de pot schaft enkel lauwe ketchup zonder hamburgers. De wc's zijn er vuil en zonder water in de spoelbakken en de vrouwen hebben er lange kromme tenen die ver over de rand van hun teensletsen hangen. Je wordt er geketend aan je werkmakkers, voor jou is dat rechts Guy Verhofstadt en links Bubba, de vriendelijke 2.10 meter grote doch o zo homofiele spierenneger. Paris Hilton is je ploegbaas en zal onophoudelijk tegen je praten om te bewijzen dat ze verstand heeft. Je kan haar niet uitschakelen. We herinneren u aan het woordje Eeuwigdurend in dit achtergeborchte waar zelfs satan niet durft komen.
Je taak is trouwens het ineen flansen van Delvaux damestasjes met naald en draad. Voor elke 50 stuks (kan even duren als Bubba heet staat en Guy en Paris door mekaar praten) krijg je wel een 20 cl glas water dat je naar eigen goeddunken kan gebruiken om je dorst te lessen, dan wel jezelf te wassen of (grande luxe...) je tanden te poetsen met behulp van je vinger - tandpasta of tandenborstel zijn er niet.
Verder kan je in het smerig sanitair wel een grote boodschap doen, maar geen kleine. Daarom wordt je daartoe dienende uitlaatklep bij aankomst dichtgeschroeid met een acetyleenlaspost. Ik vermeld het even mocht je je afvragen waarom iedereen daar met gekruiste benen en met de tranen in de ogen op en neer zit te wippen op hun werkstoel. Derhalve (we zijn de slechtste niet als het op goede raad aankomt) adviseren we u om dat glas water toch maar te gebruiken voor lichamelijke hygiëne. Dat is ook best want je okselhaar zal exponentieel beginnen groeien en om de EOS alle eer van z'n certificaat van "Sweat Shop van de eeuwigheid" is het er 50 graden celcius bij een luchtvochtigheid van 150%... ongeveer de optimale omgeving voor Bubba die wel water, sterke drank en krachtvoer krijgt. Glijmiddel krijgt hij niet, maar Bubba neemt het daarmee niet zo nauw hoor, dus je hoeft geen medelijden te hebben met hem.
Niet zeuren, Bubba was op overschot. Alexandra Colen en Dr. Bob S. zijn reeds gereserveerd voor Dronkoers mocht hij ooit blasfemie plegen tegen de RMG schepping.
Dit was de kleine rondleiding en je kan een exclusief foldertje meekrijgen aan de uitgang met meer informatie. Hou het bij want het is gedrukt op de gedroogde huiden van blasfemisten. Of was ik je vergeten te vertellen dat die wordt gestroopt bij aankomst? We doen dit vanuit een egalitair wereldbeeld waar kleur niet verder gaat dan de huid en krijgen daar dus ook subsidies voor maar onder maten noemen we den Bubba nog altijd onze neger, hoor... dat mag, behalve bij een audit.
Goed. Je weet nu wat je je op je hals hebt gehaald en ik zie je - voor jou hopelijk pas binnen een lange tijd - wel even als ik een woordje van welkom ten berde breng voor de nieuwkomers. Ik moet nu gaan want na mijn kleine overzicht ligt Satan weer onder mijn troon te rillen van angst en dat geeft zo'n gedoe met het opkuisen van zwartgeblakerde randen en zo. Ik draag wel zorg voor mijn kuispersoneel hoor. Die weten dat ze in iets als een hemel zitten. Tot ziens... mja... als je met die uitgestoken ogen nog veel kan zien, laat staan Delvaux tasjes naaien maar geef toe... dat glaasje water van 20 cl per 50 sjakoskes was nu toch echt maar een lokkertje, he.
Ciao,
Je vriend,
Jazeker
De eerste keer dat ik een zulk grote tekst lees :-D
Jazeker
6 maart 2010, 12:54
De eerste keer dat ik een zulk grote tekst lees :-D
Ik ben nogal into absurde humor de laatste tijd. Gaat wat geven vanavond.
Dronkoers
8 maart 2010, 21:26
Zo, we zullen eens opnoemen wat we allemaal geproefd hebben dit weekend :cheer:
Ik hoor jullie al denken "doe me dat niet aan!"
Wel...
pech :-P
Geproefd ende gezopen:
-Vicaris Tripel
-Gribousine
-Belgoo Magus
-X-11
-Bon Homme
-Enfant Terriple
-Femme Fatale
-Trouffette Blonde
-Trouffette Brune
-Trouffette Rousse
-La Moneuse
-Prime De Fin d'Année
-Triple Djean
-Bosprotter
-Hofblues
-Hoftrol
-Troubadour Blond
-Troubadour Magma
-Troubadour Obscura
-Bersalis Kadet
-Bersalis Tripel
-Oude Gueuze Oud Beersel
-Oude Kriek Oud Beersel
-Peche Melbush (voor zover ge dit bier kunt noemen :?)
