View Full Version : Wat eet/drink je nu?
Weezer
26 augustus 2010, 22:01
gaat lekker binnen.
Ies nais
cookie monster
27 augustus 2010, 05:00
mmmmmmmmmmmmmmmm
Weezer
27 augustus 2010, 09:58
Beetje karig belegd :?
Nynorsk
27 augustus 2010, 10:54
brood met brie
(iets minder karig belegd dan dit hierboven)
Cdude
27 augustus 2010, 10:58
brood met brie
(iets minder karig belegd dan dit hierboven)
Brood met Brigand
(volgens mij zijn dat 2 dikke stukken, lijkt karig omdat je van boven kijkt;) )
Txiki
27 augustus 2010, 11:23
Net een paar boterhammekes binnengespeeld, se. Nu een taske koffie.
knipptics
27 augustus 2010, 18:27
twee potjes magere yoghurt, vervaldatum 10/8
Mitgard
27 augustus 2010, 18:51
twee potjes magere yoghurt, vervaldatum 10/8
Living on the edge hé.
Vlaamse Leeuwin
27 augustus 2010, 19:10
ne cote �* los, met brood.
Cdude
27 augustus 2010, 21:20
Living on the edge hé. :rofl:
Steve_M
27 augustus 2010, 21:25
Noedels en reepjes rundvlees gewokt met sugar snaps, sluiwererwten, chilipepers, oesterzwammen en rode paprika. Dressing erover van balsamico, sojasaus, hoisin, limoensap, kleine chilipeper en een beetje suiker. Lenteuitjes en koriander om te dresseren.
Cdude
27 augustus 2010, 21:26
Noedels en reepjes rundvlees gewokt met sugar snaps, sluiwererwten, chilipepers, oesterzwammen en rode paprika. Dressing erover van balsamico, sojasaus, hoisin, limoensap, kleine chilipeper en een beetje suiker. Lenteuitjes en koriander om te dresseren.
sugar snaps = die groene peulen?
Steve_M
27 augustus 2010, 21:28
sugar snaps = die groene peulen?
72046
In het Nederlands (maar zelden) ook wel suikererwt genoemd.
Txiki
27 augustus 2010, 21:59
Old Strong Ale Vleteren
duveltje382
27 augustus 2010, 22:06
Ik drink nu wat kraantjes water,ook erg lekker hoor
Cdude
27 augustus 2010, 22:36
Old Strong Ale Vleteren
Schiet je mij nu dood als ik zeg dat ik dat niet zo erg lekker vind?
Kreeg eens paar flesjes van drummer die kist van fan had gekregen en ...
Heeft wel volle smaak maar lekker :?
groentje
27 augustus 2010, 22:41
Vandaag alleen maar belegde broodjes, te laat opgestaan om warm te eten vooraleer te gaan werken.
groentje
27 augustus 2010, 22:42
Dat, en sloten koffie met melk en suiker, natuurlijk.
Weezer
27 augustus 2010, 23:30
Kopstootje (pils met raki)
Cdude
27 augustus 2010, 23:34
Kopstootje (pils met raki)
The best way to drink raki, which is famous as the Turkish national drink, is with flat cylindrical glasses and cold (8-10 degree). One can drink it with water, straight, with soda or mineral water.
Beer is not on the list ;)
Anijs ...makes me vomit ...Yeeaaachrrrghhh
Weezer
29 augustus 2010, 14:07
Een schipperbittertje verzacht de zeden (en de hoofdpijn)
Steve_M
30 augustus 2010, 16:41
Zo meteen naar de Indiër.
From_Vlaanderen
30 augustus 2010, 20:22
Eendenfilet met gekookte patatten en een zwak mayonaise. Met een pintje.
Cdude
30 augustus 2010, 20:46
Eendenfilet met gekookte patatten en een zwak mayonaise. Met een pintje.
De rest van de eend draait zich om in haar graf 8O
Waar haal jij die verfijnde recepten?
Weezer
30 augustus 2010, 21:52
Een Orval, en wat dadels erbij om te happen...
From_Vlaanderen
31 augustus 2010, 21:38
De rest van de eend draait zich om in haar graf 8O
Waar haal jij die verfijnde recepten?
Wat denk je van: Ne vent alleen, en leren in het leger. (kilo's patatten, die berg was niet gewooon..)
Die een, die bleef maar zitten in het midden van mijn rijvak. Gewoon in de wagen gezwierd, thuis gefileerd en wat patatten gekookt.
Txiki
31 augustus 2010, 21:42
niks nemieë... genoeg gezoope en geschranst vandoag...
From_Vlaanderen
31 augustus 2010, 21:44
niks nemieë... genoeg gezoope en geschranst vandoag...
een duveltje of vier. Nog goe te doen.
Txiki
31 augustus 2010, 21:49
een duveltje of vier. Nog goe te doen.
nikstervan. geejnen druppel nemieë
duveltje382
31 augustus 2010, 21:50
Ik drink weer kraantjes water nu
From_Vlaanderen
31 augustus 2010, 21:50
nikstervan. geejnen druppel nemieë
Arrez iene, mor pasoep ik hem ooit is gewete iene: "Joah ge moe nen duvel in iene kier uit tuterren, dan zijt ge gelijk ne nieve". :rofl:
Txiki
31 augustus 2010, 21:52
Arrez iene, mor pasoep ik hem ooit is gewete iene: "Joah ge moe nen duvel in iene kier uit tuterren, dan zijt ge gelijk ne nieve". :rofl:
:rofl: ne nieve zeejpsmoel joah!
Cdude
31 augustus 2010, 22:05
Wat denk je van: Ne vent alleen, en leren in het leger. (kilo's patatten, die berg was niet gewooon..)
Die een, die bleef maar zitten in het midden van mijn rijvak. Gewoon in de wagen gezwierd, thuis gefileerd en wat patatten gekookt.
Maareuuh, ik ben ook ne vent alleen (in de week)
Vandaag at ik (zelf)gemarineerde lamskoteletjes(2 soorten mosterd, look, olijfolie, paprike,p/z) met bloemkool, Nicola's en lichte kaassaus.
Nu die single malt eens aan't proeven. Geen idee wat ik moet proeven mr gaat wel binnen :-P
From_Vlaanderen
31 augustus 2010, 22:09
Maareuuh, ik ben ook ne vent alleen (in de week)
Vandaag at ik (zelf)gemarineerde lamskoteletjes(2 soorten mosterd, look, olijfolie, paprike,p/z) met bloemkool, Nicola's en lichte kaassaus.
Nu die single malt eens aan't proeven. Geen idee wat ik moet proeven mr gaat wel binnen :-P
wacht even, ierst is zing wa nicolas zen, zen da pataate?
From_Vlaanderen
31 augustus 2010, 22:10
amai, nicola knappe dinges
http://www.exposay.com/celebrity-photos/nicola-roberts-its-a-boy-girl-thing-movie-premiere-arrivals-b4HgJ0.jpg
http://www.topnews.in/files/images/Nicola-Roberts1_0.jpg
duveltje382
31 augustus 2010, 22:13
Zo een farme vijve op het forum
From_Vlaanderen
31 augustus 2010, 22:14
joahjoah den dude e die gefret vandoag zeetem.
Arrez, zeetem e.
duveltje382
31 augustus 2010, 22:18
Bravo
Cdude
31 augustus 2010, 23:22
joahjoah den dude e die gefret vandoag zeetem.
Arrez, zeetem e.
Dat poesje wil ik wel ns "fretten" zoals jij dit zo mooi uitdrukt;
Spijtig genoeg oaren et piepers (http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicola_(aardappel))
bgf324
1 september 2010, 01:40
Kervelsoep
forzaflandria
1 september 2010, 16:45
Chinese zoetigheid met groenebonenpasta.
Die met rodebonenpasta is voor morgen.
duveltje382
1 september 2010, 16:48
Ben nu fruitsap aan het drinken,morgen werken hé
Nynorsk
1 september 2010, 17:17
seffes om een portie frrrrrietjes :cheer:
Zwartengeel
1 september 2010, 17:21
http://www.youtube.com/watch?v=ghY8jV760yc
Nynorsk
1 september 2010, 17:22
*proest*
:cheer: andré :cheer:
bgf324
1 september 2010, 18:01
Kalfsfricasée
Cdude
1 september 2010, 18:01
seffes om een portie frrrrrietjes :cheer:
Tandpijn is duidelijk foetsie ? 8-)
Cdude
1 september 2010, 18:02
http://www.youtube.com/watch?v=ghY8jV760yc
Met kaassaus en lamskoteletjes? :cheer:
groentje
1 september 2010, 19:08
Na het werk nog eens even bij de toog van vishandel De Noordzee verbleven, en er achtereenvolgens een vissoep, garnaalkroketten en een mooi knorhaantje gegeten, en doorgespoeld met een glaasje witte wijn.
From_Vlaanderen
1 september 2010, 21:13
Om te beginnen, wat bientjes gekookt met een snuifje zout. De bientjes worden samen vermengt met de verse prei om zo tot een optimale smaak te komen.
Samen met een gemarineerd kippenfiletje met mediterrane kruiden.
Prijstoemp me nen dobbele kiekefile dus.
Cdude
1 september 2010, 21:44
Om te beginnen, wat bientjes gekookt met een snuifje zout. De bientjes worden samen vermengt met de verse prei om zo tot een optimale smaak te komen.
Samen met een gemarineerd kippenfiletje met mediterrane kruiden.
Prijstoemp me nen dobbele kiekefile dus.
Zie ik daar GROENTEN? OMG 8O8O8O8O
Cdude
1 september 2010, 21:45
Boontjes, verse tomatensaus met champs en Nicolastoemp.
Kippebil.
From_Vlaanderen
1 september 2010, 21:45
Zie ik daar GROENTEN? OMG 8O8O8O8O
Tuurlijk dadde, ik fret da veul ze, ge hebt daar toch ergens een schoon fotooke van.
From_Vlaanderen
1 september 2010, 21:48
Boontjes, verse tomatensaus met champs en Nicolastoemp.
Kippebil.
Mijn champs zijn slecht geworden, :(. Ik weet niet goed waar ik dat moet inkappen. Ik gooi dat meestal in mijn sauzen, spaghetti, bloedsaus en jagerssaus.
's Anderdaags koppijn, van die goeikope wijn die in die saus gekapt is.
(Die fles moet toch leeg):lol:
Cdude
1 september 2010, 22:35
Mijn champs zijn slecht geworden, :(. Ik weet niet goed waar ik dat moet inkappen. Ik gooi dat meestal in mijn sauzen, spaghetti, bloedsaus en jagerssaus.
's Anderdaags koppijn, van die goeikope wijn die in die saus gekapt is.
(Die fles moet toch leeg):lol:
Omelet met champs, uitje met champs en boontjes in opwarmen. Champ saus, ...
Ik gebruik dat als 2de groente, geeft wat afwisseling als ik overschot heb.
Weezer
2 september 2010, 16:57
Penne met gerookt spek, kipfilet, prei, champignons en roomkaas.
duveltje382
2 september 2010, 17:02
Ik heb vanmiddag (op het werk) spaghetti met spaghetti saus en kaas erop gegeten
Lekker ;)
Andy
4 september 2010, 13:29
5 grote aardappelen, 230g boontjes, 2 tomaten, 2 worteltjes, 350g gehakt, 1 ajuin. Aardappelen en gehakt netjes in de pan gebakken, de rest laten meesudderen. Afgewerkt met kerrie en harissa.
En twee glazen water.
't Was lekker en genoeg. :)
(Eten klaargemaakt voor twee dagen, binnengespeeld tijdens een enkele maaltijd. Gebeurt wel meer.)
Cdude
4 september 2010, 13:37
5 grote aardappelen, 230g boontjes, 2 tomaten, 2 worteltjes, 350g gehakt, 1 ajuin. Aardappelen en gehakt netjes in de pan gebakken, de rest laten meesudderen. Afgewerkt met kerrie en harissa.
En twee glazen water.
't Was lekker en genoeg. :)
(Eten klaargemaakt voor twee dagen, binnengespeeld tijdens een enkele maaltijd. Gebeurt wel meer.)
Verhouding vlees/groenten 1 op 1 ::magniet:
Andy
4 september 2010, 13:48
Verhouding vlees/groenten 1 op 1 ::magniet:
Euhm, neen. Groentjes: 1 ajuin, 230g boontjes, 2 tomaten en 2 worteltjes. Dat zal wel meer geweest zijn aan gewicht dan dat vlees.
(nvm, 't was een halve kilo gehakt lees ik hier op dat etiket. Maar dat moest dan ook op. En dan ben ik het proeven van de kippenenkels (?), worteltjes en aardappeltjes van m'n buurvrouw nog vergeten.)
Morgen zal het iets evenwichtigers zijn.
Steve_M
4 september 2010, 13:54
Euhm, neen. Groentjes: 1 ajuin, 230g boontjes, 2 tomaten en 2 worteltjes. Dat zal wel meer geweest zijn aan gewicht dan dat vlees.
(nvm, 't was een halve kilo gehakt lees ik hier op dat etiket. Maar dat moest dan ook op. En dan ben ik het proeven van de kippenenkels (?), worteltjes en aardappeltjes van m'n buurvrouw nog vergeten.)
Morgen zal het iets evenwichtigers zijn.
Is jouw buurvrouw Chinees?
Andy
4 september 2010, 13:54
On a related note: hier wordt zowat alles klaargemaakt: zalmkop, eendenhuid, varkenspootjes, varkensoren, kippenenkels, kippennekken, kippenmagen, levertjes, duiven- en andere niertjes en zeediertjes waarvan ik de naam zelfs niet ken. Niet door mij natuurlijk, maar door enkele Chinezen. Hun keuken is een beetje diverser dan de Vlaamse.
Andy
4 september 2010, 13:56
Is jouw buurvrouw Chinees?
Ik zit met vier Chinezen en een Limburger op kot. De kippenenkels werden klaargemaakt door een Chinese.
Je denkt dat die dingen enkel daar gegeten worden? Goed mogelijk.
Steve_M
4 september 2010, 13:58
Ik zit met vier Chinezen en een Limburger op kot. De kippenenkels werden klaargemaakt door een Chinese.
Je denkt dat die dingen enkel daar gegeten worden? Goed mogelijk.
Ik ben ooit eens door een Chinese vriend uitgenodigd naar de achterkamer van een restaurant waar de authentieke keuken geserveerd werd. Daar kwamen ook kippenenkels (onder andere) aan te pas. Vandaar.
Andy
4 september 2010, 14:01
Ik ben ooit eens door een Chinese vriend uitgenodigd naar de achterkamer van een restaurant waar de authentieke keuken geserveerd werd. Daar kwamen ook kippenenkels (onder andere) aan te pas. Vandaar.