-Xprmntl
-Kalle
-Manten
-Netebuk
-De Graal Tripel
-Koekelharing
-Nen Uts
-Toria
-Toria Tripel
-Straffe Toeback
-Cré Tonnerre
-Moeder Overste (wééral :-))
-Ichtegems Grand Cru
-Cuvée Angélique
-Saxo
Ge moet nie vragen hoe ik er voorkwam die 2 dagen :oops:
Txiki
8 maart 2010, 21:47
Ge moet nie vragen hoe ik er voorkwam die 2 dagen :oops:
Eigenlijk vree goe, toch...
Enne, effe aanvullen hoor:
Stout
Drupneuze
Tonneke
Zonderik
Oerbier
Nondedju
Bravoure
Embrasse
Noblesse
Pater Lieven Bruin
Douce Brunette
Jessenhofke Bruin
Zonderik Dubbel Donker
Zonderik Tripel
Stille Nacht
Titje
Special Katje
Hopus (op sluitingstijd)
Notre Passion
Leireken Wilde Vruchten (poepegattekesbier) :x
Ichtegems Grand Cru
Vlaskop
Saison D'Erpe Mere
Misschien vergeet ik nog wel iets, want ik heb niet alles opgeschreven.
Dronkoers
8 maart 2010, 22:04
Eigenlijk vree goe, toch...
Enne, effe aanvullen hoor:
Stout
Drupneuze
Tonneke
Zonderik
Oerbier
Nondedju
Bravoure
Embrasse
Noblesse
Pater Lieven Bruin
Douce Brunette
Jessenhofke Bruin
Zonderik Dubbel Donker
Zonderik Tripel
Stille Nacht
Titje
Special Katje
Hopus (op sluitingstijd)
Notre Passion
Leireken Wilde Vruchten (poepegattekesbier) :x
Ichtegems Grand Cru
Vlaskop
Saison D'Erpe Mere
Misschien vergeet ik nog wel iets, want ik heb niet alles opgeschreven.
Ik wou die zonderik proeven, maar door mijn aangetaste staat van de hersenfunctie vergat ik da altijd :-(
De Prodigy
8 maart 2010, 22:15
Heb een reep witte chocolade op
Dronkoers
8 maart 2010, 22:37
God is dead, we are alive :cheer:
Jazeker
8 maart 2010, 22:54
Heb een reep witte chocolade op
Amaai... ga je nog kunnen slapen?
Jazeker
8 maart 2010, 22:56
Drupneuze
*Proest!!!!*
Ik kom niet meer bij. Ambetanterik... dat op een vermoeiende dag als maandag!
Maximus Aurelius
8 maart 2010, 23:08
cola dus
we moeten nl nog fors doorwerken vanavond
Jazeker
8 maart 2010, 23:11
cola dus
we moeten nl nog fors doorwerken vanavond
Programmeer het alarmnummer maar alvast als je iets voelt kwellen waar het niet hoort.
Txiki
8 maart 2010, 23:18
*Proest!!!!*
Ik kom niet meer bij. Ambetanterik... dat op een vermoeiende dag als maandag!
:cheer: PBL-RKT rules :cheer:
Jazeker
8 maart 2010, 23:20
feest maar. RMG heeft intussen de kannonnen klaar. Wij zijn Legion.
Dronkoers
8 maart 2010, 23:20
Missie geslaagd :cheer:
Jazeker
8 maart 2010, 23:22
Missie geslaagd :cheer:
Net als een verkiezingsnederlaagoverwinning van de SP.a *proest*
Txiki
feest maar. RMG heeft intussen de kannonnen klaar. Wij zijn Legion.
:rofl: kom maar af, wij zijn aan't zingen 8-)
:cheer: PBL-RKT (http://www.youtube.com/watch?v=_OyX3DHYtkY) :cheer:
We'll sing a song, a soldier's song,
With cheering rousing chorus,
As round our blazing fires we throng,
The starry heavens o'er us;
Impatient for the coming fight,
And as we wait the morning's light,
Here in the silence of the night,
We'll chant a soldier's song.
Chorus:
Soldiers are we
whose lives are pledged to Beerland;
Some have come
from a land beyond the wave.
Sworn to be free,
No more our ancient sire land
Shall shelter the despot or the slave.
Tonight we man the gap of danger
In Beer's cause, come woe or weal
"Mid cannons" roar and rifles peal,
In valley green, on towering crag,
Our fathers fought before us,
And conquered 'neath the same old flag
That's proudly floating o'er us.
We're children of a drinking race,
That never yet has known disgrace,
And as we march, the foe to face,
Txiki
zjanetteeeeeeee 8-)
Dronkoers
8 maart 2010, 23:24
:-D
maar wij zijn er wel op vooruit gegaan 8-)
Maximus Aurelius
8 maart 2010, 23:24
Programmeer het alarmnummer maar alvast als je iets voelt kwellen waar het niet hoort.
????? WAAAAAAAAAAAAAAAAR de fuck ben je over bezig?