Dat hou je soms echt niet voor mogelijk welke ingrediënten daarin gaan. :-) Maar op het vlak van koken zelf, houden m'n kotgenoten het wel redelijk simpel. 't Zijn gewoon die ingrediënten die soms exotisch lijken. Je moet maar eens in een stadje als Leuven op zoek gaan naar pakweg haaienvinnen. Het 'Mexicaanse' gerecht (sic) couscous vinden ze dan weer 'te exotisch' om te proeven.
Je doet er wel wat inspiratie van op.
Cdude
4 september 2010, 14:43
On a related note: hier wordt zowat alles klaargemaakt: zalmkop, eendenhuid, varkenspootjes, varkensoren, kippenenkels, kippennekken, kippenmagen, levertjes, duiven- en andere niertjes en zeediertjes waarvan ik de naam zelfs niet ken. Niet door mij natuurlijk, maar door enkele Chinezen. Hun keuken is een beetje diverser dan de Vlaamse.
Bwaa, levertjes en andere organen zie ik geen probleem mr wat heb je aan huid, kop of nekken?
Toch nt veel(niks?) eet aan?
Cdude
4 september 2010, 14:44
Morgen zal het iets evenwichtigers zijn. Bah bah ....geen grotere VETzakkerij dan gehakt.
Steve_M
4 september 2010, 14:55
Bah bah ....geen grotere VETzakkerij dan gehakt.
Niet noodzakelijk, hoor:
http://www.voedingswaardetabel.nl/voedingswaarde/?q=G
Andy
4 september 2010, 15:01
Niet noodzakelijk, hoor:
Geen idee. 't Was lekker, en daarvoor deed ik het.
Cdude
4 september 2010, 15:03
Niet noodzakelijk, hoor:
Ondertussen in de praktijk (http://www.evmi.nl/nieuws/overig/1485/mager-gehakt-supermarkt-te-vet.html)
Steve_M
4 september 2010, 15:13
Ondertussen in de praktijk (http://www.evmi.nl/nieuws/overig/1485/mager-gehakt-supermarkt-te-vet.html)
Dan koop je je gehakt toch bij de slager ipv de supermarkt. Bovendien is het zoals met alles: met mate is er geen enkel probleem.
Cdude
4 september 2010, 15:34
Dan koop je je gehakt toch bij de slager ipv de supermarkt. Bovendien is het zoals met alles: met mate is er geen enkel probleem.
nvm, 't was een halve kilo gehakt lees ik hier op dat etiket;-)
Discobitch
4 september 2010, 17:53
Rauwe gehakte steak is lekker en gezonder dan gebakken vlees.
Discobitch
4 september 2010, 17:54
On topic: orgaanvlees. Lekker en goedkoop. Anderhalve euro voor twee kilo kippenmagen/harten.
manta
4 september 2010, 17:56
On topic: orgaanvlees. Lekker en goedkoop. Anderhalve euro voor twee kilo kippenmagen/harten.
Magen en harten ? Wa doede met die magen ??? :?
Kippeleverkes wel , kippeleversoep maak ik al wel eens , zelfs de grootste pot eten ze der van leeg .
Discobitch
4 september 2010, 17:57
Magen en harten ? Wa doede met die magen ??? :?
Kippeleverkes wel , kippeleversoep maak ik al wel eens , zelfs de grootste pot eten ze der van leeg .
Kippenleversoep? Geef recept eens?
Kippenmagen? Wel, die bakt men of kookt men, zoals elk ander vlees. Is lekker hoor. Moet je maar eens kopen.
duveltje382
4 september 2010, 18:04
Kippenmagen? Wel, die bakt men of kookt men, zoals elk ander vlees. Is lekker hoor. Moet je maar eens kopen.
Ach gewoon vies als ik dat hier zo hoor :evil:
Discobitch
4 september 2010, 18:07
Ach gewoon vies als ik dat hier zo hoor :evil:
Ik dacht dat je als arme toch wel die preutsheid niet bezat.
Vlees is vlees. Of het nu kip, slak of sprinkhaan is.
Vaak staan vooroordelen de smaakbeleving in de weg. Of is de smaak iets wat we niet gewoon zijn.
manta
4 september 2010, 18:08
'k Heb daar geen recept voor :-D
Gewoon gelijk ander soep , nen boulie laten trekken , dan de leverkes voor de groenten . Ik haal die er wel uit als ze gaar zijn om ze met een vork te pletten (anders zagen ze voor "die rare stukjes", de smaak van de leverkes komt echt wel goed naar boven en 't is nog stevig soepke ook , goed in de winter :)
Die magen lijkt me iets raar maar 'k wil da wel eens proberen , 'k weet dat m'nen hond vroeger pensen kreeg , koeiemagen (niet koken , ik herhaal , niet koken , da stinkt uuuuuren en dagen héél uw kot door...)
manta
4 september 2010, 18:09
Vaak staan vooroordelen de smaakbeleving in de weg. Of is de smaak iets wat we niet gewoon zijn.
Me dunkt dat escargots niet echt armemensenvreet is ... :-D
Discobitch
4 september 2010, 18:11
Me dunkt dat escargots niet echt armemensenvreet is ... :-D
Da's vrij tijdsafhankelijk hoor. Escargots zijn in feite slakken die op druivenplantages leven. Als ze enkel druif eten, worden ze best lekker.
Om ze dan te stoven met look... Je hebt geen parasieten op je plantage, en je hebt best lekker eten.
Oesters. Nog zoiets. Het was vroeger armemansvreet. Nu is het enorm duur.
Discobitch
4 september 2010, 18:12
'k Heb daar geen recept voor :-D
Gewoon gelijk ander soep , nen boulie laten trekken , dan de leverkes voor de groenten . Ik haal die er wel uit als ze gaar zijn om ze met een vork te pletten (anders zagen ze voor "die rare stukjes", de smaak van de leverkes komt echt wel goed naar boven en 't is nog stevig soepke ook , goed in de winter :)
Die magen lijkt me iets raar maar 'k wil da wel eens proberen , 'k weet dat m'nen hond vroeger pensen kreeg , koeiemagen (niet koken , ik herhaal , niet koken , da stinkt uuuuuren en dagen héél uw kot door...)
Vind je wel in de orgaanvleesafdeling in betere supermarkten. Is niet zoals koeienmagen (ik weet het :D) . Zijn kleine propere stukjes vlees.
Welke groenten doe je bij de leversoep? Kan men ze ook doorsteken, zoals een bisque?
duveltje382
4 september 2010, 18:16
Droog brood met bier was mij dagelijkse kost ;)
Ik ben trouwens niet meer arm nu
Discobitch
4 september 2010, 18:17
Droog brood met bier was mij dagelijkse kost ;)
Ik ben trouwens niet meer arm nu
Wel, als je wilt besparen, kijk dan in de afdeling "orgaanvlees" in de betere supermarkt.
Heb je voor 2 euro genoeg vlees voor een hele week.
duveltje382
4 september 2010, 18:20
Wel, als je wilt besparen, kijk dan in de afdeling "orgaanvlees" in de betere supermarkt.
Heb je voor 2 euro genoeg vlees voor een hele week.Ik moest als kind vroeger altijd lever eten,ik kots er nu nog van
Zelfs liever geen vlees
manta
4 september 2010, 18:21
Vind je wel in de orgaanvleesafdeling in betere supermarkten. Is niet zoals koeienmagen (ik weet het :D) . Zijn kleine propere stukjes vlees.
Welke groenten doe je bij de leversoep? Kan men ze ook doorsteken, zoals een bisque?
'k zal is in die afdeling gaan snollen se .
Die pensen vergeet ik nooit meer (niemand hier trouwens :lol:) , maar 'k dacht effectief dat je dat zo moest doen ... :-(
'k Heb die soep nog nooit doorgedaan , mss wel een poging waard , maar nodig is het niet echt . Mss wel eens de moeite om te zoeken naar wat er eigenlijk 't beste bijpast .
Voor de rest maak ik dat gelijk gewone soep , met de normale groentjes; prei selder , peekes, ui en wat er verder van dienst is in de groentenafdeling ;-)
manta
4 september 2010, 18:24
Ik moest als kind vroeger altijd lever eten,ik kots er nu nog van
Zelfs liever geen vlees
Lever is pertang lekker en gezond :)
'k ben z'ne naam vergeten maar der was nen triatleet of maratonloper die er op leefde (geen geld en geen sponsoring, wel overleden ondertussen.) die liep die toestanden op zo'n dieet .
duveltje382
4 september 2010, 18:26
Lever is pertang lekker en gezond :)
'k ben z'ne naam vergeten maar der was nen triatleet of maratonloper die er op leefde (geen geld en geen sponsoring, wel overleden ondertussen.) die liep die toestanden op zo'n dieet .
:lol: idd overleden dus ;)
manta
4 september 2010, 18:28
:lol: idd overleden dus ;)
Zelfmoord dacht ik ... Van pure miserie ... 'k Zit me suf te denken zenne , maar 'k kom er niet op ... :-(
Niet van lever eten dus ... 8-)
duveltje382
4 september 2010, 18:29
Zelfmoord dacht ik ... Van pure miserie ... 'k Zit me suf te denken zenne , maar 'k kom er niet op ... :-(
:lol:
zelfs dat ben je vergeten van Uw lever eten :lol:
Discobitch
4 september 2010, 18:30
Ik moest als kind vroeger altijd lever eten,ik kots er nu nog van
Zelfs liever geen vlees
Er is meer dan enkel lever.
Hartjes, bijvoorbeeld.
duveltje382
4 september 2010, 18:49
Er is meer dan enkel lever.
Hartjes, bijvoorbeeld.
Achhhhhhh
Wie eet er nu een dier zijn hart op brrrrrrrrrrr
420yeahbaby
4 september 2010, 19:09
kunnen we nu es massaal voor een maand geen vlees meer eten?
(ook al doe ik niet mee hehe)
duveltje382
4 september 2010, 19:19
kunnen we nu es massaal voor een maand geen vlees meer eten?
(ook al doe ik niet mee hehe)
*kuch*
Ik heb een vol jaar zonder vlees geleefd,daar ga je niet dood van hoor
Discobitch
4 september 2010, 19:26
Achhhhhhh
Wie eet er nu een dier zijn hart op brrrrrrrrrrr
Wat is daar mis mee?
duveltje382
4 september 2010, 19:31
Wat is daar mis mee?
Je mag een hart van een beest niet belangrijk vinden nu,maar dat zegt meer over U dan over het beest
Discobitch
4 september 2010, 19:36
Je mag een hart van een beest niet belangrijk vinden nu,maar dat zegt meer over U dan over het beest
Kun je ook normaal communiceren?
Ik begrijp het volledig dat niemand je hielp toen je dakloos was. Je bent ergerlijk en bevooroordeeld.
bgf324
4 september 2010, 19:39
Een trosje druiven.
420yeahbaby
4 september 2010, 19:56
Ik drink wat mij zat maakt, en net nu, net nu ik het nogmaals doe kom ik volk op ht forum tekort?
Ze zitten op een ander forum zeker? :)
Steve_M
4 september 2010, 20:03
Ik zal je uit je lijden verlossen: Wito De Meulder.
duveltje382
4 september 2010, 20:06
Uit de spelletjesdoos
Steve_M
4 september 2010, 20:12
Uit de spelletjesdoos
Erg gevat van je. Wel langs geen kanten van toepassing, daardoor verliest het zijn komisch effect. Volgende keer beter.
manta
4 september 2010, 22:21
't zou goed kunnen , met den beste wil ter wereld kom ik er ni op :-D
'k Herinner me een interview waar die vlakaf zei dat z'n maaltijden redelijk eenzijdig waren omdat hij niet teveel kon spenderen voor z'n eten .Daarom was lever één van z'n voornaamste bronnen van energie en zo...
Maar knap dat je der op komt ... :thumbsup:
Cdude
4 september 2010, 22:24
Da's vrij tijdsafhankelijk hoor. Escargots zijn in feite slakken die op druivenplantages leven. Als ze enkel druif eten, worden ze best lekker.
Om ze dan te stoven met look... Je hebt geen parasieten op je plantage, en je hebt best lekker eten.
Oesters. Nog zoiets. Het was vroeger armemansvreet. Nu is het enorm duur.
Idem dito voor kreeft maareuuu, sedert wanneer eten slakken parasieten? 8O
Steve_M
4 september 2010, 22:26
't zou goed kunnen , met den beste wil ter wereld kom ik er ni op :-D
'k Herinner me een interview waar die vlakaf zei dat z'n maaltijden redelijk eenzijdig waren omdat hij niet teveel kon spenderen voor z'n eten .Daarom was lever één van z'n voornaamste bronnen van energie en zo...
Maar knap dat je der op komt ... :thumbsup:
Als ik me niet vergis was hij ook polyglot (een taal of tien, geloof ik) en werkte hij in een fabriek van Lu.
Andy
5 september 2010, 01:19
Hart heb ik nog niet geprobeerd. Maar voor dinsdag heb ik niertjes besteld.
Cdude
5 september 2010, 01:26
Kippelevertjes met veegje moster/look/olijfolie
Op bedje van slamengsel
manta
6 september 2010, 17:57
Burps ... Buikje overvol ...
Stoofpotje van witte kool met kikkererwten , spaanse pikante worstjes en soepvlees ...
Morgen best niet achter mij doorlopen ... ;-)
duveltje382
6 september 2010, 18:20
Burps ... Buikje overvol ...
Stoofpotje van witte kool met kikkererwten , spaanse pikante worstjes en soepvlees ...
Morgen best niet achter mij doorlopen ... ;-)
Kook je dat zelf?
manta
6 september 2010, 18:59
Kook je dat zelf?
8O
M'n privékokkin was er vandaag ni zenne ... :-D
In de Zirkstraat haalt ge die worstjes , 2 soorten , pikante en iets meer pikante al naargelang uw goesting ... A ge da gewoon vraagt weet die wel wa ge zoekt ;-)
Steve_M
6 september 2010, 18:59
Vanaf vandaag de sporen van de zomer (al die drank, de BBQ's en terrasjes) er terug binnen afwerken. 6 maaltijden per dag i.p.v. 2, te beginnen met een stevig ontbijt (3 hardgekookte eieren, volkorenbrood, kalkoen en pompelmoes), deze middag een proteïneshake, zo meteen kip met groene asperges, rettich, tomaat en een beetje volkorenpasta.
Daarna aan de slag met de gewichten, tot slot laatste tussendoortje voor het slapengaan rauwkost, amandelen en wat suikervrije pindakaas.
duveltje382
6 september 2010, 19:01
8O
M'n privékokkin was er vandaag ni zenne ... :-D
In de Zirkstraat haalt ge die worstjes , 2 soorten , pikante en iets meer pikante al naargelang uw goesting ... A ge da gewoon vraagt weet die wel wa ge zoekt ;-)
Ik als alleenstaande heb die moed niet om te koken voor mijn eigen hoor
manta
6 september 2010, 19:07
Vanaf vandaag de sporen van de zomer (al die drank, de BBQ's en terrasjes) er terug binnen afwerken. 6 maaltijden per dag i.p.v. 2, te beginnen met een stevig ontbijt (3 hardgekookte eieren, volkorenbrood, kalkoen en pompelmoes), deze middag een proteïneshake, zo meteen kip met groene asperges, rettich, tomaat en een beetje volkorenpasta.