Txiki
8 maart 2010, 23:25
ewel, het alarmnummer
Txiki
8 maart 2010, 23:26
pintje drinken, dorst
Maximus Aurelius
8 maart 2010, 23:26
welk alarmnummer?
en laat mij gerust, klojo, ik heb nog veel werk
Jazeker
8 maart 2010, 23:27
:rofl: kom maar af, wij zijn aan't zingen 8-)
:cheer: PBL-RKT (http://www.youtube.com/watch?v=_OyX3DHYtkY) :cheer:
We'll sing a song, a soldier's song,
With cheering rousing chorus,
As round our blazing fires we throng,
The starry heavens o'er us;
Impatient for the coming fight,
And as we wait the morning's light,
Here in the silence of the night,
Chorus:
Soldiers are we
whose lives are pledged to Beerland;
Some have come
from a land beyond the wave.
Sworn to be free,
No more our ancient sire land
Shall shelter the despot or the slave.
Tonight we man the gap of danger
In Beer's cause, come woe or weal
"Mid cannons" roar and rifles peal,
In valley green, on towering crag,
Our fathers fought before us,
And conquered 'neath the same old flag
That's proudly floating o'er us.
We're children of a fighting race,
That never yet has known disgrace,
And as we march, the foe to face,
Puh...
Wolfstone - Glass and the can. Velen beter.
Txiki
8 maart 2010, 23:27
welk alarmnummer?
en laat mij gerust, klojo, ik heb nog veel werk
Laat gij ons met rust, zjanet. Ga werken.
Dronkoers
8 maart 2010, 23:28
pintje drinken, dorst
Pintje drinken, tandpijn :-(
Jazeker
8 maart 2010, 23:29
Ik ben bezig met dingen waarbij ik nog kan spreken, schat. Ga eventjes liggen en overslaap je morgen niet. MenEEEEEEEEEEEEEEEEEER. hehehe.
Jazeker
8 maart 2010, 23:29
Laat gij ons met rust, zjanet. Ga werken.
Knal...
Txiki
8 maart 2010, 23:31
Puh...
Wolfstone - Glass and the can. Velen beter.
Bizardunak (http://www.youtube.com/watch?v=JN6ldHRzR5U) 8-)
Maximus Aurelius
8 maart 2010, 23:31
Ik ben bezig met dingen waarbij ik nog kan spreken, schat. Ga eventjes liggen en overslaap je morgen niet. MenEEEEEEEEEEEEEEEEEER. hehehe.
ik overslaap mij nooit, menEErtje.
Txiki
8 maart 2010, 23:32
Knal...
:cheer: PBL-RKT :cheer:
Jazeker
8 maart 2010, 23:34
ik overslaap mij nooit, menEErtje.
Ja... dat is een neveneffect van alcohol. Je bent zo vroeg wakker, he?
Maximus Aurelius
8 maart 2010, 23:34
Ja... dat is een neveneffect van alcohol. Je bent zo vroeg wakker, he?
nee, ik heb een wekker.
Jazeker
8 maart 2010, 23:37
nee, ik heb een wekker.
Ik niet (http://www.youtube.com/watch?v=rbMbTx6HyvE). Dat ken ik zelfs niet.
Txiki
8 maart 2010, 23:43
Pintje drinken, tandpijn :-(
dat gaat ook
Dronkoers
8 maart 2010, 23:45
dat gaat ook
Whiskey verdooft goed :drinking:
Maximus Aurelius
8 maart 2010, 23:46
http://www.youtube.com/watch?v=H-Ew9aF2XIo&NR=1
Txiki
8 maart 2010, 23:46
Whiskey verdooft goed :drinking:
jep
Dronkoers
9 maart 2010, 00:15
jep
:lol:
Soit, bedtijd nu ;-)
Maximus Aurelius
9 maart 2010, 00:33
bedtijd? bedtijd??!!
arbeit macht frei!
Dronkoers
9 maart 2010, 10:30
bedtijd? bedtijd??!!
arbeit macht frei!
Uitgeslapen mensen presteren beter ;-)
marram
9 maart 2010, 10:58
I don't know yet
rijst met bonen waarschijnlijk
Jaani_Dushman
10 maart 2010, 00:16
-Troubadour Blond
-Troubadour Magma
-Troubadour ObscuraBweik! :x
Dronkoers
10 maart 2010, 00:30
Bweik! :x
In uw boekje staat er idd niks lovend bij :-D
Jaani_Dushman
10 maart 2010, 00:35
In uw boekje staat er idd niks lovend bij :-DAh, daar heb ik mijn boekje gelaten... ;-)
Dronkoers
10 maart 2010, 00:37
Ah, daar heb ik mijn boekje gelaten... ;-)
Is er soms iets dat ge dringend moet weten? ;-)
Jaani_Dushman
10 maart 2010, 00:38
Is er soms iets dat ge dringend moet weten? ;-)Ja, wat hebben ze met halflege vaten gedaan? :-D
Dronkoers
10 maart 2010, 00:44
Ja, wat hebben ze met halflege vaten gedaan? :-D
Die heb ik opgezopen :drinking:
Jaani_Dushman
10 maart 2010, 00:48
Die heb ik opgezopen :drinking::lol:
Schol! :cheer:
Jazeker
10 maart 2010, 00:48
Die heb ik opgezopen :drinking:
februari is weer even achter de rug, me dunkt.
Dronkoers
10 maart 2010, 00:57
:lol:
Schol! :cheer:
cheerz :cheer:
februari is weer even achter de rug, me dunkt.
schade is ingehaald :drinking:
Jazeker
10 maart 2010, 00:58
cheerz :cheer:
schade is ingehaald :drinking:
Ik ga deze maand schade berokkenen aan mijnen baas.
Dronkoers
10 maart 2010, 01:07
Ik ga deze maand schade berokkenen aan mijnen baas.
PBL-RKT steunt u in de strijd tegen de dictators :cheer:
Jazeker
10 maart 2010, 01:11
PBL-RKT steunt u in de strijd tegen de dictators :cheer:
en ik ga schade berokkenen aan PBL-RKT. Maar dat geheel terzijde.
Dronkoers
10 maart 2010, 01:15
en ik ga schade berokkenen aan PBL-RKT. Maar dat geheel terzijde.
Onmogelijk 8-)
Jazeker
10 maart 2010, 01:18
Onmogelijk 8-)
Ik gooi een hoop boots binnen. 8-)
Dronkoers
10 maart 2010, 01:22
Ik gooi een hoop boots binnen. 8-)
Die worden vakkundig verbrand 8-)
Jaani_Dushman
10 maart 2010, 09:06
Ik gooi een hoop boots binnen. 8-)De schuilkelders, mensen! Allemaal naar de schuilkelders!
Txiki
10 maart 2010, 09:58
De schuilkelders, mensen! Allemaal naar de schuilkelders!
Maar nee, dat is nergens voor nodig. Boots... daar gaan we toch niet van lopen, zeker...
Dronkoers
10 maart 2010, 10:44
Maar nee, dat is nergens voor nodig. Boots... daar gaan we toch niet van lopen, zeker...
De botten zullen hier niet voorbijkomen:
http://www.tridsys.com/ts009-1.jpg
;-)
bgf324
10 maart 2010, 13:12
Loempia's :cheer:
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 20:12
Tomatensoep.
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 20:41
Fishsticks, gekookte aardappelen, en tartaar met zilveruitjes, stukjes augurk en appelkappertjes.
Jazeker
12 maart 2010, 20:46
Tomatensoep.
Fishsticks, gekookte aardappelen, en tartaar met zilveruitjes, stukjes augurk en appelkappertjes.
Als je een carrière als huisvrouw wel ziet zitten, trouw dan met me. ;-)
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 20:51
Als je een carrière als huisvrouw wel ziet zitten, trouw dan met me. ;-)Als het voor jou hetzelfde is, verkies ik dan het huwelijk te consumeren ipv te consummeren. ;-)
Jazeker
12 maart 2010, 20:56
Als het voor jou hetzelfde is, verkies ik dan het huwelijk te consumeren ipv te consummeren. ;-)
Momentje...
*klak* *gestommel*
"Raf, 't is voor u!"
Txiki
12 maart 2010, 20:57
Momentje...
*klak* *gestommel*
"Raf, 't is voor u!"
:lol: is dit een bekentenis?
groentje
12 maart 2010, 21:08
Ik heb nog wat pompoensoep en boterhammetjes met garnaal-bloemkoolsla. Parels voor de zwijnen, echter, na een middag Stella zuipen, lust ik alles.
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 21:09
Een Dikke Mathile.
Txiki
12 maart 2010, 21:11
Een Dikke Mathile.
[MaGNi-modus] Moet dat nu weer per se? [/MaGNi-modus]
Nynorsk
12 maart 2010, 21:24
Als je een carrière als huisvrouw wel ziet zitten, trouw dan met me. ;-)
eej, ik was wel eerst eh :evil:
zo onder m'n duiven mikken :evil:
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 21:31
zo onder m'n duiven mikken :evil:Het wordt tijd dat ik eens ga koken voor onze forumkreupele. ;-)
Nynorsk
12 maart 2010, 21:32
Het wordt tijd dat ik eens ga koken voor onze forumkreupele. ;-)
voor de rest van m'n leven? :-P
Nynorsk
12 maart 2010, 21:33
mijn pappie heeft vanavond pizzataart gemaakt. lekkah!
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 21:35
voor de rest van m'n leven? :-PEn dan zit pappie daar met al z'n pizzataarten...
Nynorsk
12 maart 2010, 21:35
En dan zit pappie daar met al z'n pizzataarten...
mijn mammie eet die ook graag, geen probleem :-D
Txiki
12 maart 2010, 21:36
Pizzataarten? Met slagroom en fruit of hoe moet ik me dat voorstellen? Wat is het verschil tussen een pizza en een pizzataart?