Daarna aan de slag met de gewichten, tot slot laatste tussendoortje voor het slapengaan rauwkost, amandelen en wat suikervrije pindakaas.
Een paar weken op oxo helpt ook zenne ... :-D
manta
6 september 2010, 19:09
Ik als alleenstaande heb die moed niet om te koken voor mijn eigen hoor
Wrm ni ? Ge hebt altijd ne pot voor twee dagen en a ge 't niet goe kunt , er zijn zelfs kooklessen die ze geven waar ge't van simpele dingen leert . Ge weet nooit wa voor schoon volk ge der tegenkomt hé ...:-D
duveltje382
6 september 2010, 19:10
Wrm ni ? Ge hebt altijd ne pot voor twee dagen en a ge 't niet goe kunt , er zijn zelfs kooklessen die ze geven waar ge't van simpele dingen leert . Ge weet nooit wa voor schoon volk ge der tegenkomt hé ...:-D
Daar heb je gelijk in :lol:
Steve_M
6 september 2010, 19:12
Een paar weken op oxo helpt ook zenne ... :-D
Een grote misvatting en de reden voor het mislukken van vele diëten. De meeste lui gaan minder eten om zo af te vallen. Dat lukt even, maar je houdt dat niet vol. Ik heb een programma waarin je je stofwisseling maximaliseert en dat gericht is op spieropbouw i.p.v. op vetafbraak. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe meer calorieën je per dag (in rust) verbrandt. Het nadeel is dat je je maaltijden gedurende zes weken echt wel vrij nauwkeurig moet plannen en dat je eigenlijk de hele dag zit te eten.
duveltje382
6 september 2010, 19:17
Een grote misvatting en de reden voor het mislukken van vele diëten. De meeste lui gaan minder eten om zo af te vallen. Dat lukt even, maar je houdt dat niet vol. Ik heb een programma waarin je je stofwisseling maximaliseert en dat gericht is op spieropbouw i.p.v. op vetafbraak. Hoe meer spiermassa je hebt, hoe meer calorieën je per dag (in rust) verbrandt. Het nadeel is dat je je maaltijden gedurende zes weken echt wel vrij nauwkeurig moet plannen en dat je eigenlijk de hele dag zit te eten.
Ik ga me er ff tussen moeien,en dieet zit tussen jullie oren,das dieet
Weer zo een stomme opmerking van het duveltje382,ik schaam mij soms :oops:
Cdude
6 september 2010, 19:39
Kook je dat zelf?Dat stoven laat hij door het vuur doen ;)
Cdude
6 september 2010, 19:40
Ik ga me er ff tussen moeien,en dieet zit tussen jullie oren,das dieet
Weer zo een stomme opmerking van het duveltje382,ik schaam mij soms :oops:Wel schaam je dan nog maar eens want wat Steve beschrijft is 100% correct.
duveltje382
6 september 2010, 19:50
Wel schaam je dan nog maar eens want wat Steve beschrijft is 100% correct.
OK. maar vermageren doe je enkel maar met je geest,das erg simpel hé
manta
6 september 2010, 19:56
Vermageren ???
Die die eet dieet niet en zo zeker ... ;-)
Hier se , een goede reden om den BBQ terug aan te steken ... :
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1153977/2010/09/06/Dikke-mannen-bereiken-orgasme-minder-snel.dhtml
:-D
Steve_M
OK. maar vermageren doe je enkel maar met je geest,das erg simpel hé
Enorme misvatting. Tuurlijk, als je snel-snel een paar kilo's wil verliezen omdat je binnen twee maanden gaat trouwen, dan is er geen enkel probleem. Dan kan je op wilskracht wel stoppen met eten. Maar dat is behoorlijk ongezond en zorgt er uiteindelijk voor dat je dikker eindigt dan dat je begonnen bent (achteraf compenseer je sowieso). Daarom mislukt 90% van de dieetpogingen op lange termijn.
Ik heb zelfs geen weegschaal in huis, want de meeste mensen focussen te veel op gewicht. Mijn gewicht boeit mij eigenlijk maar weinig, mijn vetpercentage des te meer. En dat krijg je alleen naar beneden door de combinatie van een (eiwitrijk) dieet en krachttraining (is veel beter hiervoor dan cardio). De rest is mumbo-jumbo. Ik heb jaren aan intensieve krachttraining gedaan in een club vol bodybuilders, die eigenlijk diezelfde principes toepassen (maar dan veel extremer, natuurlijk).
Steve_M
Vermageren ???
Die die eet dieet niet en zo zeker ... ;-)
Hier se , een goede reden om den BBQ terug aan te steken ... :
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1153977/2010/09/06/Dikke-mannen-bereiken-orgasme-minder-snel.dhtml
:-D
Dikke mannen hebben wel vaker erectiestoornissen, misschien heeft dat er ook mee te maken ;-)
manta
9 september 2010, 18:12
:cheer: Kotspot :cheer:
bgf324
10 september 2010, 00:26
Verse soep!
groentje
10 september 2010, 18:54
Veels te dure sandwiches gekocht in Franse stations. 4,50 euro, daarvoor kan ik mezelf een smakelijk tweegangenmenu klaarmaken.
groentje
10 september 2010, 18:55
Per sandwich was dat dus, hé, die 4,50 euro.
bgf324
11 september 2010, 18:07
Lasagna!
Nynorsk
11 september 2010, 20:56
't is weer een schoon uur om nog te eten zenne...
biefstuk met frietjes, bearnaisesaus, rauwkostmengelingske
Discobitch
11 september 2010, 21:03
Wat heb je ermee gedaan en wat vond je ervan?
Duupje
11 september 2010, 21:03
't is weer een schoon uur om nog te eten zenne...
biefstuk met frietjes, bearnaisesaus, rauwkostmengelingske
Doe ne keer open, ksta bijna aan uw deur :p
Nynorsk
11 september 2010, 21:05
Doe ne keer open, ksta bijna aan uw deur :p
bitch is gonna steal mah food :x:x:x
Nynorsk
11 september 2010, 21:06
kom maar af eigenlijk, 'k heb nog ongeveer een heel biefstuk over.
Steve_M
11 september 2010, 21:08
kom maar af eigenlijk, 'k heb nog ongeveer een heel biefstuk over.
Hoeveel biefstukken bak jij zo voor jezelf misschien?
Steve_M
11 september 2010, 21:08
Nynorsk doesn't share food ;-)
Nynorsk
11 september 2010, 21:14
Hoeveel biefstukken bak jij zo voor jezelf misschien?
't waren twee kleintjes. Eentje was wa weinig, twee teveel.
overschot morgen bij den boterham met wa pickles :-P
Duupje
11 september 2010, 21:15
You rang my lady? 8-)
Duupje
11 september 2010, 21:15
Nynorsk doesn't share food ;-)
Nynny shares everything with me :twisted:
Nynorsk
11 september 2010, 21:16
You rang my lady? 8-)
zeg ge zijt nie meer zwanger eh nu!! manieren houden! :-D
(allez, 'k hoop da ge nie zwanger zijt...)