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 21:37
mijn mammie eet die ook graag, geen probleem :-DAh, uw mammie heeft een zefde deal gesloten. :lol:
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 21:38
Pizzataarten? Met slagroom en fruit of hoe moet ik me dat voorstellen? Wat is het verschil tussen een pizza en een pizzataart?
Nynorsk
12 maart 2010, 21:40
Wel. Je neemt een bereide pizzabodem (een margarita ofzo, vanavond was het er ene met 4 kazen), je legt daar een plak gehakt op van 1 �* 1,5 cm (dat je wat gemengd hebt met kruiden, een eitje, kaas,...), dan daarboven een laagje tomatensaus en kaas, en dan heb je een soort van pizza"taart". Geen idee hoe je dat moet noemen, wij noemen dat hier gewoon pizzataart.
Jazeker
12 maart 2010, 21:40
zo onder m'n duiven mikken :evil:
Hij vond mijn ogen zoveel mooier.
Nynorsk
12 maart 2010, 21:41
Maar kijk, ik zal toegeeflijk zijn: je moet niet voor me koken voor de rest van m'n leven, maar zo 1 keer zou ik wel heel erg tof vinden... :-P
Txiki
12 maart 2010, 21:42
Wel. Je neemt een bereide pizzabodem (een margarita ofzo, vanavond was het er ene met 4 kazen), je legt daar een plak gehakt op van 1 �* 1,5 cm (dat je wat gemengd hebt met kruiden, een eitje, kaas,...), dan daarboven een laagje tomatensaus en kaas, en dan heb je een soort van pizza"taart". Geen idee hoe je dat moet noemen, wij noemen dat hier gewoon pizzataart.
8O m'n maag zit al overvol van dit te lezen alleen al...
Nynorsk
Hij vond mijn ogen zoveel mooier.
dat is best goe mogelijk. maar met ogen alleen kom je ook niet ver eh :twisted:
Nynorsk
8O m'n maag zit al overvol van dit te lezen alleen al...
Euh, zo 1 pizza is dan voor het hele gezin eh :-D
Jaani_Dushman
12 maart 2010, 21:43
Maar kijk, ik zal toegeeflijk zijn: je moet niet voor me koken voor de rest van m'n leven, maar zo 1 keer zou ik wel heel erg tof vinden... :-P:thumbsup:
Jazeker
12 maart 2010, 21:43
Ik noem dat Armand De Decker. Maar soit.
Txiki
12 maart 2010, 21:44
Euh, zo 1 pizza is dan voor het hele gezin eh :-D
ah, dat is al wat anders.
Jazeker
12 maart 2010, 21:44
dat is best goe mogelijk. maar met ogen alleen kom je ook niet ver eh :twisted:
Ik hoop dat jij eerder vol van hem bent dan ik. Dus... go ahead. Maar pas op als hij over architecturale constructies begint.
Nynorsk
12 maart 2010, 21:47
Ik hoop dat jij eerder vol van hem bent dan ik. Dus... go ahead. Maar pas op als hij over architecturale constructies begint.
tot zolang hij maar begint over de architecturale constructie van ons liefdesnestje.... *smelt*
Nynorsk
12 maart 2010, 21:48
en ik heb iemand nodig die mijn meubelontwerpjes in 3D wil zetten...
Txiki
12 maart 2010, 21:49
en ik heb iemand nodig die mijn meubelontwerpjes in 3D wil zetten...
Daarvoor heb je eerst voldoende hout nodig. Eno2 is je man.
Nynorsk
12 maart 2010, 21:53
Daarvoor heb je eerst voldoende hout nodig. Eno2 is je man.
Snel een scheiding aanvragen 8O
Txiki
12 maart 2010, 21:56
Snel een scheiding aanvragen 8O
Wat heb jij tegen houthakkers?
Nynorsk
12 maart 2010, 21:56
Wat heb jij tegen houthakkers?
niets, tenzij ze teveel overuren draaien :-o
From_Vlaanderen
12 maart 2010, 22:00
Duveltje.
Zwartengeel
13 maart 2010, 11:52
Spaghetti met broccoli in roomsaus en geraspte kaas.
Zwartengeel
13 maart 2010, 11:52
Duveltje.
382? :shocked!:
Zeno!
13 maart 2010, 12:17
Klinkt niet slecht. Maak je dat zelf?
Zwartengeel
13 maart 2010, 13:30
Klinkt niet slecht. Maak je dat zelf?
Niets echt bijzonders, hoor. Gewoon een doos diepvriesbroccoli van Iglo in de microgolf stoppen, spaghetti erbij koken en wat kaas over strooien. ;-)
64994
Jazeker
13 maart 2010, 14:05
Ik hou van walgen.
From_Vlaanderen
13 maart 2010, 17:11
382? :shocked!:
Niet echt.
Ik hoop trouwens dat het er goed mee gaat.
bgf324
13 maart 2010, 18:27
sebiet nen lasagna :cheer:
Jaani_Dushman
13 maart 2010, 19:08
Eieren met spekjes, salami, ajuin, paprika, gedroogde tomaatjes, verse tomaat, kaas en lenteui. En brood.
bgf324
13 maart 2010, 19:39
sebiet nen lasagna :cheer:
Met broodjes
groentje
13 maart 2010, 20:24
Rozijnenbrood met porchetta en olijven. En een Malheur erbij.
Jaani_Dushman
13 maart 2010, 21:25
Een Lustem.
bgf324
14 maart 2010, 03:10
een leffe voor het slapengaan
Andro
14 maart 2010, 07:37
Sardienfilet in tomatensaus uit blik en drie sneetjes brood...
groentje
14 maart 2010, 07:52
potje yoghurt en potje rijstpap.
Jazeker
14 maart 2010, 11:37
Niks.
groentje
14 maart 2010, 11:59
Ik ga eens aan mijn kippenbil beginnen.
bgf324
14 maart 2010, 13:10
Dersust zelfgemaakte (mijn mama) witloofrolletjes in kaassaus in den oven. :cheer:
Jazeker
14 maart 2010, 13:55
Dersust zelfgemaakte (mijn mama) witloofrolletjes in kaassaus in den oven. :cheer:
Dit verdient gewoon een muilpeer.
bgf324
14 maart 2010, 14:04
Waarom?
Weezer
14 maart 2010, 14:08
Gekookt eitje, geroosterd boterhammetje, vruchtensapje en hectoliters zwarte koffie. Oja, en paracetamol :(
Dajjal
14 maart 2010, 14:17
Het zondagnamiddag Duveltje.
Jazeker
14 maart 2010, 15:06
Waarom?
Dat ga ik niet zeggen. Je brein zou het niet aankunnen.
Txiki
14 maart 2010, 16:27
Wat is "dersust"?
Dronkoers
14 maart 2010, 17:54
blokjes maredsouskaas
guido 007
14 maart 2010, 17:59
Ik ga seffens eten op de twintigste verjaardag van onze zoon.
lantjes
14 maart 2010, 18:32
Ik ga seffens eten op de twintigste verjaardag van onze zoon.
Smakelijk !
:clapping: :onfire:Ons madam is iets Thaïs aan 't klaarmaken.....:onfire: :clapping:
nog een half uurtje geduld....
Nynorsk
14 maart 2010, 18:33
Smakelijk !
:clapping: :onfire:Ons madam is iets Thaïs aan 't klaarmaken.....:onfire: :clapping:
nog een half uurtje geduld....
eend? :|
lantjes
14 maart 2010, 18:35
eend? :|
neeje, die is weer weggevlogen. :-P
Txiki
14 maart 2010, 18:37
Ik ga rijst met een zelfgemaakt pikant sausje eten, en ja, wat eend ertussen he. Of is dat nu duif?
Zwartengeel
14 maart 2010, 18:45
Wat wil je met bovenstaande zin nu eigenlijk zeggen? Heb je je moeder in de oven gestopt?
Jaani_Dushman
14 maart 2010, 18:46
nog een half uurtje geduld....Geeft me net genoeg tijd om m'n jas aan te trekken en de fiets op te kruipen.
Adres graag! :-D
Jaani_Dushman
14 maart 2010, 18:47
Wat wil je met bovenstaande zin nu eigenlijk zeggen? Heb je je moeder in de oven gestopt?Hetgeen ik daaruit afleid is, dat hij de zoon is van een witloofrolletje in kaassaus.
Txiki
14 maart 2010, 19:06
Hetgeen ik daaruit afleid is, dat hij de zoon is van een witloofrolletje in kaassaus.
Wat zijn witloofrolletjes eigenlijk?
Jazeker
14 maart 2010, 20:07
Wat wil je met bovenstaande zin nu eigenlijk zeggen? Heb je je moeder in de oven gestopt?
Ik kan het die vrouw niet toewensen. Ze had geen controle over wat ze heeft gebaard.
Jaani_Dushman
14 maart 2010, 20:10
On-topic: na twee grote kommen soep, nu een sappig appeltje.
:cheer: eens gezond doen! :cheer:
Jazeker
14 maart 2010, 20:13
Net ook appeltjes gekocht... ñam ñam.
Jazeker
14 maart 2010, 20:50
Maar straks toch weer Hula Hoops smullen. De paprika versie... ñam.
Nynorsk
14 maart 2010, 23:14
daarnet een heerlijk stuk taart, gebakken door de papa :cheer:
lantjes
15 maart 2010, 01:16
Geeft me net genoeg tijd om m'n jas aan te trekken en de fiets op te kruipen.