Duupje
11 september 2010, 21:17
zeg ge zijt nie meer zwanger eh nu!! manieren houden! :-D
(allez, 'k hoop da ge nie zwanger zijt...)
8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O
En ook nog ...
8O
Nynorsk
Nynny shares everything with me :twisted:
3 van mijn exen in ruil voor 1 nachtje meneer duup? :-D
Duupje
3 van mijn exen in ruil voor 1 nachtje meneer duup? :-D
Nee merci :p
Nynorsk
8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O8O
En ook nog ...
8O
Ik hoop dat "8O" nie wil zeggen "oe wette gaai da?!"
Duupje
11 september 2010, 21:18
Ik hoop dat "8O" nie wil zeggen "oe wette gaai da?!"
Nyn, kga u komen meppe éh scheetje! 8O
Nynorsk
11 september 2010, 21:18
Nee merci :p
4 exen? 5?
ge moogt er vliegenmeppers op uittesten?
Nynorsk
11 september 2010, 21:19
Nyn, kga u komen meppe éh scheetje! 8O
'k zal nummer 4 wel adopteren ofzo.
lijkt me een genetische uitdaging van jewelste.
Duupje
11 september 2010, 21:19
4 exen? 5?
ge moogt er vliegenmeppers op uittesten?
Tnx but no tnx!
Trut! Ik zie u ook graag! :heart:
Duupje
11 september 2010, 21:20
'k zal nummer 4 wel adopteren ofzo.
lijkt me een genetische uitdaging van jewelste.
If only you would know... :twisted:
Nynorsk
11 september 2010, 21:20
Tnx but no tnx!
Trut! Ik zie u ook graag! :heart:
Een biefstuk met bearnaise en frietjes in ruil voor meneer duup dan? :-D
Duupje
11 september 2010, 21:22
Een biefstuk met bearnaise en frietjes in ruil voor meneer duup dan? :-D
Hmmz...
Nu maakt ge het wel lastig éh! :rofl:
Seg, vanwaar al die interesse in meneer Duup? :p
(kverhuur em ze)
Nynorsk
11 september 2010, 21:26
Hmmz...
Nu maakt ge het wel lastig éh! :rofl:
Seg, vanwaar al die interesse in meneer Duup? :p
(kverhuur em ze)
'k wou eens zien of ge ook 'alles' met mij wou delen.
en 'k heb geen geld ne meer. 'k heb vandaag de rechterhelft van een keischattige toyboy gehuurd aan 500/ maand. Het volledige pakket bleek onbetaalbaar :-(. Maar nu ben ik dus wel blut.
Duupje
11 september 2010, 21:26
'k wou eens zien of ge ook 'alles' met mij wou delen.
en 'k heb geen geld ne meer. 'k heb vandaag de rechterhelft van een keischattige toyboy gehuurd aan 500/ maand. Het volledige pakket bleek onbetaalbaar :-(. Maar nu ben ik dus wel blut.
Mag'k ook meespelen dan?
Nynorsk
11 september 2010, 21:28
Mag'k ook meespelen dan?
met mijne halve toyboy, of krijg ik den uwe gratis als ik er u bijpak?
Duupje
11 september 2010, 21:29
met mijne halve toyboy, of krijg ik den uwe gratis als ik er u bijpak?
Ksmijt die buiten en kspeel wel wa met u :p
Nynorsk
11 september 2010, 21:30
Ksmijt die buiten en kspeel wel wa met u :p
ok. maar NU hebben we nen deal :cheer:
Weezer
11 september 2010, 21:31
:(
Nynorsk
'k ga hier spijt van krijgen eh...
w�*t gaan we precies spelen? :|
Nynorsk
haha :D
is er iets? :lol:
Duupje
ok. maar NU hebben we nen deal :cheer:
:cheer: deals :cheer:
Tzal allesinds goedkoper zijn :rofl:
manta
11 september 2010, 21:32
Als 't spannend wordt komde gij teuten trekken ... :?
Duupje
Voor ne schone prijs moogde komen kijken :p
Duupje
'k ga hier spijt van krijgen eh...
w�*t gaan we precies spelen? :|
Uno? :p
Nynorsk
11 september 2010, 21:33
Uno? :p
:-(
dronkoeeeers, ze pest mij! :-(
Duupje
11 september 2010, 21:35
:-(
dronkoeeeers, ze pest mij! :-(
Kmis em :-(
Hij zou goe meedoen met mij :p
Weezer
11 september 2010, 21:35
Voor ne schone prijs moogde komen kijken :p
Dat is het hem nou juist, ik ben achter m'n rug om al voor de helft verhandeld...
Duupje
11 september 2010, 21:37
Dat is het hem nou juist, ik ben achter m'n rug om al voor de helft verhandeld...
Als toyboy?
WhooooooooooooF'ingHooooooooo :-D
Nynorsk
11 september 2010, 21:38
hoho. ik ging je houden hoor. ik heb al maar de helft, en duup is nogal een Miss Greedy.
Duupje
11 september 2010, 21:39
hoho. ik ging je houden hoor. ik heb al maar de helft, en duup is nogal een Miss Greedy.
Moi?
8O
Nynorsk
11 september 2010, 21:39
Als toyboy?
WhooooooooooooF'ingHooooooooo :-D
Nu komen we ineens wel overeen qua smaak zeker? :-D
Duupje
11 september 2010, 21:40
Nu komen we ineens wel overeen qua smaak zeker? :-D
Nee, nog altijd niet.
Weezer
11 september 2010, 21:47
*voelt zich met de minuut angstiger worden*
Jazeker
11 september 2010, 23:27
*voelt zich met de minuut angstiger worden*
Ik heb een kelder waar je je tussen wasmachine en droogkast kan verstoppen. Een extra grote bus titox staat binnen handbereik. Ik kan je af en toe een pintje brengen maar dan klop ik eerst op de deur voor je die titox op mij gaat spuiten.
duveltje382
11 september 2010, 23:47
Moi?
8O
Ach Duupje zeg,daar hebben we tijden in Merkseml mee beleeft :)
duveltje382
11 september 2010, 23:49
Ben nu plat water aan het drinken,ik zie dat er bij mijne Merksem en l bij staat,en toch verbeter ik dat niet zé ;)
guido 007
12 september 2010, 06:38
Lasagna!
Heb ik gisteren ook gegeten.
Cris Van Den Durpel heeft er nog een liedje over gemaakt:
"Lasagnaaaaa in den oveeeeeen.
Scherven A. Mok
12 september 2010, 07:19
Ben nu plat water aan het drinken,ik zie dat er bij mijne Merksem en l bij staat,en toch verbeter ik dat niet zé ;)
Ik denk trouwens dat het beleefd hebben is maar ik ben niet zeker. Heb gisteren op het werk ook een knaller van een dt fout doorgestuurd via gps. Afgezondert ipv afgezonderd en dat staat geregistreerd. :oops:
manta
12 september 2010, 16:49
:cheer: Frieten :cheer:
Elke pose da'k bak is al op tegen dat ik tijd heb om aan tafel te gaan zitten ...De vreetzakken :-(
bgf324
12 september 2010, 23:31
hesperolletjes
From_Vlaanderen
15 september 2010, 16:48
hesperolletjes
Ribbenvlees, ach ja, 't was van de voorniet.