Adres graag! :-D
Oesje, te laat gezien, 't is zeker haalbaar op een half uurtje, richting Ninove.;-)
En 't was lekker, gaeng massman, die van ons kan e stukske koken zelle :cheer:
voor de liefhebbers :
http://www.simply-thai.com/thai-food-recipes-gaeng-massaman-gai.htm
Jaani_Dushman
15 maart 2010, 02:04
Oesje, te laat gezien:-(
bgf324
15 maart 2010, 02:05
Nog nen Hoegaarden speciaal die nog in de kelder stond.
Jaani_Dushman
15 maart 2010, 23:25
Een Steenuilke.
lantjes
16 maart 2010, 00:12
RedBull van de Lidl...Mixxed Up :oops:
bgf324
16 maart 2010, 01:34
Druifjes uit Zuid-Afrika!
pompomppompompompoenbrood
bgf324
16 maart 2010, 16:25
Zelfgemaakt preisoep
Weezer
16 maart 2010, 18:17
Kip Tandoori met basmatirijst. Als toetje een avocado besprenkeld met wat bruine suiker.
Dronkoers
16 maart 2010, 18:23
Sandwiches met vleessalade
420yeahbaby
16 maart 2010, 18:26
Voor het eerst acacia honing geprobeerd. Wel verrassend zacht, zeer subtiel streelt het je tong.
Ik kan dat wel appreciëren ... zo zal die honing niet overheersen over een goede sla mix.
bgf324
16 maart 2010, 18:48
Gebakken patatjes met kip
Weezer
20 maart 2010, 10:15
Havermoutpap, koffie en een fles versgeperst sap van de Albert Heyn (ananas, meloen, mango & passievrucht)
Jazeker
20 maart 2010, 10:24
Havermoutpap, koffie en een fles versgeperst sap van de Albert Heyn (ananas, meloen, mango & passievrucht)
8O
Weezer
20 maart 2010, 10:27
8O
Lekker bordje warme pap in de ochtend, ff koolhydraten tanken voor de wedstrijd vanmiddag ;)
Jazeker
20 maart 2010, 10:35
Lekker bordje warme pap in de ochtend, ff koolhydraten tanken voor de wedstrijd vanmiddag ;)
*mompelt iets met honden en sterven*
Weezer
20 maart 2010, 10:39
*mompelt iets met honden en sterven*
'woef' :mrgreen:
Jazeker
20 maart 2010, 10:40
'woef' :mrgreen:
Ik zou meer doordacht omspringen met mijn laatste woorden.
Weezer
20 maart 2010, 10:43
Ik zou meer doordacht omspringen met mijn laatste woorden.
Dat waren geen woorden, maar de benzine die ik net over me heen goot om de daad bij het woord te voegen...
From_Vlaanderen
20 maart 2010, 11:09
Een sjat kaffe en een stuk sjoekelat.
Jazeker
20 maart 2010, 11:10
Dat waren geen woorden, maar de benzine die ik net over me heen goot om de daad bij het woord te voegen...
BBQ!!! ñam
Dronkoers
20 maart 2010, 12:33
http://popsop.ru/wp-content/uploads/sprite_new_can2009.jpg
Zwartengeel
20 maart 2010, 12:38
65089
Txiki
20 maart 2010, 13:23
paaseitjes
Jazeker
20 maart 2010, 14:19
paaseitjes
Jeez... en ik moet nog beginnen aan die chocolade sinterklaas die sinds december in mijn snoepkast staat.
Txiki
20 maart 2010, 14:35
Jeez... en ik moet nog beginnen aan die chocolade sinterklaas die sinds december in mijn snoepkast staat.
tja man, ik heb geen chocolade sinterklaas gekregen...
bgf324
20 maart 2010, 21:25
appel
Jazeker
20 maart 2010, 22:28
tja man, ik heb geen chocolade sinterklaas gekregen...
Je mag hem hebben hoor.
Jazeker
20 maart 2010, 22:28
http://popsop.ru/wp-content/uploads/sprite_new_can2009.jpg
Mijn favoriete suikerwater! ;-)
Weezer
20 maart 2010, 22:49
Chimay Bleu
bgf324
20 maart 2010, 23:23
middageten vandaag: Bicky burger
avondeten gisteren: chips
middageten gisteren: friet met frikandel speciaal
buikje doet echt pijn :|
From_Vlaanderen
20 maart 2010, 23:27
middageten vandaag: Bicky burger
avondeten gisteren: chips
middageten gisteren: friet met frikandel speciaal
buikje doet echt pijn :|
Niks gewoon. In mijnen tijd Och, man. Ohoho.
Txiki
20 maart 2010, 23:36
Niks gewoon. In mijnen tijd Och, man. Ohoho.
Inderdaad, niks gewoon. Een echte pinnemuts.
From_Vlaanderen
20 maart 2010, 23:40
't Is dan ok nen tak e.
(Mijn nieuw bijgeleerd kemisch scheldwoordje)
From_Vlaanderen
20 maart 2010, 23:41
Cho ik weet nog. Na een pintje of 10 de frituur induiken ne gewone frit met mayonaise en een curryworst extra ajuin en curryketschup en nadien nog een pintje of 10 dan ne cola en dan naar huis.
Steve_M
20 maart 2010, 23:49
Tom yam gai.
http://www.thailand-travelonline.com/wp-content/uploads/2008/09/tom-yam-kai.jpg
Jazeker
21 maart 2010, 14:31
Tom yam gai.
http://www.thailand-travelonline.com/wp-content/uploads/2008/09/tom-yam-kai.jpg
Ziet er lekker uit.
guido 007
21 maart 2010, 15:59
Frieten
bgf324
21 maart 2010, 17:03
Ziet er lekker uit.
Wat zit er in?
guido 007
21 maart 2010, 17:07
Wat zit er in?
Water is één van de ingredienten.
Steve_M
21 maart 2010, 18:44
Wat zit er in?
Kipfilet
Chinese Champignons of grote champignons
Kippenbouilion
Citroengras
Kleine chili pepers (Rawit)
Gehakte laos wortel
3 eetlepels vissaus
1 eetlepel suiker
1 eetlepel Chilie pasta of tom yam pasta
1/4 kopje citroen- of limoensap
5 Kaffir-limoen blaadjes
Koriander
Look en sjalot (is niet er authentiek, maar ik stop het er wel in)
Een van mijn absolute lievelingsgerechten uit de Thaise keuken, de truc is een evenwicht te vinden tussen zout, zuur, zoet en pikant.
bgf324
21 maart 2010, 19:01
Kipfilet
Chinese Champignons of grote champignons
Kippenbouilion
Citroengras
Kleine chili pepers (Rawit)
Gehakte laos wortel
3 eetlepels vissaus
1 eetlepel suiker
1 eetlepel Chilie pasta of tom yam pasta
1/4 kopje citroen- of limoensap
5 Kaffir-limoen blaadjes
Koriander
Look en sjalot (is niet er authentiek, maar ik stop het er wel in)
Een van mijn absolute lievelingsgerechten uit de Thaise keuken, de truc is een evenwicht te vinden tussen zout, zuur, zoet en pikant.
Edde een recept dervan hoe daje et moet klaarmaken?
Steve_M
21 maart 2010, 19:04
Edde een recept dervan hoe daje et moet klaarmaken?
Luierik. Allez, vooruit:
http://thefoodaddicts.com/tom-yum-gai-thai-spicy-sour-chicken-soup/
Bij de Sun Wah verkopen ze ook een basispasta voor de soep, waaraan je dan alleen nog kip (of scampi - dan heet het tom yam goong), groenten, vissaus en limoensap moet toevoegen.
bgf324
21 maart 2010, 19:10
Luierik. Allez, vooruit:
http://thefoodaddicts.com/tom-yum-gai-thai-spicy-sour-chicken-soup/
Bij de Sun Wah verkopen ze ook een basispasta voor de soep, waar je dan alleen nog kip (of scampi - dan heet het tom yam goong), groenten, vissaus en limoensap moet toevoegen.
Thx :cheer:
Jaani_Dushman
21 maart 2010, 21:00
Boterhammetjes met kaas, salami en tomaten.
Te moe om nog te koken... :-(
Jaani_Dushman
21 maart 2010, 21:52
De Vicaris Generaal.
bgf324
21 maart 2010, 22:34
Van waar komt dat biertje? :-O
Jaani_Dushman
21 maart 2010, 22:38
Van waar komt dat biertje? :-ODe frigo. :-D
Jaani_Dushman
21 maart 2010, 22:39
Van waar komt dat biertje? :-OGebrouwen door de "Proef" Brouwerij onder licentie voor bierfirma Dilewyns.
cookie monster
21 maart 2010, 22:48
mmmm :-D
bgf324
21 maart 2010, 22:53
frikandel speciaal :cheer:
Dronkoers
22 maart 2010, 02:09
De Vicaris Generaal.
Da smaakt zo vies eh :-(
(gene stout-drinker ;-) )
bgf324
22 maart 2010, 02:57
Nog snel nen leffe binnenkappen zodak goei slaap :cheer:
Jaani_Dushman
22 maart 2010, 21:01
Braadworsten met puree en appelmoes.
Jaani_Dushman
22 maart 2010, 21:04
Da smaakt zo vies eh :-(
(gene stout-drinker ;-) )Allé, allé! Zo een lekker biertje, en dat mag 't hem weer niet... :?
Jaani_Dushman
22 maart 2010, 21:06
Nog snel nen leffe binnenkappen zodak goei slaap :cheer:Melk met honing drinken om goed te slapen, heb ik al gehoord; maar water met suiker, dat is toch nieuw voor mij... :?
bgf324
22 maart 2010, 21:27
Melk met honing drinken om goed te slapen, heb ik al gehoord; maar water met suiker, dat is toch nieuw voor mij... :?
Is Leffe water met suiker? :?
Steve_M
22 maart 2010, 21:43
Slaatje met gerookte kip, gebakken krieltjes en champignons.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.