Met de gebruikelijke kilo gekoekte pataaaten en nog wat gruune bonen.
bgf324
15 september 2010, 23:31
boterham met oude kaas
Maximus Aurelius
16 september 2010, 06:41
nespressootje
bgf324
16 september 2010, 22:05
Fruitsap
Maximus Aurelius
17 september 2010, 00:28
nespressootje
6 nespresso's is te veel, neem dat van mij aan.
Txiki
17 september 2010, 11:18
bouillon met wat stokbrood. :cheer: lekker warm :cheer:
Weezer
17 september 2010, 15:47
Koffie met een oliebol
Zeno!
17 september 2010, 16:10
Vanavond gaan eten in 't stad met vrienden :D
duveltje382
17 september 2010, 16:26
Ben erg trist,ik drink nu weer water
Maximus Aurelius
17 september 2010, 17:18
vierde blikske cola van de dag
Eendensoep
17 september 2010, 21:47
Niets. Wie weet drink ik straks wel thee.
liberalist_NL
17 september 2010, 22:04
Niets. Wie weet drink ik straks wel thee.
http://justbeer.files.wordpress.com/2008/02/warsteiner-verum.gif
Ook een lekker kopje... :-)
duveltje382
18 september 2010, 07:58
Lekkere koffie nu
duveltje382
18 september 2010, 16:33
Lekker biertje nu zé
bgf324
19 september 2010, 12:32
Een biefstukje!
groentje
19 september 2010, 17:01
Stokbrood met mozarella, opgelegde tomaatjes en pesto, met peperboursin en tomaatjes, met hesp en sla, met kip curry...
De Prodigy
19 september 2010, 22:56
Home made hamburgers van bij Wendy (vriendinneke)
mmmmm...
Jazeker
20 september 2010, 00:49
Niks... morgen wel eten. Moet dan toch de hele dag in A'pen zijn voor 3 en half uurtje. ex-collegas komen ook dus we kunnen onder de middag best onze buik vullen.
groentje
20 september 2010, 18:11
Na de wasserette ofwel een chineesje ofwel een spaghetti. Geen zin in koken.
Wisord
20 september 2010, 18:14
ratatouille met aardappelen en zalmforel
Txiki
20 september 2010, 19:42
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
http://www.scheldebrouwerij.nl/images/brouwerij/OesterstoutYX2Z5837.jpg
Steve_M
20 september 2010, 19:45
Bún bò Huê.
Txiki
20 september 2010, 19:46
Bún bò Huê.
ké?
From_Vlaanderen
20 september 2010, 19:50
ké?
Nen broane beuterham
Txiki
20 september 2010, 19:51
Nen broane beuterham
Aa!
Steve_M
20 september 2010, 19:53
ké?
Pikante Vietnamese soep met rundvlees en dikke noedels.
From_Vlaanderen
20 september 2010, 19:54
:rofl:
Txiki
20 september 2010, 20:02
Pikante Vietnamese soep met rundvlees en dikke noedels.
Aaa euh :?
Txiki
20 september 2010, 20:32
de tweede
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
http://www.scheldebrouwerij.nl/images/brouwerij/OesterstoutYX2Z5837.jpg
Andy
23 september 2010, 19:03
Lever met varkensvlees, paprika, tomaten, ui, look, een tipje mosterd en rijst gemaakt voor m'n buurvrouw en ik. En daar heb ik nu net een heel bord aardbeien van gekregen.
Vlaamse Leeuwin
23 september 2010, 20:24
iets met pasta en een vreemd soort kaassaus....is mij niet bevallen precies :-(
groentje
23 september 2010, 20:27
Lasagne uit de supermarkt. Gelukkig wel kunnen doorspoelen met een Boerinneken uit St-Niklaas.
Txiki
23 september 2010, 20:30
Daarstraks wat soep opgelepeld. Nu is het tijd voor een slaapmutsje.
Vandaag: Old Smuggler Whisky
Als het waar is wat ze zeggen, wordt dat gemaakt op de wijze waarop de Schotse smokkelaars in de 19de eeuw dat maakten. Het is de eerste keer dat ik dit merk gekocht heb. De fles is de helft goedkoper dan de whisky die ik anders in huis haal, maar we zullen zien wat de smaak zegt.
Cdude
23 september 2010, 20:31
oorsprong? Sell-by date?
Ikke overschot gisteren(boontjes, nicola's,last champs en merguez)
2de aardappeloptie : spinaziepuree.
Extras : verse (net) heldere seldersoep met rundsdinges/been met vlees.
Txiki
23 september 2010, 20:31
oorsprong? Sell-by date?
Ikke overschot gisteren(boontjes, nicola's,last champs en merguez)
2de aardappeloptie : spinaziepuree.
Extras : verse (net) heldere seldersoep met rundsdinges/been met vlees.
Wauw, ziet er allemaal lekker uit. :-P
Cdude
23 september 2010, 20:34
Als het waar is wat ze zeggen, wordt dat gemaakt op de wijze waarop de Schotse smokkelaars in de 19de eeuw dat maakten. Het is de eerste keer dat ik dit merk gekocht heb. De fles is de helft goedkoper dan de whisky die ik anders in huis haal, maar we zullen zien wat de smaak zegt.
Zou het kunnen (en ik ken er niks van) dat dit een gehypte "tekortkoming" is?
Te vergelijken met de worm in Oaxaca Mezcal?
Een worm op een plant is nl mindere kwaliteit en dat hebben ze omgebogen tot "handelsmerk.
Slim eh ..
Txiki
23 september 2010, 20:35
Zou het kunnen (en ik ken er niks van) dat dit een gehypte "tekortkoming" is?
Te vergelijken met de worm in Oaxaca Mezcal?
Een worm op een plant is nl mindere kwaliteit en dat hebben ze omgebogen tot "handelsmerk.
Slim eh ..
Dat kan, ik weet het niet. Ik ken deze whisky en het verhaal erachter niet.
Vlaamse Leeuwin
23 september 2010, 20:37
De Old Smuggler verkoopt heel goed bij ons op het werk. Blijkbaar is dit inderdaad een heel lekkere whisky die kwaliteitsvol is tov zijn prijs. Laat het j esmaken Txiki ;-)
Vlaamse Leeuwin
23 september 2010, 20:38
oorsprong? Sell-by date?
Pasta zelf gekookt ,saus was instant...type mama miracolli....1ste keer=tevens laatste keer
Cdude
23 september 2010, 20:39
Wauw, ziet er allemaal lekker uit. :-P
En alles écht vers ;) maarreuuuh, met kop vol snot proeft het allemaal beetje "vlak" :cry:
Txiki
23 september 2010, 20:40
De Old Smuggler verkoopt heel goed bij ons op het werk. Blijkbaar is dit inderdaad een heel lekkere whisky die kwaliteitsvol is tov zijn prijs. Laat het j esmaken Txiki ;-)
Ik vind'em wat flauw, eigenlijk. Volgende keer toch maar terug Old Pulteney kopen. Die vind ik toch nog altijd de lekkerste.
Txiki
23 september 2010, 20:41
En alles écht vers ;) maarreuuuh, met kop vol snot proeft het allemaal beetje "vlak" :cry:
Ik zeg het altijd: thee met rum en suiker heet drinken en die snotkop verdwijnt wel.
Cdude
23 september 2010, 20:41
Dat zeggen de reviews ook ...
http://www.epinions.com/reviews/pr-Old_Smuggler_Scotch
Cdude
23 september 2010, 20:48
Ik zeg het altijd: thee met rum en suiker heet drinken en die snotkop verdwijnt wel.
Kga het proberen met hete soep. Moet op krachten komen voor't weekend ;)
Wat die rum betreft. Ik was op onlineboozeshop gestoten met paar "speciallekes" rum en Tequila anejo maar die pipo's reageren niet.
Nochtans bestellingske van +100 en ik vindt dat spul nergens anders.
Tips?
Cdude
23 september 2010, 20:49
Ik vind'em wat flauw, eigenlijk. Volgende keer toch maar terug Old Pulteney kopen. Die vind ik toch nog altijd de lekkerste.
Begrijpelijk als je het goeie spul gewend bent. Ik ga ook niet meer terug vrees ik.
Allemaal uw schuld ;-)
Cdude
23 september 2010, 20:50
Bertolli pecorino. Glazen bokaal.
Geen kaassaus maar zowat mijn vaste basis voor spaghetti geworden.
die pecorino smaakt lekker door
Txiki
23 september 2010, 21:04
Begrijpelijk als je het goeie spul gewend bent. Ik ga ook niet meer terug vrees ik.
Allemaal uw schuld ;-)
:cheer: allemaal mijn schuld :cheer:
duveltje382
23 september 2010, 21:06
Drink nu een lekkere pint zé !!!!
Andy
26 september 2010, 00:35
Daarstraks: Gazpachio (sp?), paella en als nagerecht peperkoek.
Qua drank: appelsiensap en gembersap tijdens het koken, en sake na het eten.
Maximus Aurelius
28 september 2010, 02:07
niets! de frigo is immers leeg! dju toch...
groentje
28 september 2010, 06:05
Nog de spaghetti van gisteren aan het verteren, ik ben nog niet direct aan eten toe. Koffie, daarentegen...
guido 007
28 september 2010, 08:55
koffieke
Cdude
28 september 2010, 09:11
koffieke
Thee met honing en boterhammeke kaas/French salami.
Herr Flick
28 september 2010, 10:29
Thee met honing en boterhammeke kaas/French salami.
zijt ge ziekskes... ?
Cdude
28 september 2010, 10:39
zijt ge ziekskes... ?Je bezorgdheid is opmerkelijk en wordt geapprecieerd maar zo drink ik m'n thee meestal.
With a cloud of milk;-)
Herr Flick
28 september 2010, 10:53
Je bezorgdheid is opmerkelijk en wordt geapprecieerd maar zo drink ik m'n thee meestal.
With a cloud of milk;-)
Ah nee geen melk voor mij in mijnen thee,
Maar ik kan wel theekes brouwen waardoor ge op slag geneest van ne kou of ne kop vol snot en miserie... bijwerking is wel dat ge bijzonder goe slaapt, of toch nen halven nacht in een soort sub coma doorbrengt...
Buiten honing gaat er oa een behoorlijke portie booz naar eigen smaak en goesting in, zie het maar gerust als een soort toverdrank... 8-)
Cdude
28 september 2010, 10:57
Ah nee geen melk voor mij in mijnen thee,
Maar ik kan wel theekes brouwen waardoor ge op slag geneest van ne kou of ne kop vol snot en miserie... bijwerking is wel dat ge bijzonder goe slaapt, of toch nen halven nacht in een soort sub coma doorbrengt...
Buiten honing gaat er oa een behoorlijke portie booz naar eigen smaak en goesting in, zie het maar gerust als een soort toverdrank... 8-)
Buiten Irish Coffee I don't waist booze on hot drinks.
Dat dat verkoudheden geneest is just an old drunk's man's tale...;-)
Doe er melk in omdat'k anders niet binnenkrijg en iets warm is toch al weer noodzakelijk in dit k**land :(
Herr Flick
28 september 2010, 11:03
Buiten Irish Coffee I don't waist booze on hot drinks.
Dat dat verkoudheden geneest is just an old drunk's man's tale...;-)
Doe er melk in omdat'k anders niet binnenkrijg en iets warm is toch al weer noodzakelijk in dit k**land :(
Kijk Cdude, mijn madame was er op slag van genezen...
Voor u zou de dosis natuurlijk lichtelijk verhoogd moeten worden, Stroh rum will do , ofwel genoeg Cognac of Whiskey van die zoeten bucht zal aan u wel niet besteed zijn.
Cdude
28 september 2010, 11:05
Kijk Cdude, mijn madame was er op slag van genezen...
Voor u zou de dosis natuurlijk lichtelijk verhoogd moeten worden, Stroh rum will do , ofwel genoeg Cognac of Whiskey van die zoeten bucht zal aan u wel niet besteed zijn.
Denk er even over na...een ziekte die zich uit, dus na de incubatieperiode, is reeds verspreid in het lichaam.
Pure logic Capt.
Cognac will do nicely , thank u 8-)
Herr Flick
28 september 2010, 11:12
Denk er even over na...een ziekte die zich uit, dus na de incubatieperiode, is reeds verspreid in het lichaam.
Pure logic Capt.
Cognac will do nicely , thank u 8-)
Ah, dus toch; voor dat heb ik wel goeiekope he, ook geschikt voor in de champignonsaus of voor de lokale zatlappen te voeieren, voor mijn eigen prefereer ik een goe calvadosken... :drinking:
Nynorsk
1 oktober 2010, 16:34
vlaemssche pitta!!
Anna List
1 oktober 2010, 17:22
ne campari puur (met ijs wel) dus
subiet pizza'tje halen voor mij en de kids :-)
samen met mijn jongens op de bank voor tv 8-)
Cdude
2 oktober 2010, 09:54
net rijpe sappige licht zoete Conference peer, banaan en appelsien aaaaaaahhhhhhhhhhhhh lekkerrrrrrrr
duveltje382
2 oktober 2010, 09:58
Ben mij nu aan het vergiftige met Aldi bier :oops:
Cdude
2 oktober 2010, 10:06
Ben mij nu aan het vergiftige met Aldi bier :oops:
om 11 uur ??? 8O
De zak staat nog steeds in de garage. Er zitten nu ook 2 flessen witte wijn bij trouwens ;)
duveltje382
2 oktober 2010, 10:09
om 11 uur ??? 8O
De zak staat nog steeds in de garage. Er zitten nu ook 2 flessen witte wijn bij trouwens ;)
:rofl:
Txiki
2 oktober 2010, 11:53
Witte pensen met rabarberspijs :cheer:
duveltje382
2 oktober 2010, 12:00
Drinking all the animals I do now
Cdude
2 oktober 2010, 12:09
Witte pensen met rabarberspijs :cheer:
Puur of met brood?
das echt jaaaaaren geleden dat ik zulke kost at.
Beuling wel.
Cdude
2 oktober 2010, 12:13
Begin nu te koken voor vanav en morgen :
Verse spaghetti met champs and the usual.
Prei met aardappeltjes en forelleke
Heb nog kippeselderwortelsoep maar nu eerst een eitje met overschot beenhammmmmmmmm
Eet ik goed OR WHAT. :cheer:
Txiki
2 oktober 2010, 12:16
Puur of met brood?
das echt jaaaaaren geleden dat ik zulke kost at.
Beuling wel.
Met brood, ja.
From_Vlaanderen
3 oktober 2010, 21:30
Begin nu te koken voor vanav en morgen :
Verse spaghetti met champs and the usual.
Prei met aardappeltjes en forelleke
Heb nog kippeselderwortelsoep maar nu eerst een eitje met overschot beenhammmmmmmmm
Eet ik goed OR WHAT. :cheer:
Zotjes, ik heb van de week ook anders bangelijk lekkere ajuin soep gemaakt.
Nu het nog het begin van de meund is kan er nog wel een steakske af, voor de meundag dan.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.